Oem ecu soketlerini söktük. Direk Kpro prb ecuyu taktık. Arıza ısığı yandı, akü ışığı yanmadı.. Marşa basmayı denedik, marş basmıyor. Tesisatla ilgili 1-2 işlem yapmamız gerekiyor galiba.. Bilen varsa yardım bekliyorum![]()
Oem ecu soketlerini söktük. Direk Kpro prb ecuyu taktık. Arıza ısığı yandı, akü ışığı yanmadı.. Marşa basmayı denedik, marş basmıyor. Tesisatla ilgili 1-2 işlem yapmamız gerekiyor galiba.. Bilen varsa yardım bekliyorum![]()
Direk sök tak yaptıysanız çalışmaz.1-2 değişiklik yapmanız lazım tesisatta.Sorarsan ne değiştirmemiz diye onu bilmiyorum![]()
---BTU cupra---
araç beyin olmadanda marşa basar ancak çalışmaz ecu otomobilin işletim sistemi ile ilgilenir yakıt,ateşleme,sensörler vs. vs yani ecu dan marş motoruna giden her hangi bir kablo yoktur eski beyni taktıgınızda ne oluyor aynı arızamı tekrarlıyor yoksa araç normal bir şekilde çalışıyormu önce bunu deneyin eger iki beyinde'de aynı arızayı yapıyor ise evet tesisatta bir sorun var demektir sadece kpro'da yapıyor ise aldıgınız prb ecu'da bir sorun var demektir
Evet tesisata müdahale var.Bu işi bilen birilerine göstermenızde fayda var.Takılırken pra ıle prb arasında fark var.
---BTU cupra---
bildim kadarı ile beyne gelen + ve - kutuplar değişmiyor ben daha önce bu tip bir arıza ile karşılaşmadım prb ecu da lamda sensörünü aktif hale getirmek için ufak değişikler yapılıyo ama bu aracın çalışmamasına engel deil die biliyorum
prb nın baglanması ıle ılgılı bır harıta var onu bul istersen ona göre baglayın sıkıntı kalmayacaktır.
---BTU cupra---
enjektör tesisatınızın oldugu bölgede bir adet şaseleme kablosu var emme manifoldunun uzerine baglıdır onu kulbutor kapagına bağladınızmı
şu tarz bir işlem yapıcaz gibime geliyor
02-04 de prb pra farketmiyor direk takıp çalıştırabilirsiniz. sizdeki kpro hangi modele ait ? 02-04 mü 05-06 mı ?
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
Sizin elinizdeki ECU
05 - 06 RSX-S için hondata tarafından uyarlanmış 02 - 04 PRB ecu olmasın ?
Söktügünüz araçta ara tesisat kablosu varmı Hondatanın üretmiş oldugu
Şayet yoksa eger öteki araçta da çalışmaması lazım o beynin
Bahsettigim olay şu
Beyin 02 - 04 PRB olucak ama 05 - 06 RSX ler için uyarlanıyor hondata tarafından bazı sensorlerin farklılıgında dolayı araya tesisat almak zorunda kalıyorsun
bu tarz bir olay varmı söktügün araçta yoksa direk orjinal tesisatından söküp kendi orjinal tesisatına baglıyor isen aracının bir şase kablosunda problem var demektir
ayarlanabilir ECU takıldıgında böle şase aksaklıkları yüzünden yapar marş basmamazlık
şanzuman üzerindeki
marş motoru üzerindeki
şaseleri kontrol edin
varsa bir tane buddy club condansator alıp takın herşey düzelir
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bu tip değişimlerde IMMO codding önemli değil mi ? bizim ecularımızda immo def ediliyor bu tip değişimlerde.Daha doğrusu her ecu için bu gerekli değil mi ? kprosu hondatası, vag oem ecu su değişimi vs.. Ya immo codding yapılması yada immo def yapılması gerekmiyor mu ? immoyla alakalı bir değişimi nasıl harness dan halledebiliyorlar ? Teknik olarak anlatabilicek birisi var mı ?
Teşekkürler
Hondata ecuyu hazırlarken beynin içindeki immobilizer epromunu kaldırıyor atıyor
Sonuç olarak sen Hondata kpro aldıgın zaman direk aracına takıp çalıştırabiliyorsun
Şayet kendi Typerının üzerindeki PRA beyni yollarsan hondataya ve sölersen ben sadece kullanıcam immo dursun üzerinde diye ozaman o beyni kimse kullanamaz senden başka ona kodlamak gerekir işte
İmmo ile alakalı bir olay yok burda
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
eğer beyinin içindeki map de immo seceneği aktfi ise disable edin çalışır araba
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)