biliyorm ne gerek var bole bıseye dıceksınız ama merak edıyorum.honda olarak dusunursek oem obd2 ecuya obd1 ecuyu piggyback olarak baglayıp ateslemeyı control edebılırmıyız?enjektor cıkıslarınıda extra enjector olarak.
biliyorm ne gerek var bole bıseye dıceksınız ama merak edıyorum.honda olarak dusunursek oem obd2 ecuya obd1 ecuyu piggyback olarak baglayıp ateslemeyı control edebılırmıyız?enjektor cıkıslarınıda extra enjector olarak.
evet mümkün ama ne işine yarıcak Çok merak etttim![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
oem ecusuna ve enjectorlerıne dokunmadan sadce extra enjector ve atesleme ayarları ıcın kullanmak ıstıyorum.
pekı baglantıyı nasıl yapıcam? tum sensorlerı kopruledıgımı farz edıyorum enjector cıkıslarınıda extra enjectorlere bagladım dıyelım.p72 nın atesleme cıkısınıda ıgnıtor a bagladık pekı obd 2 den ıgnıtora gelen atesleme cıkısını bos bırakırsam muhtemelen ecu arıza verıcek bunu nasıl halletmelıyım yada nasıl bı baglantı yapmalıyım?
cok soru sordum ama senden baska cevap verıcek yok sanırım![]()
neden obd1 e çevirip extra enjektörleri vtecle falan tetiklemiyosun herşeye ayar yaparsın o zaman
ECUTECH İstanbul
smt 6 gibi bi piggyback kullanırsan extra enjektörleri de stock enjektörlerini de ateşlemeyi de yönetebilirsin
ECUTECH İstanbul
aslında herkes piggybackleri söküp obd1 e geçti ama neden stock ecunun durmasını istiyosun yanlış anlama kafanda kurduğun yapı nasıl bilmiyorum ama tahminimce çok garip bişey çıkar ortaya ve sonunda yine biçok şeye para vermiş olursun arada tessiatdan alacağın pinler 2 ecudan birine zarar verebilir bence obd1 e geçip enjektör büyütün
onun haricinde extra yakıt rayı extra enjektör hattı exrta ecu exrta baş ağrısına hiç girme sistemi istediğin gibi çalıştırmak çok zor
ECUTECH İstanbul
(p72 nın atesleme cıkısınıda ıgnıtor a bagladık pekı obd 2 den ıgnıtora gelen atesleme cıkısını bos bırakırsam muhtemelen ecu arıza verıcek bunu nasıl halletmelıyım yada nasıl bı baglantı yapmalıyım?)
eger yukarıdakı problemın bı cozumu varsa sansımı denıcem olmadı zaten dedgın gıbı olucak.
p72 nin ateşleme çıkışına bişey bağlıyosun da p72 ateşlemeyi nasıl okuyacak cam crank rpm sinyal ıcm bunları okumadan nerden ateşlemeyi göreceksin sen komple distribitörü p72ye okutacaksın ayrıca extra map tps graundları ect gibi p72 neleri okuyacak neye göre ateşleyecek ya da exrta yakıtı yönetecek bu biraz garip geliyo p72 hiçbişey okumadan ateşlemiyecek
ECUTECH İstanbul
yukarıda tum sensorlerı p72 ye kopru yaptıgımızı farz edelım demıstım zaten,oem ecu sadece atmo larak calısacak ve ateslemeyı control etmıcek ateslemeyı amosferıkte ve basınc altında devamlı p72 control edecek.baısnc geldıgı zaman p72 extra enjectorlerı harıtanın basınc tarafından ıtıbaren verdıgım ayara gore puskurtmeye baslıcak dolayısıyla harıtanın(map in) atmosferık kısmındakı tablo komple 0 olacak sadce basınc tafaına ayar yapılcak.ayrıca iat ect vs gıbı sensorler mecbur baglanıcak correctıon yapmak ıcın.
hersey okey ama ignition çok zor Nedenin sölim ya orjinal i kalıcak ya piggybackinki![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
p72 nın kalcak o zman ateslemeyı control edemessek bı anlamı yok cunku.pekı oem ecu atesleme arızası verırken duzgun calısabılırmı?
ateşleme arızası vericeğini sanmıyorum ama neden ısrarla orjinal ecu kalsın istiyorsun anlayamadım:
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
sadce basınç tarafını ayarlamak daha kolay olur dıye dusunmustum fakat manifold egzantrık ,throttle vs gıbı modlardan sora atmo tarafınıda ayarlamak gerekecek o zman mudahale edemıcem o yuzden gerek yok gercekten.
peki suanda bende ostrıch2 var fakat degıstırıcem. moates demon ve s300 arasında kararsızım moates demon u ectune ve neptune kullanıyor ectune software ı daha guzel gıbı gelıyor bana sızce s300,ectune ve neptune arasından hangısı tercıh edılmelı?
ben neptune ü daha çok sewiyorum ama s300 de olur Ectune de Amma şöle bişey var pahalya geliyor ectune
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)