Bu iki araçtan birini alacak olsanız donanım/performans/güvenlik/yakıt/fiyat olarak hangisini tercih ederdiniz. aklımdaki soru o onu bu bunu geçer değil , sadece hangisini alırdınız ve neden ?
Bu iki araçtan birini alacak olsanız donanım/performans/güvenlik/yakıt/fiyat olarak hangisini tercih ederdiniz. aklımdaki soru o onu bu bunu geçer değil , sadece hangisini alırdınız ve neden ?
kesinlikle clıo derim.. model olsun servis agı olsun,parça imkanı olsun vede daha performanslı ama bu iki arac yanına bence vti ıda ekle aynı özelliklere sahip denebilinir..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
2 si arasında clio ama 306nın şekli daha güzel..
306 peugeot olduğu için sorunlu araba olarak görülüyo zaten öylede..yakıtıda fazla gti nin tek depo 400 450 km gittiğini biliyorum..
clio hakkında bilgim yok ama güzel araba oda..
2000 A3 8L
ama 2 aracda vti kadar sorunsuz deil![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
306 gti 167 hp 1240 kg
RS 172hp 1040 kg
clio'nun standart donanımları ise şöyle : 4 airbag , abs , yol bilgisayarı , hidrolik direksiyon , klima , immobilizer , hidrolik direksiyon ve en önemlisi VANOS.türkçesi vtec var araçta. aracın tek eksiği sunroof. 100km'de 7.6 ile 7.9 lt arasında yakıtı var ve 0-100'ü 7.2sn. elimdeki veriler böyle.
zaten hepimiz 306nın verilerini ve özelliklerini biliyoruz.nedendir bilmem ama genel olarak hepimiz rs'e uzağız.pek fazla bilgimiz ve gücü hakkında fikrimiz yok gibi.
rs daha agır basıyor..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
bence clio daha iyi bi seçenek,,,daha güncel bi araba oluşu daha performanslı oluşu,,,donanımının daha iyi oluşu,,,,306 gti sadece iç mekan olarak daha geniş hacime sahip bi araç,,,oda eğer senin için genişlik önemliyse![]()
Vanos , vvt-i gibi sistemlere vtec sistemi demek yanlı$. Çalı$ma prensipleri farklı olan ssitemler. Vtec in egzantriklerinde 3. loop vardır ve vtec aktif oldugunda egzantriğin derecesi deği$ir. Vvt-i da ise sistem ate$leme üzerinde oynayarak ekonomi ve gücü ayrı ayrı sunmayı amaçlar
ClioRs güzel bir araç, tatminkar gidi$i var ama modifiye parçası olarak çok özel seçenekleri yok. TRde standart olarak 167hp üstü çıkartanı yok bildiğim kadarıyla. Chip , Filtre , egzoz yapılıp güzelce binilecek bir araç. Tabi koni amortisör ve yayla çokta eğlenceli olabiliyor. Körfez pistinde çok güzel pilotajla bir Clio RS in neler yapabildiğini görmü$ olduk
Bunlar dı$ında Colombo Bariani de egzantrik üretmi$ti RS için ve birde ingiliz firmalar var . Bolt-on olarak SC ve TC kitleri var. 0.5 barda stock makinada 240-250hp gibi güçler çıkarabiliyorlar ama malesef ingiliz oldukları için fiyatları bizlere çok anlamsız geliyor. $öyle ki bir kite talep ettikleri para neredeyse 9bin poundu buluyor. Eğer i$letimine girilebilirse aynı bolt-on kiti çok daha ucuza TR içinde halletmekte mümkün![]()
-Bencede Clio-RS nedeni ise daha güncel ve gözümde esasında reno pek sevmem ama RS
özel bir araç hoş barış aldı istenmedik olaylarla karşılaştı ama hepsi böyle olacak değil 306
çok sorunlu olarak geliyor gözüme özellikle nerdeyse hepsi hor kullanıldığı için temizinide
bulman zor arkadaşların dediği gibi VTİ da düşünebilirsin bence veya temizini bulursa clio-rs te olabilir ..
clio rs gidiş olarak donanım olarakta 306gti dan üstün bi araba clio daha küçük ama 306gti kadar iç mekanı var yani 306gti büyük bi araba ama çok geniş bir araba değil yani. clio rs daha iyi bence
RS derim ben de
GTI VTI sınıfının ötesinde bence...
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
iki aracida wakti zamanında fazlasıyla kurcalayıp kullandım.1-performans olarak kesinlikle clio derım,basta kilo awantajını kullanıyor..exh-intk le clionun acıcagı fark dahada artar...
2-yol tutus olarak kesinlikle gti derim,su zamanda bıle ıyı yol tutuorum dıyen hot hatch lerden bile sıkı yol tutar...clıonun understeeri cok meshurdur hele suspansıyon set up ı yoksa..
3-gerı kalan ısclık ıc hacım ws bırbırlerıne yakınlar bana göre ıkısıde fransız,vasat malzemler..özellıkle clıonun buyuk dıreksıyonu we sorun cıkaran sanzımanı derttır...
4-he bide gti fena ayakıt tuketır,rs fecı cımrıdır
gerisi size kalmıs![]()
Bence her türlü rs. Bir yönü hariç. Dış görünüşü ve vasat iç kokpiti :S:S:
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
karızma yol tutusta 306 takar
dıer konularda rs derim...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)