User Tag List

Sayfa 4/8 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
144 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: VEMS Hakkında

  1. #58
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burası körfez vuramaz vuracak olursa ben de ona vururum
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  2. #59
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paralel bağlıyorsun mesela enjektorleri orjinal beyinden kabloları kesiyorsun hop yeni ecu ya bağlıyorsun beyin anlayamaz enjektorun çalışıp çalışmadığını aynı şekilde ateşlemede o sekilde DBW olan Kelebeğini ellemene gerek kalmıyor orjinal beyin yönetiyor onu rolantı felan hepsini orjinal beyinin yönetiyor
    Hımm anladım Dr, teşekkür ediyorum. sadece manage etmek istediğin sensörleri bypass edip yola devam ediyoruz,bu sayede de komple bir harness a ihtiyaç kalmıyor. tenku


    EDİT

    Dr aklıma geldi, ben bir ara immodan dolayı sıkıntı yaşamıştım o ara boğuldu filan die enjektörlerin fişini çekmiştim.Sonra ecu da aşağıdaki hataları gördüm.Yani senin dediğini yaptığımızda yine oem ecu bu şekilde görmicekmi bunları ? tamamen iletişimi kesilcek çünkü oem ecu ile enjektörlerin ? Ama standalone o sırada sürdüğü için çalışmaya devam edicekler anladığım kadarıyla, hatayı görücez ama araç çalışıyor olacak doğru mu anladım ?

    01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
    26-10 - Output Open - Intermittent

  3. #60

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paralel bağlıyorsun mesela enjektorleri orjinal beyinden kabloları kesiyorsun hop yeni ecu ya bağlıyorsun beyin anlayamaz enjektorun çalışıp çalışmadığını aynı şekilde ateşlemede o sekilde DBW olan Kelebeğini ellemene gerek kalmıyor orjinal beyin yönetiyor onu rolantı felan hepsini orjinal beyinin yönetiyor
    kanku muhalefet olmuyorum işine ama, sensorun bile sensoru olan bir arabadan bahsediyoruz. Oem ecu 18745 hata ile dolucak, me7 beyinlerde elektronik gaz kelebeğini hata verip hiç açmayabilecek bile.

    01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
    26-10 - Output Open - Intermittent
    01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
    26-10 - Output Open - Intermittent

    En basiti 4 enjektör söküldüğünde verilecek hata, aynısını 4 tane coil içinde vericek, ettimi dokuz
    as known as Umit DOGAN

  4. #61
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaa çok biliosunuz yahu taktımki söylüuyorum diablo gibi bir araçta yanmıyor doğru bunda yanmalı yada dediğim gibi ferrraride yanmıyor doğru söylüyorsunuz

    Output Open s2000 de bile yanyor Vsa lida çok basit hiç paralel bağlamadınmı doğan ? ben yanmayacak diyorumki 2 tane s2000 Vsa li beyin taktım 1 tanede aguya sprint 500 taktım 1 de s3 e neden bunlarda arıza yoktu acaba ??? ozaman ben salağım yada vagcom salak yada ben farklı şeyler yapıyor olabilirmiyim ?


    tmm buyrun yapalım yanmasssa o ısık ?


    umitcim 1 soru sordumdu yukarda ya kusura kalma unutttum onu 2.2 bar ne ile bastın sen 1.5 sene hangi turbo ile ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #62

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaa çok biliosunuz yahu taktımki söylüuyorum diablo gibi bir araçta yanmıyor doğru bunda yanmalı yada dediğim gibi ferrraride yanmıyor doğru söylüyorsunuz

    Output Open s2000 de bile yanyor Vsa lida çok basit hiç paralel bağlamadınmı doğan ? ben yanmayacak diyorumki 2 tane s2000 Vsa li beyin taktım 1 tanede aguya sprint 500 taktım 1 de s3 e neden bunlarda arıza yoktu acaba ??? ozaman ben salağım yada vagcom salak yada ben farklı şeyler yapıyor olabilirmiyim ?


    tmm buyrun yapalım yanmasssa o ısık ?


    umitcim 1 soru sordumdu yukarda ya kusura kalma unutttum onu 2.2 bar ne ile bastın sen 1.5 sene hangi turbo ile ?

    GT30 ile bastım kanka,

    ayrıca lambo ferrari yapmış olabilirsin emek ve tecrübeye saygı duyuyorum ama ben senden bir hayli cok 1.8T ile ugrastım, sende benim tecrübeme saygı göster.
    as known as Umit DOGAN

  6. #63
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s3 ve 1.8 Dbw arabay taktım ama arıza yakmıyor diyorum kendi yaptığımamı inanayım sanamı ?

    sende farklı bende farklı nope benim için bende yakmadı


    gt30 ile 2.5 bas patırdamazzo boboinler doğru diosun ama 35 ile ciddi farklı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #64
    Kahraman castle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    antalya/merkez
    Mesaj
    877
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgünü dört gözle bekliyoruz.çok eğlenceli geçecek.
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  8. #65

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s3 ve 1.8 Dbw arabay taktım ama arıza yakmıyor diyorum kendi yaptığımamı inanayım sanamı ?

    sende farklı bende farklı nope benim için bende yakmadı


    gt30 ile 2.5 bas patırdamazzo boboinler doğru diosun ama 35 ile ciddi farklı
    Piggyback gibi trim ediyorsun o zaman. Peki Sıfır hatamı veriyor ecu?

    30-35 arasındaki fark kıyaslanamaz bile fakat bende tecrübelerimi paylasıyorum, RS4 twin hybrid KKK ile 2 bar continuous pıt demedi 2 yıldır.
    as known as Umit DOGAN

  9. #66
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beygir ile alakalı bu basınc ile değil nedir beygirin ? benim 1 çok kez geldi başıma
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #67

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beygir ile alakalı bu basınc ile değil nedir beygirin ? benim 1 çok kez geldi başıma
    kanka 68 beygir felan toplamda

    gözünü seveyim şu internetten teori okuyupta tekrar geri bize satan adamlarla aynı sınıfa konulmayalım.

    Biliyorum beygir ile alakalı oldugunu, bircok kez bunu yasadım özellikle Evoda,aynı basınc altında 1 derece avans açtıgımda pıtırdayan, 1 derece geriden geldiğimde sorun yaşamadıgım araba oldu. Bunun nasıl basıncla alakalı oldugunu savunabilirim.

    Fakat bahsettiğim araclarda avans degeri pompa benzini ile olması gereken tamda limitte duruyor. Ne bir derece geri çekme, nede haritandan bir derece geriden gelme,
    as known as Umit DOGAN

  11. #68
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahuauhauhauh neyi sawunduğunu anlamadım ?

    ozaman limtindede olmasına ragmen ozaman güc yok ben ne diyorum sen neden bahsediyorsun twin KKK değil twin 28 takabiirsen yada 30 takabilirsen tak ozaman nolur ben tahmin ediyorum

    ben senin yaptığıın araçları eleştirmiyorumki yada yapamadın demiyorumki neyin kaç amp yada jul verdiğini biliyorum basit mantık güçlendirmek için bazı şeyler yapmak gerekiyor ama kesinlikle hepsiin limiti var

    araçtan araca fark eder bazı şeyleri doğru yaparsan ewo 500~550 beygire kadar sadece dli ile kullanabilir dli siz 400~450 subarularda orjinal bobinlerle 700 lere kadar sıkıntıyasamaz

    minik bir ornek adam soru soruyor sende pnp si var istersen diyorsun adam diyorki esnafa bağladın abi bu hoş değil burası teknik bilgi platform u satış olmasın tech bölümünde lütfen elimizdekileri değil insanlara doğruları göstermek daha mantıklı bence
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #69

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahuauhauhauh neyi sawunduğunu anlamadım ?

    ozaman limtindede olmasına ragmen ozaman güc yok ben ne diyorum sen neden bahsediyorsun twin KKK değil twin 28 takabiirsen yada 30 takabilirsen tak ozaman nolur ben tahmin ediyorum

    ben senin yaptığıın araçları eleştirmiyorumki neyin kaç amp yada jul verdiğini biliyorum basit mantık güçlendirmek için bazı şeyler yapmak gerekiyor ama kesinlikle hepsiin limiti var

    araçtan araca fark eder bazı şeyleri doğru yaparsan ewo 500~550 beygire kadar sadece dli ile kullanabilir dli siz 400~450 subarularda orjinal bobinlerle 700 lere kadar sıkıntıyasamaz
    E aynı dili konusupta anlasamamak bu olsa gerek, Bende 3 fişli passive cop lar silindir bası 120hp ye kadar 4 fişli active cop lar silindir başı 150 hp ye kadar sorunsuz diyim o zaman
    as known as Umit DOGAN

  13. #70
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E aynı dili konusupta anlasamamak bu olsa gerek, Bende 3 fişli passive cop lar silindir bası 120hp ye kadar 4 fişli active cop lar silindir başı 150 hp ye kadar sorunsuz diyim o zaman
    cop ların igniterı yokmu ben igniterdan bahsediyorum sen hala cop diosun ama bana
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #71
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanılan coiller belli bi gücü destekler diye bişi yok. araçtan araca fark eder. miss olmadan güç kaybetmeden gapler fazlasıyla sıkılmadan, coil charge timing abartmadan gittiği yere kadar gitsin... ondan sonrası değişir...
    utku selamoğlu

  15. #72
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizim araçlarda genelde gt2x li setuplarda 1.2 bardan sonra bobinler yüzünden limp moda düşen araçlar oluyor.Hatta benim k04-023 setup ımda bile olabilir belki 3-4psi daha basınç açınca görücem onu.
    Bunu bobinlerin eskimesiyle yada eski tip olmasıyla bir alakası varmı bu durumda ? Basınç dedim çünkü o basınclarda aşşa yukarı 280-300hp filan üretiyorlardır.
    Bobinler değiştiikten sonra sıkıntı çözülüyor bildiğim duydugum kadarıyla. Araç o basınc altında istenilen ateşlemeyi o bobinler ile yapamıyor mu ?

  16. #73
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim araçlarda genelde gt2x li setuplarda 1.2 bardan sonra bobinler yüzünden limp moda düşen araçlar oluyor.Hatta benim k04-023 setup ımda bile olabilir belki 3-4psi daha basınç açınca görücem onu.
    Bunu bobinlerin eskimesiyle yada eski tip olmasıyla bir alakası varmı bu durumda ? Basınç dedim çünkü o basınclarda aşşa yukarı 280-300hp filan üretiyorlardır.
    Bobinler değiştiikten sonra sıkıntı çözülüyor bildiğim duydugum kadarıyla. Araç o basınc altında istenilen ateşlemeyi o bobinler ile yapamıyor mu ?
    1.8t2lerin bobin'leri oldukça yetersiz, 700hp'ye kadar kullanılıyormuş diyen var ama araştırmadım,
    seçenek olabilir diye bunlar vardı ama pek ilgilenmedim: OKADAPROJECTS | PRODUCTS | PLASMA DIRECT

  17. #74
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okadaya karşıyım ömrü var salak seylerin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #75

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim araçlarda genelde gt2x li setuplarda 1.2 bardan sonra bobinler yüzünden limp moda düşen araçlar oluyor.Hatta benim k04-023 setup ımda bile olabilir belki 3-4psi daha basınç açınca görücem onu.
    Bunu bobinlerin eskimesiyle yada eski tip olmasıyla bir alakası varmı bu durumda ? Basınç dedim çünkü o basınclarda aşşa yukarı 280-300hp filan üretiyorlardır.
    Bobinler değiştiikten sonra sıkıntı çözülüyor bildiğim duydugum kadarıyla. Araç o basınc altında istenilen ateşlemeyi o bobinler ile yapamıyor mu ?
    Ben 4 tane bobini yeni değiştirdim genede limp mode düşmeyi beceriyorum

  19. #76
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üstün başarı madalyası lazım sana patron

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •