Komik,yakışıklı,birazda küstahımdır ahahah:p eda bu işler youtubea s2000 carsh typer crash yazıp sonra buraya link vermeye benzemez.Ben sana profösyönel yarıştan porsche kazaları bulup buraya koyim istersen sonrada yol tutmuyor porsche diyim?
Printable View
Sürüş detayları
Dördüncü jenerasyon Civic konfor ve malzeme kalitesi konusunda bonkör değildi. Yol tutuş performansıysa ortalamalarda yer alıyordu. Beşinci jenerasyonla birlikte konforda artış yaşandı. Donanım paketleriyse zenginleştirildi. Sürüş dinamikleri açısında altıncı jenerasyon öne çıkıyor. İyileştirilen yol tutuş ve VTEC motor teknolojisi göz dolduruyor. Lades biçimli süspansiyon sistemi başarılı yol tutuşun sebebiydi. Ayrıca yumuşak pedallarıyla sürüş konforu da üst düzeydeydi. Bu nesil Civic ile tanışanların büyük bir çoğunluğu bir sonraki tercihlerini yine Civic’ten yana kullanıyordu. 2000’de tanıtılan yedinci jenerasyon, markanın Avrupalı rakipleriyle benzer iç mekan kalitesi sunduğu ilk modeldi. Ayrıca yol tutuş konusundaki başarı sürdürüldü. Ama Civic bu disiplinde hiç bir zaman sınıfının lideri olamadı. Ailenin performans modeli Type-R gençler arasında adeta bir efsane oldu. F1 teknolojisiyle yaratılan yüksek devirli motora sahip otomobil turbolu rakiplerine geçilse de hala ilgi görüyor.
Alıntı: http://arabam.milliyet.com.tr/haber....haberID=277540
hastayım vallahi şu karşılaştırmalara yok o pistte böyle gitmiş bu böyle gitmiş:)
youtube crash vs gibi videoları koydunuz bir nebze ok ama arabam.com falan gibi saçma karşılaştırmalar ve araç yorumlarını konuya muhattap almayın bari.. yapma bunu yapma bunu :)
Kullanım, konfor
Dikkatsiz ya da acemi kullanıcıların elinde tehlikeli bir oyuncak haline gelebilecek, usta ellerdeyse safkan bir zevk makinesi olan Civic Type R, hata kabul etmeyen bir otomobil. Düz gidişlerde sert süspansiyonun desteğiyle ray üzerinde ilerlercesine stabil olan otomobil, virajlardaysa standart Civic Hatchback'e göre önde daha sert, arkadaysa daha geniş çaplı anti-roll barlar sayesinde iyi tutunma karakteri gösteriyor. Özellikle ön tekerlekleri yere müthiş tutunan otomobilin arka kısmıysa zaman zaman onlara ayak uyduramayıp kendini bırakabiliyor. Özellikle ıslak yüzeyli virajlarda beklenmedik anlarda yaşanacak kopmalar, spinlere yol açabilir. .......
Alıntı: .http://arabam.e-kolay.net/testArsiv.aspx?rowid=383
Eda hala anlatmak istediğimi anlayamadın malesef.Ben porsche kaza videosunu buraya koyup sonra porsche yol tutmuyor dersem çok saçma olur..O yüzden sende aynısını yapma.
Ayrıca hiçbir araba kendi kendine kaza yapmaz.
arabam.com ne zamandan beri otorite oldu?Mümkünse yazdğı hiçbirşeye inanmayın çok yanlış yazılar yazıyolar sadece honda değil tüm markalar dahil..
porsche 993 kasa carrera 2 örnek alacak olursak,berbat yol tutuşu olan bir araç,2 yıla yakın bindik,başta olayın amartisörlerden kaynaklandığını düşündük,koni sertlik ayarlı amartisör+yayları taktık ama yine fayda etmedi,direksiyon her an elinizden kayıp gidecek gibi inanılmaz bir sarsıntı,araç 180 km'den sonra viraj hakimiyetini tamamen kaybediyordu,3şerit değiştirerek sürmek zorunda kalınıyordu..Belki evladiyelik bu arabayı sırf bu yüzden sattık..Yani sıradan 2.0 bir araç o hızlarla rahat viraja girerken siz arkasında porsche gibi bir arabayla,yolda tutunmak için can çekişiyor olabilirsiniz,böyle gerçeklerde var.. :)
ben kendi kendine kaza yapar araba demiyorum zaten. ama iyi yol tutmuyosa sürücüsünün kaza yapmasına sebep olur diyorum.
neyse, honda diyelim bari de tamam olsun. bu kadar fanatik olmayın bence. ;) objektif olun. tarafında olduğunuz şeye körü körüne bağlı kalmayın. ben a3'ümün arka koltukları geniş diyo muyum? :)
çünkü dar :D
Her aracın limitleri vardır limitleri aşılan her araç kaza yapar buna bugatti veyron ve formula araçlarıda dahil..O yüzden limitini iyi bilmek lazım aracın.Aracın limitlerinin üstüne çıkıp yoldan çıkarıp kaza yapmasına sebep olursan o araca kötü yol tutuyor diyemessin.
Fanatiklik yapıyorsunuz diyosun hala fanatiklik yapan yok ben verilere göre konuşuyorum pist zamanına göre konuşuyorum boş konuşmuyorum yani.;)
Benım eski aracım s2000 trdeki en yuklulerınden bırtanesıydı atmosferık olarak bende senelerın yarış pilotu değılım tabi alışama kadar zorladı acıkcası ancak arabaya alıstıktan sonrası bısıkletle arka frene asılıp kaydırmak kadar kolaylastı bu nedemek sudemek aractan ıstedıgın yol tutus ıse kesınlıkle s2k nın defransıyelı yangıtmek ıcın degıl basbaya duz gıtmesı ıcın yapılmıs bır def. dır ve herkezın caddede sagda solda dedıgı gıbı s200 yol tutmayan bı arac degıl çizgisinde girdiği viraja çizgisinden sapmadan kafadan kaymadan çıkan ve çok ıyı yol tutan bır aractır. Spin atması kolay ancak ıyı yol tutan bır arac anlıycagınız .
Ayrıca secim derseniz şimdiki tercıhım avatar resmımde var zaten tabıkı Alman Huzur ama S2000 li günlerdeki eylence adrenalın safkan yarıs aracı gıbı tedırgın eden hısslerı arada ozlemıyor da degılım ....
Videoları bence mantıksız buldum. Ilk ikisi için pilotaj hatası diyiyorum. 3. videoyu yorumlamak imkansız aracın durumunu ayarını pistin yapısını dahi göremiyoruz ki ..
Ilk videoda ctr ztn bi önceki viraj çıkışında fren noktasında geciktiği için toprağa çıkıyor ve hemen ardından gelen virajda slick lastikleriyle önce bi arkadan kayıyor ve sert olan yürüyeni ile sert yanaklı lastiğin azizliğine uğrayıp yanağın üstüne biniyor ve taklaya başlıyor. 2. fren nokta hatası.. ÖTesi değil !
Ikinci videoda da aynı şekilde fren noktasını kaçıran pilot yine çimlerle buluşuyor. Bu konumda olan pek çok araç aynı duruma düşerdi hatta rwd bir araç spin dolu görüntüler verebilirdi . bu noktaları atlamamak lazım :)
maşallah honda aleyhine (kalesine) gelen bütün postları (şutları) kurtarmaya çalışmışsınız.
o kadar zaman modifikasyonla uğraşıyosunuz, içindesiniz yani. hiç mi düşünmüyosunuz? birçok honda sahibi genç yol tutuşunu iyileştirmek için arabasının amörtisörlerine, yürüyen aksamına binlerce ytl para döküyo. niye bi bmw sahibi, niye bi porsche sahibi yol tutuşunu iyileştirmek istemiyo da çoğunlukla bi honda sahibi böyle şey istiyo? niye?
honda'ya da rakiplerinden üstün yol tutuyo diyosunuz ya, pes yani. bıraksak porsche teknolojisi bile yetmez diyeceksiniz honda karşısında. motoru modifikasyona açık diye, body-kit gidiyo diye, kısacası isteklerimize cevap veriyo diye honda'ları bu kadar yüceltmeyin bence. ben de honda'nın çoğu arabasını severim, belki hepinizden fazla aşığım type-r'a ama doğrulara doğru... objektif olmak apayrı bi mükemmellik insan için. burda yanlış yönlendirmemek lazım forumdaki insanları. böyle yaparsanız kimse tartışmaz, fikir alışverişi yapmaz sizinle...
fanatik olmayalım. öğrenici, öğretici olalım. birşeyi başkasından öğrenmekle kimse küçülmez. sonuçta tüm insanlar dünyayı ilk olarak başkasından öğrendiler. iyi forumlar...
eda
eda burda kimse fanatik değil,yani büyük bi çoğunluk önce onu belirteyim:)
2.mevzu o verdiğin kaza örnekleri biraz alakasız olmuş.önceki yazdıklarından bu konularda gayet bilgili ve alakalı olduğunu düşünüyodum ama pilotaj hataları bariz olan videoları koyup hondalar yol tutmuyo demek çok mantıksız.eğri oturalım doğru konuşalım;)
şimdi ben youtube da bariz pilotaj hatalı porsche,mercedes kaza videolarını koysam,üstüne porsche,mercedes yol tutmuyo desem sen ne dersin:)
Typer ın pist zamanlarından vs. yol tutuşu için olumlu bir sonuç çıkartamıyoruz madem siz nerden kötü yol tuttuğu kanısına vardınız?
Fanatiklik ?
Şimdi bu arz-taleptir. Bir bmw alalım. Kaçtane bmw yi pistte görüyorsunuz TRde mesela ? En basitinden bizim pist günü olsun başka pist günü olsun gördüğüm 4tane bmw nin (e60 m5, e46 m3 x2, e85 z4 3.0) 2si coilover kullanıyordu. Şimdi bu durumda aracın orj yürürü yetersiz midir ?
Sahibi daha iyisini istediği için coilover tercih etmiştir. Sizce aftermarket ürünler yapılırken aracın zayıflığından mı yoksa talebin fazla olmasında mı üretilir ?
Bugün kısa sert yay takmayan Mini CooperS kalmadı neredeyse.. Bu aracın yol tutuşunun zayıflığından doğan bir ihtiyaç mıdır ? HAYIR! FWD olarak en iyi yol tutan araçtan bahsediyorum. Itirazı olan ?
tamam tamam, honda'lar rakiplerinden iyi yol tutar, bu kadar. iyi forumlar, iyi geceler hepinize. ;)
bişeyi çok merak ettim IMPREZA MANIAC sana soruyorum dikkatimi çekti 5 6 yerden ayrı veriler paylaşılmış sen hepsi yanlış demişsin bunlarda yanlı demişsin ne bilim hiçbirisi doğru değilki demişsin doğru olan ne bence herkezin işine geleni budur kardeşim olay :):):) yanlış anlaşılmasın ben honda veya type-r hakkında bişi demiyrm bence type-r iyi yok tutan bir araba üst düzey deil ama rakipleri arasında iyi derecelere sahip benim sevdim araba s2000 içinde yorumumu yaptım zaten. bide artık şu pistlerle verilerle hangi arabanın iyi olduğu kanısına varmaktan vazgeçin herkez gönlüne göre alsın :)
yokcanım olur mu öyle şey. ST170 farklıdır RS farklıdır. ST170 gti sınıfında 2.0 atmosferik 173 hp lik 6 vitesli bir araç. RS ise 2.0 turbo 5 vites 215 hp kilitli diferansiyelli bir araç. ST170 de inanılmaz yok tutan hızlı bir araç ama RS bambaşka tabi ki.
Ha birde yanlış anlamış olabilirim. ST170 ile Sport trend de farklı araçlar. Sport trend ler normal 2.0 motorlu trend donanım seviyesine sahip 3 kapılı moele verilen isim. ST170 ise Sports Tech. açılımına sahip.
5-6 yer deği.Autobild ile arabam.com'a dedim sadece.Siz nasıl best motoring videolarını gerçekçi bulmuyorsunuz bende Autobild'in verilerini gerçekçi bulmuyorum.
S2000,boxster,Z4'e örnek verirken best motoring videosunuda koyabilirdim ama bilerek koymadım best motoring videolarını gerçekçi bulmayanlar itiraz edenler olacaktır diye o yüzden top geardan örnek verdim.İşime gelen olsa bestmotorin koyardım yani:)
Ha bi de şu top gear sürelerine Focus RS i de eklerseniz :p
bak kendinde diosun siz nasıl best motoring in video larını beğenmiyosanz diosun anladın mı olay bu kadar açık herkez gönlünün istediğini galip getirmek ister bak yine yanlış anlama type-r la s2000 le alakası yok bu işin ben sadece görüntü olayına değiniyrm
İide bir şey karşılaştırılırken diğer şartların eşit olduğunu varsayarsınız. Yane virajdan aaraçların aynı şekilde çıktığı varsayılarak sölenmiş bir sözdür o.. Ayrıca viraja gireceği süratların eşit olduğunu varsayarak geç fren ile aynı sürate düşüldüğünü varsayıyoruz.
Ayrıca bir arkadaş demişki siz nerden kötü yol tuttuğunu çıkarıyorsunuz diyor. Ben böle bir şey çıkarmadım. 2 tane yazı koydum. O da otoriterler otorite olarak görmediler. Siz de pist sürelerinden çıkarıyorsunuz. Siz de bu pistlerdeki denemelerin yorumlarını koyun ben de size diyim ki şimdi oldu. Ama pist süresi koyarak bir şey kanıtlayamazsınız. Çünkü onun içerisindeki değişken sayısı çok fazla. Taa baştan beri bunu anlatmaya çalışıyorum ama siz ısrarla olaya kendi açınızdan bakıyorsunuz.
Şayet bu sözler bana ise honda rakiplerinden iyi yol tutar diye bir iddiam olmadı hiç bir msjımdan da bu yorumu çıkaramazsınız. Sadece sikibin yolu tutmuyor kısmına katılmıyorum ve karşıt fikirlerimi söylüyorum. Buna karşılık kaza videoları koyuluyor. ONa yorum yapıyorum, rakiplerinden üstündür yorumu çıkarıyorsunuz. Bu noktada rakip kattım mı işin içine acaba ? Bence hayır..
mesajınız bana kbakmayın
kendi açımız nedir biz kimiz siz kimsiniz :)
Japon araçlarını savunma bakanlığı fln mı kurduk buraya yoksa haberimiz yok :)
ben bu konu hakkındaki düşncelerimi ve sikibin yol tutar tutmaz kısmına yoırumlarımı ekliyorum. Sizin yorumunuza göre bir bakış açısı ekledim. Benim için s2000 olmuş m3 olmuş pek fark etmez . bahsi geçen araca karşı olan fikirlere göre yorumlarımı yazarım yani gelip s2k m3ten hızlıdır şöledir diye diretmem etmem :)
o yüzden bana lütfen grup değil bireysel olarak yaklaşın :)
Buradaki siz pist sürelerini yol tutuşa bire bir kanıt diyen bireylerin oluşturduğu gruptur ;) :)
Ayrıca daha hala ben kendi fikrimi sunduğum bir mesajda ne s2000 in hakkında ne de TypeR hakkında konuştum. Sadece meraktan 2 tane türkçe test yazısı okudum ve alıntı yaptım ;) O yüzden bunun karşısında Japon savunucusu olup olmadığınızın etkisi olamaz..
ewt kardeşim önemli olan bilinç li savunmak doğru diosun ama ben sizin çoğu zaman bilinçi savunduğunuzu görmedim yani kusura bakma şimdi bi görüntü koyulmuş nsx var hatta pist yarışı yapmışlar m3csl i gt3rs i geçmiş felan şimdi bak mustafa kardeşim zaten orda açıklama getirmiş mesala best time a bakın ordan anlarsınız vs die şimdi bu doğru kaynak olmadı yani her kaynak her bilgiye inanılmaz orda hemfikiriz ama bu arabalar pistte nasıl gidiyo şu pistlerde hangi zamanları yapıyo bize ne sadece pist zamanına göre araba karşılaştırmayalım artık lütfen ok
Rstmania
Pist süreleri yol tutuşu yansıtmaz diyosun yani öyle mi?