aemi bilmiyorum ama ms de yukarıdaki gibi yapabiliyosun o bosch ignition driver bence kullanmalısın çünki o parçanın içinde 9-11 amperlik transistörler war akımı onlar üzerinden geçiriyo aem anahtarlama yapıyo direk aem ile bobinleri sürersen bence içindeki transistörü yakma gibi bi olay olabilir
igniter olmadan süremesssin içinde igniter yok yani en azından senin elindeki unitenin içinde igniter yok
başka 1 şekile yapabilirsin içinde kendinden igniterı olan bobinler var ozaman bu igniterı kullanmak zorunda kalmazsın aksi taktirde mecbursun bunlara
iiçinden jumper ile 5 yada 12V olarak değiştirebilirsin pull up pull down olarakta seçebilirsin
yanlız senin tabiki programın içinden değiştmn gereken seyler olucaktır
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
distiribütoru söküp atmıcaksınaklında olsun
içinden bobini söküceksin
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bılgler ıcın tesekkuler
pekı ems nın standart ıgn cıkıs votajı nedır? bu ıgniter ı kullanmak ıcın cıhazı sokup ıcınden 5v jumper vs yapmam gerekıyormu?acıkcası cıhazı sokmek ıstemıyorum.
yada vw nın ıgnıterlı kalem bobınlerı var onları kullanabılırmıyım cıhazın cıkıs voltajı,amperı bu bobınlerı kullanmak ıcın uygun mu?
onlara bakmadım açıkcası ama seninki suanda 12 olması lazım pull up
Vw boboini güçlü bir bobin deil 300+ da sıcıs lara başlıyor
12 yada 5 değiştirmene gerek yok o igniter için
200Sxin igniter ve bobinlerini kullanabilirsin![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
rica ederim nedemek![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Igniter de problem mii cikiyor... ayni sorunu bende yasadm .. ust devirde missfire yapiyor...Cok guvenilir ve tecrubeli bir arkadasin soyledikleri tam olarak su sekilde..
` Running the factory ignitor/coil with the AEM EMS always has issues. I would at the very least upgrade to the M&W pro 10 ignition kit.So you can eliminate the factory coil and ignitor with no issues. Its the most reliable ignition kit I have used on hondas `
`There is no reason to run coil on plug. There are no power gains at all from switching over to COP from a distributor, I have personally done back to back testing `
`The AEM twinfire is not reliable. I have personally had countless ones I sold to customers go bad, and AEM take forever on taking care of them for the customer. The only reliable multi channel ignition boxes are the pro 12 and pro 14, and are honestly not worth it.`
by Jeff Evans ..
ille ki COP a geceyim diyorsan ... CBR 600 F4I Coil leri direk oluyor B serisine .. sendeki H sanirm .. onu tam bilemiyorum .. ama evo 3 un coilleri de cop icin honda ya direk uyumlu.
Ozgun un de dedigi gibi 200sx in kiler de oluor ...
ucuz yollusunu söldim ben ozaman aem den dist kiti ala m&W yada motec cdi alceksin Aem in pipoları var onları alırsın ama 1000 leri çok geçer
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)