User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
58 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2001 Clio RS & 306 GTI

  1. #1
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2001 Clio RS & 306 GTI

    Bu iki araçtan birini alacak olsanız donanım/performans/güvenlik/yakıt/fiyat olarak hangisini tercih ederdiniz. aklımdaki soru o onu bu bunu geçer değil , sadece hangisini alırdınız ve neden ?

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle clıo derim.. model olsun servis agı olsun,parça imkanı olsun vede daha performanslı ama bu iki arac yanına bence vti ıda ekle aynı özelliklere sahip denebilinir..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b20vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle clıo derim.. model olsun servis agı olsun,parça imkanı olsun vede daha performanslı ama bu iki arac yanına bence vti ıda ekle aynı özelliklere sahip denebilinir..
    piyasada vti çok fazla var , az olsun öz olsun di mi ama

  4. #4
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 si arasında clio ama 306nın şekli daha güzel..

    306 peugeot olduğu için sorunlu araba olarak görülüyo zaten öylede..yakıtıda fazla gti nin tek depo 400 450 km gittiğini biliyorum..

    clio hakkında bilgim yok ama güzel araba oda..
    2000 A3 8L

  5. #5
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama 2 aracda vti kadar sorunsuz deil
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  6. #6
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 gti 167 hp 1240 kg

    RS 172hp 1040 kg

    clio'nun standart donanımları ise şöyle : 4 airbag , abs , yol bilgisayarı , hidrolik direksiyon , klima , immobilizer , hidrolik direksiyon ve en önemlisi VANOS.türkçesi vtec var araçta. aracın tek eksiği sunroof. 100km'de 7.6 ile 7.9 lt arasında yakıtı var ve 0-100'ü 7.2sn. elimdeki veriler böyle.

    zaten hepimiz 306nın verilerini ve özelliklerini biliyoruz.nedendir bilmem ama genel olarak hepimiz rs'e uzağız.pek fazla bilgimiz ve gücü hakkında fikrimiz yok gibi.

  7. #7
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı b20vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama 2 aracda vti kadar sorunsuz deil
    peki vti binmiş biri olarak b16 vtec ile rs'i stok olarak yürütsen sonuç ne olur ?

  8. #8
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs daha agır basıyor..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  9. #9
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence clio daha iyi bi seçenek,,,daha güncel bi araba oluşu daha performanslı oluşu,,,donanımının daha iyi oluşu,,,,306 gti sadece iç mekan olarak daha geniş hacime sahip bi araç,,,oda eğer senin için genişlik önemliyse

  10. #10
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sheyhzade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 gti 167 hp 1240 kg

    RS 172hp 1040 kg

    clio'nun standart donanımları ise şöyle : 4 airbag , abs , yol bilgisayarı , hidrolik direksiyon , klima , immobilizer , hidrolik direksiyon ve en önemlisi VANOS.türkçesi vtec var araçta. aracın tek eksiği sunroof. 100km'de 7.6 ile 7.9 lt arasında yakıtı var ve 0-100'ü 7.2sn. elimdeki veriler böyle.

    zaten hepimiz 306nın verilerini ve özelliklerini biliyoruz.nedendir bilmem ama genel olarak hepimiz rs'e uzağız.pek fazla bilgimiz ve gücü hakkında fikrimiz yok gibi.

    Vanos , vvt-i gibi sistemlere vtec sistemi demek yanlı$. Çalı$ma prensipleri farklı olan ssitemler. Vtec in egzantriklerinde 3. loop vardır ve vtec aktif oldugunda egzantriğin derecesi deği$ir. Vvt-i da ise sistem ate$leme üzerinde oynayarak ekonomi ve gücü ayrı ayrı sunmayı amaçlar

    ClioRs güzel bir araç, tatminkar gidi$i var ama modifiye parçası olarak çok özel seçenekleri yok. TRde standart olarak 167hp üstü çıkartanı yok bildiğim kadarıyla. Chip , Filtre , egzoz yapılıp güzelce binilecek bir araç. Tabi koni amortisör ve yayla çokta eğlenceli olabiliyor. Körfez pistinde çok güzel pilotajla bir Clio RS in neler yapabildiğini görmü$ olduk

    Bunlar dı$ında Colombo Bariani de egzantrik üretmi$ti RS için ve birde ingiliz firmalar var . Bolt-on olarak SC ve TC kitleri var. 0.5 barda stock makinada 240-250hp gibi güçler çıkarabiliyorlar ama malesef ingiliz oldukları için fiyatları bizlere çok anlamsız geliyor. $öyle ki bir kite talep ettikleri para neredeyse 9bin poundu buluyor. Eğer i$letimine girilebilirse aynı bolt-on kiti çok daha ucuza TR içinde halletmekte mümkün

  11. #11
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio rs kullanımı çok eğlenceli bir araba.306 dan hem az yakar,hemde daha iyi gider.

  12. #12
    Dodo-FB
    Misafir
    -Bencede Clio-RS nedeni ise daha güncel ve gözümde esasında reno pek sevmem ama RS

    özel bir araç hoş barış aldı istenmedik olaylarla karşılaştı ama hepsi böyle olacak değil 306

    çok sorunlu olarak geliyor gözüme özellikle nerdeyse hepsi hor kullanıldığı için temizinide

    bulman zor arkadaşların dediği gibi VTİ da düşünebilirsin bence veya temizini bulursa clio-rs te olabilir ..

  13. #13
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio rs gidiş olarak donanım olarakta 306gti dan üstün bi araba clio daha küçük ama 306gti kadar iç mekanı var yani 306gti büyük bi araba ama çok geniş bir araba değil yani. clio rs daha iyi bence

  14. #14
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RS derim ben de

    GTI VTI sınıfının ötesinde bence...
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  15. #15
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iki aracida wakti zamanında fazlasıyla kurcalayıp kullandım.1-performans olarak kesinlikle clio derım,basta kilo awantajını kullanıyor..exh-intk le clionun acıcagı fark dahada artar...
    2-yol tutus olarak kesinlikle gti derim,su zamanda bıle ıyı yol tutuorum dıyen hot hatch lerden bile sıkı yol tutar...clıonun understeeri cok meshurdur hele suspansıyon set up ı yoksa..
    3-gerı kalan ısclık ıc hacım ws bırbırlerıne yakınlar bana göre ıkısıde fransız,vasat malzemler..özellıkle clıonun buyuk dıreksıyonu we sorun cıkaran sanzımanı derttır...
    4-he bide gti fena ayakıt tuketır,rs fecı cımrıdır
    gerisi size kalmıs

  16. #16
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne vti nede 306 gti kesinlikle rs i alır devam

  17. #17
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence her türlü rs. Bir yönü hariç. Dış görünüşü ve vasat iç kokpiti :S:S:
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karızma yol tutusta 306 takar
    dıer konularda rs derim...

  19. #19
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 306 yı hiç bişeye deişmem gene clıoda ne olursa olsun...bi kere tip fiziği yeter..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •