User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mercedes Ke-jetronik için hangisi?

  1. #1
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mercedes Ke-jetronik için hangisi?

    87 Model W124 300E sahibiyim M103 Motor kodlu Ke-Jetronik mekanik enjeksyon makine.Düzensiz çalışma yakıttaki felaket değerler ve yaktığının karşılığını performans olarak gösterememesi en büyük sıkıntım,aracımı çok seviyorum ve satma gibi bi düşüncem yok.
    Forumda bahsedilen standalone sistemler hakkında yabancı forumlardanda edinmiş olduğum az bi bilgim var.
    USA daki insanlar bizim araçlarda standalone olarak MS kullanıyorlar ancak Avrupa daha çok VEMS diyor,öncelikle bunun tercihini yapmam için yardımınız gerekiyor,ikincisi maliyetler çok değişken Ms kullanacaksam birçok model ve işlemcisi v.s aparatları var,açıkcası bununla ilgilide hiçbir bilgim yok.Bazısı sadece ateşlemeyi yada yakıt sistemini kontrol ediyor,bazısı orjinal dağıtıcı ve klepeyi iptal ediyor yada her ikisini birden kullanıyor.
    Beni bu konuda yönlendirirseniz gerçekten çok sevinirim.
    .......

  2. #2
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok merak ettiğim ve kafamda çokça dolaşan bi düşünce MS hakkında gerçekten uzman denecek derecede iyi olan arkadaşlar var bende m102 motor için bunu düşünüyorum eğer olabilecek bişeyse bende 190E 2.3 AMG alıp MS takmak istiyorum konunun takipçisiyim

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VEMs te başlangıçta MS in tabanını kullanarak üretilmiş bir alet. İkisi arasında eski modellerinde bir fark yok.

    Arabalarınızda yaşadığınız sorunun temel nedeni genellikle flow ölçüp benzini dağıtan zımbırtıdan kaynaklanıyor. Ateşlemeleriniz genelde zaten elektronik kontrollü. Eğer performans konusunda çalışma olmayacak ve arabanın standart hali ya da biraz daha iyisi sizin için yeterli ise ateşlemeyi değiştirmenize gerek yok "bence".

    Dolayısı ile işiniz yakıt ile. Benzin pompanızın basıncını öğrenin. 3 bar civarındaysa benzin pompasını kullanabilirsiniz. kalan ne var ne yoksa atın gitsin. Size enjektörleri takıp kapağa monte edeceğiniz enjektör takozu lazım (fuel rail) Onun dışında kablo işleri var tabi ve pek tabi yazılım kısmı. Ufak tefek sensör işlerinizde olacaktır. IAT (hava ısısı), TPS (kelebek pozisyon sensörü) başlangıç için yeterli. MAP zaten ECU ile beraber gelecek.

    Zor bir iş değil ancak uğraşmanız lazım. Kendiniz yapacaksanızda bol bol okumanız, sabırlı olmanız ve acele etmeden adım adım belli bir plan çerçevesinde yürümeniz lazım. Aksi halde sonucu hüsran olabilir.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  4. #4
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurtdışındaki uygulamalarda 188hp olan stok motoru Ms'e çevirerek 215-220hp aralığında ve sadece ayarla güç alabiliyorlar.
    Ateşleme sistemini ''EZL KAT'' denilen bir parça kontrol ediyor,7 kademeli bir sistem oradan manuel olarak ateşlemeyi benzin kalitesine göre yapabiliyoruz.

    Benim tek amacım Mass Air Flow Sensor denilen başbelası Klepede ve dağıtıcıdan kurtularak en başta saçmalamadan her marşta sağlıklı ve tutarlı çalışan,biraz daha canlı tepki veren ve akaryakıt istasyonunu arkasından sürüklemeyecek bir sistem.Aşırı besleme,motor güçlendirme v.s gibi bi heyecan aramıyorum.
    Benim için önemli olan olayın tam olarak mantığını ve kendi aracım için en iyisini hangi kontrollerle yapacağımı anlamak.



    Uploaded with ImageShack.us
    .......

  5. #5
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mengü m103 motora uyguladı ama ses soluk çokmadı heralde başarılı olamadı.kendisi size yardımcı olur
    1.8TSI 160hp

  6. #6
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M103 ve standalone konusunda henüz net bir bilgiye ulaşamadım,tek bildiğim gayet güçlü sorunsuz ve uzun ömürlü bir motor olduğu.Şu anda 100TL ile yaklaşık 180 km gidiyorum(şehiriçi sakin).
    .......

  7. #7
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elinizdeki mevcut sistemi adam edebilmek için söylüyorum bunu.
    Bir AEM wideband alıp kullanıcaksınız...
    Akışmetrenin muhtemel ya omaj değerleri değişti zengin yakış düzensizlik optimal emisyonu sağlıyamadığınız içinde fazla yakıt düzensiz çalışma boğuk ve zor çalışma gibi vs... sorunlar.
    Bir potansiyometre yardımı ile jetroniği akıllandırabilir.Akışmetrenin yay zemberğinden gerekli omaj değerlerini ayarlayıp ve pottan da yakıtı düşürüp alçaltabilirsiniz. AFR den de bunu gözlemliyebilirsiniz. Buda eldeki imkanlar ile başka bir çözüm yolu.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  8. #8
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinizdeki mevcut sistemi adam edebilmek için söylüyorum bunu.
    Bir AEM wideband alıp kullanıcaksınız...
    Akışmetrenin muhtemel ya omaj değerleri değişti zengin yakış düzensizlik optimal emisyonu sağlıyamadığınız içinde fazla yakıt düzensiz çalışma boğuk ve zor çalışma gibi vs... sorunlar.
    Bir potansiyometre yardımı ile jetroniği akıllandırabilir.Akışmetrenin yay zemberğinden gerekli omaj değerlerini ayarlayıp ve pottan da yakıtı düşürüp alçaltabilirsiniz. AFR den de bunu gözlemliyebilirsiniz. Buda eldeki imkanlar ile başka bir çözüm yolu.
    Zaten en büyük sorun sürekli bozulan ayar.
    Ke-Jet'te orjinal omaj değerlerine ulaşamadım.Birçok forumda farklı orjinal değerler var.Ancak tavsiyeniz çok mantıklı
    .......

  9. #9
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı selcukkoylu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mengü m103 motora uyguladı ama ses soluk çokmadı heralde başarılı olamadı.kendisi size yardımcı olur
    ya selçuk öldürdün hemen sende benim yapamadığım bi araba allaha şükür daha çıkmadı

    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinizdeki mevcut sistemi adam edebilmek için söylüyorum bunu.
    Bir AEM wideband alıp kullanıcaksınız...
    Akışmetrenin muhtemel ya omaj değerleri değişti zengin yakış düzensizlik optimal emisyonu sağlıyamadığınız içinde fazla yakıt düzensiz çalışma boğuk ve zor çalışma gibi vs... sorunlar.
    Bir potansiyometre yardımı ile jetroniği akıllandırabilir.Akışmetrenin yay zemberğinden gerekli omaj değerlerini ayarlayıp ve pottan da yakıtı düşürüp alçaltabilirsiniz. AFR den de bunu gözlemliyebilirsiniz. Buda eldeki imkanlar ile başka bir çözüm yolu.
    bu motorlarda akışmere yok k-jetronik baya baya eski ördekmi kurbağamı ne denen bi zımbırtı war aşşağı indikçe daha çok yakıt gönderiyo okadar

    ercuz

    sizin arabada ateşleme elektronik gerekli altyapı mevcut kalabilir ama zaten ms e tetik sinyali girmen lazım hem orjinali durcak hem ms e tetik vericen o enjektörü sürcek diğeri ateşlemeyi vs. vs. gerek yok bunlara ms hertürlü ateşleme sistemi ile sorunsuz çalışan bi sistem senin orjinal vacumla avası ayarlıyan bi zımbırtı war taaaa 80 küsür onu kullanmaktansa 12 ye 12 haritadan avansı ayarlamak bence daha mantıklı ayriyetten motor tesisatı içeride sigorta tablasından itibaren yekpare bi parça yeni arabalar gibi soketli felan değil o yüzden eğer klimanı kullanmak istiyosan mevcut tesisattan klimayı ayırıcaksın geriye kalan tüm kablolara güle güle kurbağa ve yakıt distribütörünede aynı şekilde 6 enjektör birde yakıt kütüğü alman gerekiyo extra bir iki bişi daha çıkabilir sensör vs. yeniden tesisatı kurup ms le rahat bi şekilde kullanabilirsin ben 87 model 300se ve 89 model golf 2 gti ı çevirdim ikiside sıkıntısız biniyolar şuan heee benim yaptığım arabalarda müşterilerim distribütöründe iptalini istediler ozaman işler birazcık karışabiliyo ama bi sıkıntı olmuyo herhalukarda ms işi layıkıyla yapıyo düşünürsen yardımcı olurum

    bonus

    http://www.youtube.com/watch?v=4jhkQp9hVMU

    BORKED

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu motorlarda akışmere yok k-jetronik baya baya eski ördekmi kurbağamı ne denen bi zımbırtı war aşşağı indikçe daha çok yakıt gönderiyo okadar
    Onun adı akışmetre işte. Gayet mekanik bir alet ama adı akışmetre/akışölçer.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  11. #11
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onun adı akışmetre işte. Gayet mekanik bir alet ama adı akışmetre/akışölçer.
    mutlaka öledir ismi ama akışmetre diyince diğer flap type maf lar akla geliyo direnç bağla kıs felan yazılmış ona mahsuben açıklıyım dedim sanayide kurbağamı ördekmi ne diyolar

  12. #12
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya selçuk öldürdün hemen sende benim yapamadığım bi araba allaha şükür daha çıkmadı



    bu motorlarda akışmere yok k-jetronik baya baya eski ördekmi kurbağamı ne denen bi zımbırtı war aşşağı indikçe daha çok yakıt gönderiyo okadar

    ercuz

    sizin arabada ateşleme elektronik gerekli altyapı mevcut kalabilir ama zaten ms e tetik sinyali girmen lazım hem orjinali durcak hem ms e tetik vericen o enjektörü sürcek diğeri ateşlemeyi vs. vs. gerek yok bunlara ms hertürlü ateşleme sistemi ile sorunsuz çalışan bi sistem senin orjinal vacumla avası ayarlıyan bi zımbırtı war taaaa 80 küsür onu kullanmaktansa 12 ye 12 haritadan avansı ayarlamak bence daha mantıklı ayriyetten motor tesisatı içeride sigorta tablasından itibaren yekpare bi parça yeni arabalar gibi soketli felan değil o yüzden eğer klimanı kullanmak istiyosan mevcut tesisattan klimayı ayırıcaksın geriye kalan tüm kablolara güle güle kurbağa ve yakıt distribütörünede aynı şekilde 6 enjektör birde yakıt kütüğü alman gerekiyo extra bir iki bişi daha çıkabilir sensör vs. yeniden tesisatı kurup ms le rahat bi şekilde kullanabilirsin ben 87 model 300se ve 89 model golf 2 gti ı çevirdim ikiside sıkıntısız biniyolar şuan heee benim yaptığım arabalarda müşterilerim distribütöründe iptalini istediler ozaman işler birazcık karışabiliyo ama bi sıkıntı olmuyo herhalukarda ms işi layıkıyla yapıyo düşünürsen yardımcı olurum

    bonus

    http://www.youtube.com/watch?v=4jhkQp9hVMU

    BORKED
    Ciddi olarak MS düşünüyorum,ancak öncelikle K-Jet ile barışıp,aramı iyi tutmam lazım,yoksa MS'in parasını direk o ördek yicek
    .......

  13. #13
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten en büyük sorun sürekli bozulan ayar.
    Ke-Jet'te orjinal omaj değerlerine ulaşamadım.Birçok forumda farklı orjinal değerler var.Ancak tavsiyeniz çok mantıklı
    Zaten anlık emisyon ölçen aletler bu tarz arabalarda aslında daha gerekli.
    Sizinde dediğiniz gibi sürekli bozulan emisyon değeri.
    Gerekli omaj değerlerini bulabilir ve ayarlar iseniz ama yakıt halen fazla geliyor ise akışmetre omaj değerlerini yakalıyamıyor normalin üstü zengine ayarlanıyor, demektir.
    Bunuda başka bir sinyal noktası olan su ısı müşürü gibi cts tarzı bir noktaya potansiyometre bağladığınız zaman istediğiniz an içerden yakıta müdahale edebilirsiniz.
    Ama bunu AFR siz yapmak olmaz araç fakiremi gidiyor yoksa zenginemi ne ölçüde kaçıyor bilinmez.

    Ama genel olarak jetronik sistemler fazla yakıt tüketimi yaparlar... elle avans verilir ve sabit değerleri herzaman yakalamak mümkün olmaz. ama bu sistemi kurarsanız bir emisyoncuya gidip sürekli ayar yapmakla yakıtı ayarlamakla uğraşmazsınız, kendiniz yolda giderken bile 1 dk da değerleri yakalıyabilirsiniz.
    Ayrıca birşey daha dururkenki ve yolda giderkenki araç yüke bindiğinde yaptığınız ölçüm omaj değerleri birbirini tutmuyor onun için yolda giderken anlık emisyon ölçülmesi en sağlıklısı.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  14. #14
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sisteme nasıl bir pot.metre yerleştiriliyor anlamadım,sensörlerin direncini kısıp açarak testini yapmak için mi?
    .......

  15. #15
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten anlık emisyon ölçen aletler bu tarz arabalarda aslında daha gerekli.
    Sizinde dediğiniz gibi sürekli bozulan emisyon değeri.
    Gerekli omaj değerlerini bulabilir ve ayarlar iseniz ama yakıt halen fazla geliyor ise akışmetre omaj değerlerini yakalıyamıyor normalin üstü zengine ayarlanıyor, demektir.
    Bunuda başka bir sinyal noktası olan su ısı müşürü gibi cts tarzı bir noktaya potansiyometre bağladığınız zaman istediğiniz an içerden yakıta müdahale edebilirsiniz.
    Ama bunu AFR siz yapmak olmaz araç fakiremi gidiyor yoksa zenginemi ne ölçüde kaçıyor bilinmez.

    Ama genel olarak jetronik sistemler fazla yakıt tüketimi yaparlar... elle avans verilir ve sabit değerleri herzaman yakalamak mümkün olmaz. ama bu sistemi kurarsanız bir emisyoncuya gidip sürekli ayar yapmakla yakıtı ayarlamakla uğraşmazsınız, kendiniz yolda giderken bile 1 dk da değerleri yakalıyabilirsiniz.
    Ayrıca birşey daha dururkenki ve yolda giderkenki araç yüke bindiğinde yaptığınız ölçüm omaj değerleri birbirini tutmuyor onun için yolda giderken anlık emisyon ölçülmesi en sağlıklısı.

    merso ki sistem senin arabdaki sistemden çok eski onu demeye çalışıyorum belki seninkinde pot bağlayıp mafı kandırabilirsin ama bunda çok zor çünki sistemi kumanda eden elktronik malzemelerin hepsi sadece switch biri tam gaz geldğini diğer rölantiye geldiğini okuyan iki switch war başka bişi yok

  16. #16
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merso ki sistem senin arabdaki sistemden çok eski onu demeye çalışıyorum belki seninkinde pot bağlayıp mafı kandırabilirsin ama bunda çok zor çünki sistemi kumanda eden elktronik malzemelerin hepsi sadece switch biri tam gaz geldğini diğer rölantiye geldiğini okuyan iki switch war başka bişi yok
    şimdi işler değişti
    .......

  17. #17
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mutlaka öledir ismi ama akışmetre diyince diğer flap type maf lar akla geliyo direnç bağla kıs felan yazılmış ona mahsuben açıklıyım dedim sanayide kurbağamı ördekmi ne diyolar
    Ördek diyorlar ve bulması ayarlaması herşeyi sorun olan bi parça
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya selçuk öldürdün hemen sende benim yapamadığım bi araba allaha şükür daha çıkmadı



    bu motorlarda akışmere yok k-jetronik baya baya eski ördekmi kurbağamı ne denen bi zımbırtı war aşşağı indikçe daha çok yakıt gönderiyo okadar

    ercuz

    sizin arabada ateşleme elektronik gerekli altyapı mevcut kalabilir ama zaten ms e tetik sinyali girmen lazım hem orjinali durcak hem ms e tetik vericen o enjektörü sürcek diğeri ateşlemeyi vs. vs. gerek yok bunlara ms hertürlü ateşleme sistemi ile sorunsuz çalışan bi sistem senin orjinal vacumla avası ayarlıyan bi zımbırtı war taaaa 80 küsür onu kullanmaktansa 12 ye 12 haritadan avansı ayarlamak bence daha mantıklı ayriyetten motor tesisatı içeride sigorta tablasından itibaren yekpare bi parça yeni arabalar gibi soketli felan değil o yüzden eğer klimanı kullanmak istiyosan mevcut tesisattan klimayı ayırıcaksın geriye kalan tüm kablolara güle güle kurbağa ve yakıt distribütörünede aynı şekilde 6 enjektör birde yakıt kütüğü alman gerekiyo extra bir iki bişi daha çıkabilir sensör vs. yeniden tesisatı kurup ms le rahat bi şekilde kullanabilirsin ben 87 model 300se ve 89 model golf 2 gti ı çevirdim ikiside sıkıntısız biniyolar şuan heee benim yaptığım arabalarda müşterilerim distribütöründe iptalini istediler ozaman işler birazcık karışabiliyo ama bi sıkıntı olmuyo herhalukarda ms işi layıkıyla yapıyo düşünürsen yardımcı olurum

    bonus

    http://www.youtube.com/watch?v=4jhkQp9hVMU

    BORKED
    Abi tam anlamıyla kusursuz bi sistemin kurulması tahmini neler gerektiriyor ben aracımın klimasını iptal etmek istemiyorum ve LPG ile kullanmak istiyorum tahmini i maliyet ne kadar olur ve bu sistemi kurduktan sonra sıralı sistem bi lpg ye geçebilirmiyim?

    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi işler değişti
    Aracınızda LPG mevcutmu?

  18. #18
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önceki sahibinde varmış ben aldığımda söktürdüm
    .......

  19. #19
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi işler değişti
    ne gibi ?

    Alıntı tuner faruk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ördek diyorlar ve bulması ayarlaması herşeyi sorun olan bi parça


    Abi tam anlamıyla kusursuz bi sistemin kurulması tahmini neler gerektiriyor ben aracımın klimasını iptal etmek istemiyorum ve LPG ile kullanmak istiyorum tahmini i maliyet ne kadar olur ve bu sistemi kurduktan sonra sıralı sistem bi lpg ye geçebilirmiyim?


    Aracınızda LPG mevcutmu?
    araçta atiker sıralı sistem mevcut yaklaşık 3-4 aydır sahibi sorunsuz biniyo soğuk çalıştırma ayarlarını yapamadık daha tam anlamıyla oda hava çok soğuk olmadığından onun haricinde bi sıkıntısı yok
    (ms1 v3.0 6lı opel boini tps clt vs vs )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •