User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: megasquirt v2.2??

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    megasquirt v2.2??

    arkadaşlar bu zımbırtı tam olarak nedir ne işe yarar?
    benim araca uyarmı?

  2. #2
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standalone
    aracın orj beynını ıptal edıp veya paralel baglayıp aracın tum fonksıyonlarını kontrol edersınız


    her araca derken
    karburatorlu filansa enjeksıyonlu sisteme cevırıp kullanılır

    İlker G.

  3. #3
    trequal
    Misafir
    Tam olarak motor işletimidir.Benzin ve ateşleme haritanı baştan sona yazabilmeni sağlayan,limitörünü istediğin devire koyabileceğin bir yazılım yazmana yarayan,üzerine ekstra modül ile boost control,fan control vs.. gibi 4 output çıkışı olan,vr modülü ile v3.0 dan hiç bir farkı kalmayan,istersen ms2 daughter board kullanabilip daha geniş harita açıklığında kullanabileceğin HIZLI bir motor işletim sistemidir...

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her araç değil benim aracıma...
    99 forester sturbo, aracımın beyinine müdahale edilemiyor bende afc neo taktım o yüzden, afcye oranla fazladan daha nelere müdahale edilir bununla?

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı trequal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam olarak motor işletimidir.Benzin ve ateşleme haritanı baştan sona yazabilmeni sağlayan,limitörünü istediğin devire koyabileceğin bir yazılım yazmana yarayan,üzerine ekstra modül ile boost control,fan control vs.. gibi 4 output çıkışı olan,vr modülü ile v3.0 dan hiç bir farkı kalmayan,istersen ms2 daughter board kullanabilip daha geniş harita açıklığında kullanabileceğin HIZLI bir motor işletim sistemidir...
    peki bunun boost olayıyla beraber maliyeti nedir? nerede yapılır?

  6. #6
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittorun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bunun boost olayıyla beraber maliyeti nedir? nerede yapılır?
    sitede boosted_pug yapıyor hocam tesisatla beraber
    istersen plug n play

    plug n play herhangı bır kesme biçme olmadan orjınal beynın yerıne konuyor

    bi görüş istersen

    İlker G.

  7. #7
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittorun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bunun boost olayıyla beraber maliyeti nedir? nerede yapılır?
    sana cevap yazan trequal nıklı gokhan arkdasımız bu işi yapıyor.gayette profesyonel sekılde yapılıyor bence hıc dusunmeden yaptırmanı tavsıye ederım

  8. #8
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BIRAKIN ARTIK REKLAMI BİZ yapıyorz ediyoruz yeter insanlara bilgi verin kendinize çekmeye çalışmayın yeter bence
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #9
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MEgasquirt open source bir proje olara başlayan bir EFI projesidir. Demonte olarak da alıp kendin toplayabilirsin.

    http://www.megamanual.com/MS%20FAQ.htm#whatis

    Megasquirt'i kendi aracın için harness yapmadan da kullanabilirsin, bunun için ecu kablo bağlantı kısmını Subaru'ya göre alman.

    aşağıdaki megasquirt kitini alırsan hiçbirşeyi kesmenden biçmeden aracına uyarlarsın.

    http://www.diyautotune.com/catalog/d...kit-p-388.html

    Özgün'e katılıyorum ama bişeyi de eklemek istiyorum, megasquirt ile uğraşan kişilerin artması hepimizin avantajına.

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thanks Ediyorum
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu cihazın montajı resmi çalışma prensibi vs gibi detaylı bi makale tarzı bişeler varmı elinizde varsa paylaşırsanız çok sevinirim

  12. #12
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99 forester da hangi beyin var tam emin değil ama openport kablo ve yazılım ile subi ve mitsu beyinlerine çok da başarılı müdehale ediliyor. Çok daha masrafsız bir iş. www.openecu.org adresine bakın, google da tactrix openport diye aratırsanız da çıkar. Böyle bir imkan varken MS denemek çok anlamsız olur bu araçta.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  13. #13
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı mixercempl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu cihazın montajı resmi çalışma prensibi vs gibi detaylı bi makale tarzı bişeler varmı elinizde varsa paylaşırsanız çok sevinirim
    google da aratırsan 4397483743847 dosya cıkar karşıan. Forumda bile biraz zahmet edip aratırsan cok fazla hazır bilgi var.
    Biraz emek verelim armut piş azıma düş olmuyor.

  14. #14
    trequal
    Misafir
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BIRAKIN ARTIK REKLAMI BЭZ yapэyorz ediyoruz yeter insanlara bilgi verin kendinize зekmeye зalэюmayэn yeter bence
    Reklam? ne reklamı? Hangi bilgiyi istiyorsa vermemişmiyiz? Biz yapıyoruz çünkü pcb board larından modüllerine kadar biz yapıyoruz.Unasssambled kit sipariş edip birleştirdiğimizimi düşünüyorsun?yanılıyorsun....

  15. #15

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brutal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    99 forester da hangi beyin var tam emin değil ama openport kablo ve yazılım ile subi ve mitsu beyinlerine çok da başarılı müdehale ediliyor. Çok daha masrafsız bir iş. www.openecu.org adresine bakın, google da tactrix openport diye aratırsanız da çıkar. Böyle bir imkan varken MS denemek çok anlamsız olur bu araçta.
    + çok

    Zilyon defa yazdım bir kez daha yazayım. Karbüratörlü bir aracı enjektörlüy eçevirmek için falan MS tamam. Ortalama bir arabaya sonradan turbo falan takılıpta yapılan bir modifikasyon sonrasında piggy back kullanmak gerekiyorsa MS gene tamam. Ama subaru falan gibi araçlarda MS yapılmamalı. Arabaya yazık herşeyden önce. O arabaya MS1 işlemcili herhangibir ECU takmak cinayettir. 100 devir hassasiyete sahip bir aletten bahsediyorsunuz burada.. MS2 falan olsa hadi gene neyse deneme amaçlı öğrenme amaçlı falan neyse..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  16. #16
    trequal
    Misafir
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + зok

    Zilyon defa yazdэm bir kez daha yazayэm. Karbьratцrlь bir aracэ enjektцrlьy eзevirmek iзin falan MS tamam. Ortalama bir arabaya sonradan turbo falan takэlэpta yapэlan bir modifikasyon sonrasэnda piggy back kullanmak gerekiyorsa MS gene tamam. Ama subaru falan gibi araзlarda MS yapэlmamalэ. Arabaya yazэk herюeyden цnce. O arabaya MS1 iюlemcili herhangibir ECU takmak cinayettir. 100 devir hassasiyete sahip bir aletten bahsediyorsunuz burada.. MS2 falan olsa hadi gene neyse deneme amaзlэ црrenme amaзlэ falan neyse..
    Katılıyorum fakat bu 1 yada 2 olduğu için değil ,kullanılabilirliği bozulabilecek sokaklarda kullanılan araçlarda ms yada aem yada başka standalone ların kullanılmasına bende karşıyım.Bunun yerine orjinal ecu tabanlı çözümler bulunursa daha iyi olur.Bunun yanında katılmadığım birşey var.asıl bu araçlar için 100 rpm yada 0.3 avans çözünürlüğü çok önemli değil.

  17. #17
    trequal
    Misafir
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MEgasquirt open source bir proje olara baюlayan bir EFI projesidir. Demonte olarak da alэp kendin toplayabilirsin.

    http://www.megamanual.com/MS%20FAQ.htm#whatis

    Megasquirt'i kendi aracэn iзin harness yapmadan da kullanabilirsin, bunun iзin ecu kablo baрlantэ kэsmэnэ Subaru'ya gцre alman.

    aюaрэdaki megasquirt kitini alэrsan hiзbirюeyi kesmenden biзmeden aracэna uyarlarsэn.

    http://www.diyautotune.com/catalog/d...kit-p-388.html

    Цzgьn'e katэlэyorum ama biюeyi de eklemek istiyorum, megasquirt ile uрraюan kiюilerin artmasэ hepimizin avantajэna.

    bu mesajı atlamışım.Reklam yapma diyorsun sen DIYAUTOTUNE un reklamını yapıyorsun diy auto tune gripponun amcası falan sanıyorsan sende yanılıyorsun sen yanılıyorsun başkası teşekkür ediyor bu nasıl iş anlamıyorum sdfghjli,

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı trequal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunun yanında katılmadığım birşey var.asıl bu araçlar için 100 rpm yada 0.3 avans çözünürlüğü çok önemli değil.
    Bence önemli. Şahsen 12x12 tablolu 100 rpm hassasiyetle ayar yapabileceğim bir işlemci ile yürümek istemezdim. Benim dandik fordta bile yapmam onu. O işlemci ara değerleri scale edemiyor çünkü. Ben mümkün olduğunca detay olması gerektiğini düşünüyorum. Özellikel performans istenen araçlarda. Sıradan bir araçta %20 tolarensla bile çalışılabilir ama OEM ECU nun yeterli gelmediği yerde piggy takılmış şimdi o da yetmiyor deniyorsa bence yukarda yazdıklarımdan daha fazlası lazım. Tabi bu benim şahsi görüşüm.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  19. #19
    trequal
    Misafir
    msns extra kod ile ara değerleri scale etmesine gerek kalmadan o2 feedback ile istediğin afr değerini zaten yakalatabilirsin.ms1 vs ms2 diye bir kıyas yapmıyoruz ama ms2 değil , ms3,aem ems,haltech motec vs... bile bir çok oem ecunun yakınından geçemez.bu yüzden yetersiz gelmek demektense bence bizim yetersizliğimiz demek daha doğru olur.buda benim şahsi görüşüm.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •