siz deneme yapın kankalar :) ben uçarım sorun yok :D
Printable View
siz deneme yapın kankalar :) ben uçarım sorun yok :D
İki aracada maşallah zevkle izledim :)
Olur kanka süper olur hemde ;) Timuçin'lede görüşelim ortak boşumuzda yapalım bişiler ;)
rocconun altta yürüyememesinin nedeni supercharger ın yetmemesi. Turbo girdikten sonra yürümeye başlıyor. Supercharger basıncını elleyemediğin için altta stock rocco gibi gidiyor. Sonuçlar normal. Birde havalar soğuk olduğu için cooler etkisi yok diye birşey yok. Cooler büyüdükçe soğutma etkisi artar. Dışarısı 10 derece diyelim coolerın biri 9 litre diğeri 12. Turbodan çıkan sıcak hava 9 litreden daha çabuk geçip gideceği için cooler çıkışında 10 derecelere gelemeyecektir ama 12 litrede daha uzun sürede geçeceği için daha fazla soğuyacaktır.
215 hp derken? ne gibi işlemler var üstünde
Eğrilerler ve motor karakteristiğiyle alakalı.. 1.4 turbo bravo 150likler tutunamıyor bile roccoya...Alfa içinde aynısı geçerli olmuş...TSI motor önde olacaktır her şekilde...Lakin şu da war , barbaros bey fazla açma taraftarı değil araçları... uzun ömür olayı :D
iki aracada maaşallah ,,,güzel denemeler ve güzel bi karşılaştırma,paylaşım için teşekkürler,,mitonun daha çok tutunmasını beklerdim aradaki fark 10bg den fazla gibi sonuçlara göre ............
mitoda şunu farkettim yapılan modifiye işlemlerine göre çok ciddi bi performans artışı göstermio. tabi rocco da yapılanlara göre hp artışına bakarsak.
Birbirinden güzel iki araç. İkiside bir on sene sonra sağda solda ziyan edilmiş örnekleriyle içimizi acıtacak kadar değerliler. Sorunsuzca binersiniz umarım kazasız belasız.
İki araca da maşallah, aile boyu roll olmuş ,iyi eglenmişsiniz:)
mito'yu standart bir scirocco ile denediniz mi?
mitoda istenen verimin alınamamasını yeni nesli multiair motor ve şu garip d-n-a olaylarına bağlıyorum :D benim araba hazır olunca aynı speclerde bi roccoyla deneyip görmek isterim valla =)