rolantıde ve ılk calıstırmada sıkıntı var gec calısıyor.rolantı bazen duzgun bazen kendı kendıne stop edıp duruyo durmadan.sora kendılıgınden gene duzelıyo.sora tekrar bozuluyo.forumlarda arastırdım magnetıc ckp sinyalinın ems ye zayıf geldıgı falan yzıyo.zaten bu sorun yuzunden mıllet hall type yanı t1 trıgger falan kullanıyomus.ısinbaska bı yanı orj ckp sensor sınyalını obd1 ecular hondata neptune crome vs sıkıntısız algılarken koskoca aem de mıllet sıkıntı yasıyormus.
sendeki ondan değil tolga manifoldun yüznden rolanti regulatorsuz birçok araba ondan dolayı
sen sinyalimi yoksa aemdeki sinyalin hasssasiyetinimi artttırmak istiyorsun ?
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
eger bu sorun ikisinden biri ile halledilecekse ikisinide denerim boyle bı ımkan varsa eger.problemın cranksensor sınyalının zayıf olması sebebıyle oldugu soylenıyor.nevarkı crank sensor sınyalını obd1 standalone lar gayet guzel problemsız algılıyorlar.ama aem ems ye zayıf gelıyormus ıste.
Sinyal çözünürlüğü sensorün üzerindeki diş sayısı ile alakalıdır. Diş sayısı ne kadar fazla olursa, sinyalde sizin değiminizle "güçlenir" Eğer rolantide sensorden dolayı bir stop etme durumu varsa aynı zamanda missfire alıyor olmanız gerekli.
çip yap daha maliyetsiz
![]()
peki scop la sinyallerini ölçtünmü normalde hondanın gayet basarıldır geçri obd1 için bişi söleyemem ama obd2 distleri sorunsuz olurgenelde heee ama illlaki deiştiricem diyorsan Cop sistemine geçmen gerekir
Mag pickups tan aemde sensitivity hasssasiyetini arttırabilirsin
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
30-1060 direk sorunsuz çalışmıştı H22 de
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)