greddy e-manage,apexi powerfc,aem,smt 6
bunların birbirinden farkları nedir ?
birbirlerinden artıları eksileri nedir ?
tesekkurler...
greddy e-manage,apexi powerfc,aem,smt 6
bunların birbirinden farkları nedir ?
birbirlerinden artıları eksileri nedir ?
tesekkurler...
Greddy Emanage Ve Smt6 piggyback dediğimiz orjinal beyinin üzerine takılan belirli şeyleri kontrol edebilen avans benzin extra enjektor Vb.
"Aem ve Power FC" Stand alone dediğimiz başlı başına bir beyindir bunlardan hemen herşeyi ayarlaya bilmen mümkün Aem Power Fc ye göre daha profesyöneldir bununda özellikleri beyinden aklınıza gelebilicek hemen herşeyğ kontrol edebilmeniz rolanti avans benzin devir kesici extra enjektor normal enjektor işeme milisaniyesi vb aklınıza ne gerliyorsa ayarlabiliyorsunuz fakat Devirin nekadar hızlı inebiliceğine rağman Power FC de bunların bir kısmı yok ondandolayı aem daha profesyönel ApeXi Power FC den.
hımm anladım cok saol ozgun ozman aem en iisi paramız yetmesse power pc![]()
bide mesela aem aldık dielim 200sx imiz var yani degerleri neye gore deiştirioruz bunu aldıgımızda arabanın setup degerleride içinden cıkıomu![]()
start ıp calibrations var ama sadece çalışmaya yarıyorlaryani yürütmen zor birilerine yaptırman gerekli
emanage nin ultimate in kendi enjektör driver ı mı var? devir yükseltmekten fln bahsediliyor özelliklerinde..
evet extra enjektor kablosu çekiyorsun emanage e ama sadece benzin kesen arabalarda yapabiliyorsunXSi Nickli Üyeden Alıntı
o normal e manage dede vardı, enjektör ayarları yani ama "ultimate" biraz farklı, eski emanage de devir yükseltemiyordun, çünkü sadece beyinden enjektöre giden voltajları değiştirerek işlem yapılıyordu, aracın kendi beyninden belli bir devir sonrası enjektörlere voltaj gitmeyince, normal olarak deviri arttıramıyordun..Oz` Nickli Üyeden Alıntı
ama e manage ultimatede deviri arttırabiliyosun, bu durumda enjektörlere voltajı veren direk ultimatin kendisi galiba ne diyorsun bu konuda?
kitapcığında yazan şeyi sana söyliyeyim şimdi arabaları kendide belirleyebiliyorsun çok güzel olmuş extradan eski versiyonda olmayan program versiyonu olma riski çok yüksek![]()
ultimate de ignition cut olan araçlarda rev limiti değiştiremiyor .
fuel cut olan araçlarda rev limit değiştirebiliyor.
elimde bir adet smt6 var ayarlanması kolay bi olay mı bu araçlar için yoksa her zaman ayar yapmak zorunlulugu var mı?
mesela ben iki farklı ayar yapıp save yapmak istiyorum
mesela best fuel ayarı yapmak ve best performans ayarı yapmak
istedigin zaman istredigim şekilde bu iki türlü ayar yapıp save yapıp sona op ayar şekliniş çagırıp
yani aracımı 2 farklı konumda kullanmak istiyorum bu mümkün mü?
34AL5394 Nickli Üyeden Alıntı
tabikide mümkün. Ayarlar bilgisayarında kalacak. Ayarını değiştirmek istediğin anda yüklü olan ayarını laptopu bağlayarak load edip kullanabilirsin.
bilgi için teşekkürler
Gökhan ÇAPRAZ
34 BYC 099 civic sport plus
switch yapman lazım içerden mapler arası geçişi switchlke yapabiliosun34AL5394 Nickli Üyeden Alıntı
bir soruda benden bu ayarların tamamını uygun sekle getirebilmek için tek program olarak ne onerirsiniz ? eger elinizde varsa edinmek isterim bu programdan.yoksa ozel yazılım yaptırmak mı lazım sensore gore.
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
yok yanlıs anladın. ben beyin için sormadım sensore gore mi yazılım yapılıyor diye ?sensorun verdigi dataları toplayıp grafik cıkaran programlar var data logger lar. ileri duzeyde profesyonel. onların calısabilmesi icin ozel sensorleri var hani.ve bu sensorlerden aldıgı bilgileri topluyor ve bilgisayara iletiyor.zaten ozel programlı beyin haricinde bir suru sensor konuyor motora.bunlarda sensor siparisi verdiginde programı da yolluyorlar.aynı bunlar gibi beyin alındıgında acaba içinden ozel programı da mı cıkıyor diye sordum?tesekkurler.![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)