User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: cikle musurunu devreden cikarma?

  1. #1
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    cikle musurunu devreden cikarma?

    Cok soguk olan havalarda sabahlari yaklasik 5 dakika boyunca cikle musuru yuzunden arabam inanilmaz zenginde gidiyor. wideband her viteste 10 larda takiliyor, arabam hem boguluyor hem de asiri benzin tuketiyorum motor isinana kadar.

    benim aracimda cikle ve hararet musuru ayni rezistans uzerinden calisiyor, bu yuzden o rezistansi deistirerek cikleyi zayiflatamayiz diye dusunuyorum, o zaman hararet sorunu bas gosterir.

    ecu olarak greedy e manage blue box kullaniyorum, onda boyle bir ayar yapabilecegimizi sanmiyorum.

    oneriniz nedir? sabahlari bu bogulmayi nasil azaltabilirim?

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecu belli bir sicaklığa ulaşana kadar extra benzin verebilir. belli bir sicaklığa ulaştıkdan sonra keser..Soğuk havalarda kolay çalışması için.

    Blue box da ect fuel correction var mı bilmiyorum ama varsa düşük ect seviyelerindeki benzini biraz kısabilirisin onun dışında , mapla oynama motor ısınınca fakir kalır bu sefer.

  3. #3
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    exterior car temperature mi ect? simdi soyle birsey de var, bence arabanin orjinal ecusu hararet gostergesinden okuyor bu cikle muhabbetini...benim termostatim araba hararte yapmasin diye deisik, arabanin harareti kis ayinda genelde orjinalin altinda ve belki de gec isiniyor onun yuzunden.
    ancak bu tezim tekinin rover turbosunda gecerli deil, bugun bindim, o da fani surekli calistirdigi icin hararet hep nerdeyse en dipte ama ne bogma var ne de erken kesme...sabahlari cok az boguyormus ama benimi kadar deil...

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dış sicaklık izzet o Ecu ect ye yani , Engine Coolant Temperature Sensore göre okur.

    Blue box da ect göre fuel correction varsa burdan kısabilirsin ,olduğunu pek zannetmiyorum ama. Motor ısındıktan sonra afr nedir ?

  5. #5
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normale donuyor...blue box da ole bir ozellik yokmus...

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normale donuyor...blue box da ole bir ozellik yokmus...
    İzzet ana map dan rölanti devirlerini biraz kısın benzini , ısınınca da çok fakir olmuycak şekilde ayarlabilirsiniz , onun dışında ne yaparsın bilemiyorum..ecu standole olsa hallderdiniz

  7. #7
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emanage de coolant temp bağlarsan yapabilirsin ölebir özelliği var
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #8
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ect motor suuyu sıcaklığı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #9
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emanage de coolant temp bağlarsan yapabilirsin ölebir özelliği var
    blue box da var mi? coolant temp sensoru mu alacagiz?

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    blue box da var mi? coolant temp sensoru mu alacagiz?
    kim programlıyorsa ona deki düğme ile sub trim mapini kullanılabilir yapsın sabah öçalıştırdınmı oşekilde düğme ile kullanırsın hiçbişi bağlamana gerek kalmaz
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kim programlıyorsa ona deki düğme ile sub trim mapini kullanılabilir yapsın sabah öçalıştırdınmı oşekilde düğme ile kullanırsın hiçbişi bağlamana gerek kalmaz
    tesekkurler, deneyip sonucu buraya yazarim...

  12. #12
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer hiçbişey yapamıyosan bi anahtar yapabilirsin megane ect değerleri resimdeki gibi sabah motorun ısınana kadar bi kutu yapıp ectden ona geçiş yaparsan mesela 300ohm gibi bi değer vereceğin bi radyo poduyla ki salteri kapattığında devre dışı kalıp motor normal ect değerini görmeli istediğinde jikleyi devre dışı bırakmış olursun eski bi yöntem ama bazen zorunlu bırakıyo yani yanıltabilirsin uğraşırsan
    ECUTECH İstanbul

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer hiçbişey yapamıyosan bi anahtar yapabilirsin megane ect değerleri resimdeki gibi sabah motorun ısınana kadar bi kutu yapıp ectden ona geçiş yaparsan mesela 300ohm gibi bi değer vereceğin bi radyo poduyla ki salteri kapattığında devre dışı kalıp motor normal ect değerini görmeli istediğinde jikleyi devre dışı bırakmış olursun eski bi yöntem ama bazen zorunlu bırakıyo yani yanıltabilirsin uğraşırsan
    İşde ben bunu bekliyordum , Hayatın yanıltmaca ile geçti yaw kenks.

  14. #14
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kahretsin çaresizlik böyle bişey son çare ama çare
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •