0-400 de 20-30 hp cok önemlı değildir kardeşim pılotaj konusur , rollıngte bellı olur bır aracın gideri :icon_tup:
Printable View
0-400 de 20-30 hp cok önemlı değildir kardeşim pılotaj konusur , rollıngte bellı olur bır aracın gideri :icon_tup:
0 400 de kilo büyük etkendir giderden bişey kaybetmez araba pilotaj falan hikaye rolling de de pilotaj önemli drag da da
sitede rolling de bile pilotaj konuşturabilen çok arkadaşımız var :)
ağarlık güç oranı şanzuman aracın kondüsyonu rolling de de etken drag da da
madem aracın giderini rolling belirler neden testlerde ana kriter rolling değil ?
aracın gideri toplam değerlerin ortalamasıdır
100 200 yada 0 100 ana değer değildir yada 30 200 neyse
sonuç olarak 1.8 140 lık civic de sınıfının dişli rakiplerindendir :)
yürümeyen honda varmı piyasada :) herkezin arabası uçak maşallah :)
kimsenin aracını savunduğm falan yok sadece 1 2 boy performans odaklı olmayan arabalarda bişey ifade etmez :)
rolling e bu kdr tutulmamak şart :) maksat eğlence olmalı eğer araçlar stock sa
güzel bi video buldum :D
http://www.youtube.com/watch?v=QPa7Z...eature=related
accord ile 1.8 i baya kapıştırmışlar. ilk 3 denemede 1.8 de oturuyor camerayı tutuan halıyle agır kalıyor 1.8 ama sonra camerayı accord a sabıtlıyorlar .. ozmn guzel gıdıyo işte:D
demekki neymiş:D accord bulcaz:D
yalnız arabayı öyle keskın savurdu ya:D içim gitti:D iyi kabiliyeti varmış aracın..
geçmişte si ile yemiştim 1.8 i vti yemesi çok normal..
:D zaten aksini idda eden yoktu ki:D
ama dişli bir rakip:D peşinden geliyor işte:D he bazı düzeltmeleri olsa tadından yenmezdi o ayrı..
gaz kelebeği ve ağırlık gibi... =)