Japondan şaşma sadece.
Printable View
Japondan şaşma sadece.
japon'la başla bencee
Japon akımı bastırıyor :)
ben olsam polemiğe girmez tt alırdım
bence beni alin geleyim oraya ortak bir m3 e girelim :D
Avusturya yı bilmiyorum,ama orası da Almanya gibiyse eğer düşük araba fiyatlarına aldanmadan önce bulundugun ülkede araç işçilik fiyatlarını da öğrenip buna göre en sorunsuz aracı seçmeye çalış bence.Gözümün önünde 800 euroluk aracın alt muhafazasını değiştirmek için 500 euro fiyat istediler. :)
hirpalanmamis bir e36 328i bulursan agir bakimi gelincede satarim diyorsan al, avrupada bakim isi ciddi paralar gercekten
bencede yorulmamışş e36 328 bulursan almanı tavsiye ederim alıştın mı satamaz hala gelirsin emin ol...
mekanik vs öğrenmek istiyorsan fransızlardan başla sorun yaşamayım keyifle bineyim diyorsan listen gayet iyi ama biraz yavaş arabalardan başla
Honda Civic SI (EG)
Honda Civic VTI (EG)
Honda Civic ep2
CRX DEL-SOL yada ESI
200SX
BMW 325i veya 328i (e36)
Toyota Celica
AUDI A4 2.6 quattro
AUDI TT
VolksWagen GOLF (mk3,mk4)
Toyota AE86
alman almani öneririm, parca derdin olmaz. türkiye deyil orasi, heryerde honda parcasi bulamiya bilirsin. VAG grubuna bak 1.8t en mantiklisi olucak. yüksek hacimden uzak dur, cok yakar.
bide 3000 euroya TT bulursan bana 2 tane ayir gelip aliyim. ( almanya dayim )
VAG 1.8T ... en iyi seçim :)
bencede almanla başlamalısınız işe. GOLF ya da A3 olabilir bence ilk araba olarak
seçenekler içindeki audi TT tercih edilmeli...
Ben ucuz alıp kendimi mekanik konusunda geliştirmek istiyorum mesela ucuz alıp bi hondata alıp programlanabilir beyin sistemleri üzerinde geliştirme yapmayı düşünüyorum.
RWD araçları tecrübem olmadığı için korkuyorum.
bilmediğimden soruyorum neden fransızlardan?
Abi şuan yorgunlar 3500den başlayıp (99 modeller) 8000e kadar gidiyor.
Evet yere basıp keyif düşünmüyor değilim.
Eyvallah, ama yüksek fiyata(diğerlerine göre) alıp modifikasyon yapamayacağım anca keyif için olabilir.
1-2 link varsa, yolarmisin.
1.8t ile ilgilenirsen elimde 2 tane var,
1-) A4 97 model 1.8T AEB kodlu motor.
2-) seat leon4 1.8t ARY 180 ps (90000km)
ayrica;
t3/t4 turbo 440cc enjeksiyonlar, emme /eksoz manifoltu , turbo sonrasi borular. turbo icin yag ve su borulari. elimde mevcut, al tak seklinde. istersen komple verebilrim.
@semihx;
fiyatlar 3000 euro altiysa arkadas ilgilenmezse ben ilgileneyim :)
orjinal halde a4 ü 2000 euro ya veririm,
proje arabasi olarak almistim, su aralar zaman sorunum var, 9 ayda toplam 20 saat anca bakabildim. garajda yatiyor. 1.8t AEB motor var üzerinde , aldigimda turbo arizaliydi, yeni turbo + turbonun yag hatti yeniledim. chipleyip yaklasik 3-4 ay o sekilde bindim. plaka imzamdaki ismin kisaltilmisi ( oglumun ismi )
190 ps yetmeyince turbo deyisikliyine gttim.
yapilanlar: t3/t4 turbo var üzerinde suan, su ve yag hatti baglandi, kat iptal edildi. hava ölcerin capi genisletildi.
yapilmasi gerekenler ; eksoz sona kadar cekilicek, enjektörler takilip , ayar yapilcak.
üzerindeki parcalarla da 3000 euroya olur.
http://desmond.imageshack.us/Himg820...jpg&res=medium
http://desmond.imageshack.us/Himg193...jpg&res=medium
seat leon4 ( cupra ) a kendim biniyorum, ARY motor kodlu orjinali 180ps ( suan chip li 220 ps) ve 4 ceker. teknik olarak TT Sline quattro nun birebir aynisi. bikat , k03s turbo , 4 ceker (haldex). orjinal 90000 km de. LPG li. bunuda 6500 euroya veririm.
http://desmond.imageshack.us/Himg27/...jpg&res=medium
ilgilenirsen pm at daha ayrintili konusuruz.
benzin fiyatlarinin sonu yok, durmadan artiyor. LPG daha uygun benim icin, performanstan bi kayip anlamadim , benzinli gibi gidiyor.
neyse... sözün özü ; hizli bi araba icin tavsiyem, vag grubu 1.8t. yok daha uygun istersen fiat punto GT yada opel e bakabilirsin c16xe yada x16xe kodlu corsab gsi , tigra cinsi bi arac.
kolay gelsin