Burada dikkat edersen pilotaj hatası da var. güvenilir bulmadım
Printable View
Amerikada filan adamlar pickup lari bagliyorlar ceki demirlerinden, guclu olan digerini cekiyor ole bi deneme yapmaklazum:-) :-)
Neye göre hata varmış? Adamlar zaten o pilotaj hatalarını bilerek yapıp arabanın limitlerde verdiği tepkileri ölçüp ona göre ESP ABS ESR gibi teknolojiler ekliyorlar, arka aks mesafelerini genişletiyorlar, fren dağılım noktalarını düzeltiyorlar araçların. Netice itibarı ile bu araçları kullananlar prof usta şöförler olmayabilir ;)
Sanirim en mantiklisi dsg cikana kadar beklemek hem daha fazla tecrube edinilmis olur arac hakkinda.
ilk defa pickup tarzı araç alıcaksanız arkada amortisör değil makas olduğunu atlamayın.
Hilux 2011 4x4 manuel - L200 2007 4x4otomatik ve manuel - - Amarok 2011 4x4 Manuel.
Bunların hepsini kullandım arazi başarısı için en uygunu mantıklısı L200 olarak karar kıldım.L200 4x4 sistemi çok iyi. manuellerinde arka difransiyel kilidi mevcut.otomatiklarınde ise önde var.uygun lastiği ve gerekli yükseltmeyi taktıktan sonra çok eğlenceli oluyo.Hilux un 4x4 manuelinde kilitli difransiyel yoktu şehir içi kullanımda L200den daha konforlu geldi bana.Şehir içinde keyifli hafif araziye uygun arazide L200kadar adranalin vermiyo.
Amarok 2.0 bi turbo tdi olduğundan dolayı vergiden avantajlı.Araç Görünümü Lüx içi dışı kaliteli güzel.fakat en dolusunu alsanda kilitli difransiyel ya opsiyonel ya hiç yok diye biliyorum.kilitli difransiyel bence şart.Gerçi kilitlide olsa o araca kıyıpta araziye giremiyosun.aman dal deycek aman altı sürtcek.Ama hafif arazi şehiriçi kullanım olarak ideal.Ama L200 Kadar hiç biri eylenceli değil.
Lan dandik senin yüzünden oldu Akşamın saat 22:00 sinde hadi Erciyes hadi Erciyes deyince gittik Kayak merkezinde 7.-8. direğe kadar çıktık arkadaşlar mevsimlik lastikle. İnerken yolu bilmediğimiz için ezilmemiş 1 metre karın olduğu biryere oturduk araba askıda kalınca kürekle yol açıp çıktık. İnsanlık dışı hareket olunca teknolojide etkisiz kalıyor kimse kusura bakmasın hiç bir kul yapısı araç ordan çıkamazdı 15.000 km de offroad yüzünden paramparça olmuş mevsimlik lastikle. Helede 2 tonluk bir araç ve içinde 3 kişiyle. :)
o senin şoförlüğünden oldu zaten gömülmemiz :D
Nyse şaka bir yana Amarok iyi güzel fakat eksileri otomatik olmaması fiyatı yüksek olması ve mecburi opsiyonları ile fiyatının 75-80Bin TL olması. Bukadar para verincede kıyamıyosunuz doğal olarak aman dal değicek altı değicek vs vs.
Bence bu tarz kullanımlar yani hor kullanım arazi vs için Japonlar biçilmiş kaftandır.
Elektronik en az seviyede olması makbuldür benim için...
Bugün bir aracı test ettik. Ben diğer araçları kullanmadım ama Amarok ile çıktığım yerler ve aracın sessizliği beni mest etti. Çıktığımız yerleri gördüğünüz zaman hak vereceksiniz.
Zaman bulursak Şirketin test aracıyla çıkacağız gene oralara ve video çekeceğiz :)
araç hayatını arazide geçirecekse nissan.
yok asfaltta ömür sürecekse vw. (ayrıca yakıt ve vergi avantajı var)
ben nissan tercih ederdim...
+zaten görüntü ve teknolojisinin verdiği psikolojiyle amaroku araziye sokamazsınız.
sanki içinizden bi ses günah işliyosun der.
hacim alma, detay istersen seni usta ile gorustureyim
navara da çok yakıyor ama bence tek eksis bu.. birde arka salıncak olduğu için geziyor bazen..
valla vw bana arazide güven verici bi isim gelmiyo.
birçok yol modelinin bile adı arıza kayıtlarında isim yapmışsa geçiyosa arazi modelinin geleceğini düşünemiyorum. :)
Legend is back :D h.geldin smg_fcb fazla sivrilme forumda aman ban şampiyonluğuna adaysın:D
paris dakar başka bi olay.
mekaniği kokpiti koltuğu diferansiyeli tamamen araziye ayarlanmış bi araçla amaroku ayrı tutmak gerekir.
bi sürü sensör, cd çalar, elektronik klima vs...
mitsubishi de dakarda isim yaptı ama son kullanıcı pajero modeli de tam bi arazi makinesi.
fakat vw'nin touaregi dakarda başka yollardaki normal kasası çok başka.
Tabiki oradaki araçlarla Caddeki araçlar karşılaştırılmaz. Ama orada elde edilen bir deneyim var ve bunuda kullanıyorlar.
He dersin Arazide bir Navara-Pajero ne bileyim Land Cruıser gibi çok eski araçlarla (eski dediğim arazide senelerdir kendilerini kanıtlamış) araçlarla birebir boy ölçüşemeyebilir.
Tabiki bir çok farklı kulvarda iyice bir test etmek gerekli .. Biz yakında zaman bulursak bir iki deneme yapcaz şirketin test aracı Amarok ile :) Tabiki videoda çekeceğiz.
Geçenlerdeki test sürüşümüz bayağı etkiledi beni :)
"mitsubishi out" demek istemişler galiba?
ne o amblem öyle...
http://img50.resimup.net/di/I6SJ.jpg
Marka sempatizanlığı yapmayın arkadaşlar.
VW hakkında hatırlatma. "VW tü kaka" "Arazi de pek güven vermiyor" falan filan hikaye. Teknoloji çok gelişti artık bir otomobil üreticisinin bildiğini öteki otomobil üreticisinin bilmediği falan yok.
Hatırlatırım... VW 181 Trekker. Bir LandCruiser kadar başarılı olmasa da zor koşulların aracıdır.
Ek hatırlatma; VW AG'nin quattro teknolojisini bulduğunu unutmayalım.
http://i.ytimg.com/vi/bAhUVKn747k/0.jpg
http://static.blogo.it/eurocarblog/1...oadTrekker.jpg
Toyota hakkında ufak bir hatırlatma da şöyle;
En eski Land Cruiser değil ama bir sonrası. Çok benzerler zaten.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nd_Cruiser.jpg
Mitsubishi'de uçak ve gemi üretimi daha hızlıydı o zamanlarda. Pek o kulvarda değildi.
http://www.mitsubishi-motors.com/cor...0/e/index.html
*Yanlışım varsa düzeltin.
ww amarok un debriyajıyla ilgili kronik bir sorun olduğunu bir kaç kullanandan duydum gördüm.. debriyajı kaldırırken garip bir tepki veriyordu araçlar. tedirgin ediyordu... navaranın nasıl yaktığını bilmeyen yoktur sanırım... ama kendini kanıtlamış bir araç.. amarok dsg ile gelirse çok daha ii satacaktır. şu andada fena satmıyor zaten.. bunların yanısıra ısuzu dmax çok ekonomik yakıtı ile ön plana çıkan bir araç... hepsini bir kenara bırakın arazide acımadan kullnacak bi araç istiyorsanız mutlaka TATA XENON 4x4 e bakın.. çok şaşırtacak sizi her türlü arazi koşulunda... örnek: adana eyvan kebap sahibi.. av merakından girdiği arazilerde başarısızlığı yüzünden navara yı satıp xenon almış biridir..
bence ford ranger da bu sınıfta güzel onuda değerlendirmeye alabilirsinz
Amarok yeni bir araç kimileri yeni olduğu için belki tedirgin ama bir de rakiplerinden bir + sı rakiplerini test edip onların eksikliklerini giderme şansı oluyor ve daha iyisini yapabilme imkanı.
Ben şahsen dgs çıktığında almayı düşünüyorum.
navarayi daha basarili buluyorum amarok'un icini begenmedim ben
bir otomotiv dergisine konu olmuştu amarok ve navara karşılaştırması navaranın bir çok artısı olsa da amarok genel bakışla birinci gelmişti diye hatırlıyorum. bende bir ara amarok düşünüyordum araştırmıştım şehir içerisinde 2. vitesle kalkmak gerekiyor örneğin 1. vitesi çok güçlü arazi şartları için yapılmış. navaranın l200 ün zamanı geçti amarok iyi bir seçenek olabilir ama ne amaçla aldığınız da önemli. eğer şehir içinde yüksek kuvvetli bir arabam olsun arada da araziye çıkarım keyfime bakarım diyorsanız amarok doğru bir seçenek olacaktır ancak yük taşımak sürekli araziye sokmak istiyorsanız amarok biraz sosyetik kaçabilir. bu şartlarda d-max kullanan bir arkadaşım var oldukça memnun, skystar da fiyatı ve gücüyle mantıklı bir seçenek olabilir ancak şehiriçinde de kullanacak ve biraz da şekil yapıp modlayacaksanız amarok en doğrusu olur
navara ve l200'ün yüzleri eskidi sanki ! fakat amarok hem iç dizayn hem de kasa olarak güzel gözüküyor, tek eksiği kilitli dif. opsiyonu ve dsg olmayışı sanırım. nissanın arazi performansı tartışılmaz fakat eğer sürekli araziye çıkmayacaksanız vw'nin 4x4 amarokunun da sizi üzeceğini düşünmüyorum...
konuya yeni dahil oldum ama ısuzu nun üstüne tanımam arazi konusunda arazinin en zor şartlarında kullanıyorum zavallıyı yağı suyu mazotunu koy acıma dağa taşa çık çıkmam demez
Tam olarak 1 yıldır amarok kullanıyorum.Genel olarak özelliklede arazi performansından çok memnunum.Arazide önceki aracımın (skyjacker kitli,13 ofset ex.pro comp jant ve kumho lastik,ön arka vinç,tam kilitli difransiyel ve daha birçok off road donanımına sahip 5.7 vortec tahoe) performansını aratmıyor hatta fazlası bile var.İniş desteği,doğru lastik ile çamur ve kardaki performansı gayet başarılı.Şehir içi kullanımına gelirsek;manuel şanzumanı trafikte çok yorucu oluyor,ve beklediğim çift turbo tepkileri yok.Geçen ay booster performance tarafından araca yazılım yapıldı dyno üzerinde 200 hp nin üzerinde güç aldık şuan çift turbo olduğunu fazlasıyla hissettiriyor,yakıtta da ciddi anlamda düşme oldu.Navara ve L200 de kullandım,ne yakıt ne de performans olarak uzaktan yakından amarokla ilgileri yok.Şuan 8 ileri multitronik şanzuman ve 2.0bitdi 185 hp motorla yenisi geliyor,anlaşılan fabrikada yazılım değiştirme gereği duymuş.