bovsuz s3 yerine hondatalı type-r diyorum :)
Printable View
bovsuz s3 yerine hondatalı type-r diyorum :)
o dışarı atılan hava subaru sti larda dahi normalde gerekiyo. onun için recirculate yani geri dönüşümlü özel bir sistem ile farklı bir bov takılıyo. aslında ben yanlış yazdım. gidip bi hks monza takamıyorsun ama recirculate özellikli bir bov uygun bir bağlantı ile hem subarularda hem 1.8t lerde sorunsuz çalışıyor olması lazım. yani ben öle biliyorum. çok ciddi yüklenen araçlarda bu sistem uygulanmıştı.
valla benim bildiğim en kral 1.8 t de bile bov kullanılamadığı... :) subaru larda bu hava yakıt karışımının kütle oranlarını sürekli anlık ölçen bi alet varmı bilmiyorum tam olarak.. ama bu maf sensor o işe yarıyo ve en ufak sapmada, kafayı yiyo.. araba bazı devirlerde kitleniyo kalıyo... işin kötüsü, bu motorda maf sensörünü kandırmakda mümkün olmadığı için, ayar yapılamıyo... dediğim gibi, sürekli bu motor için bişeler üretiyolar ama, bi türlü çozemediler...bi çözseler... s3 ü geçtim, 1.8 t sport a razıyım...:D
audi için evet.. öyle de denebilir... bi audi sevgisidir gidiyo bakalım... :) dediğim gibi, type r kullanmadım.. o yüzden yeterince sağlıklı bakamıyo olabilirim...
gerçi dediğim gibi, 4*4 hala type r ın benim kafamdaki yeri için en önemli eksisi,yoksa gaza geldik gidiyoruz bov diye ama type r a 1.8t yi tercih etmem, olcaksa s3 olsun..:)
olm anil get yat sana S3 cok fazla :D
alırız sana bi tane 1.4is takılırsın :hahaha:
yok oyle bişey:
tüm denemelerimle sabit:(boost gostergesi, wideband, ve maf olcumleri.....)
bende forge dump valve ve hks bov var + reloc kit.
bov boost peak gordukten sonra basınc cabuk dusuyo, afr ile yakından uzektan alakası yok.
reloc takınca basınc biraz artıyo ama gene dusuyo.
dump valve takınca ise basınc sabit.
N75 ile bov takınca sonuc daha iyi.
direk garrett takarsan hiçbir sorun kalmaz catcuf sorunsuzca gazlarsın bov ile
maf filitre kulanımına gore bozuluyo 250 ytl cok korkulası bişey degil 2 senede 1 kere anca bozulur
S3 e gelinnce kalkısı diger quatrolar gibi degil, ama viraj konusunda gercekten cok zevkli.
Yakış galamazsan 10.2lt gazlarsan 12.3 ve.......
ilerde para harcamak istersen buyuk turbo ve 350+++++++++ beygir.
birde s3 un sıfır fiatı ile typer nin kini karsılastırısan s3 biraz ust sınıf kalıyo
ama atmosferik olucak diyosan direk typer
olum uğraşma benle uyuyamıyorum... :) tamam type r diyosun sen biliyorz.. :D
sizin oralara taşıncam ha haberin olsun burak, böylece gönül rahatlığıyla s3 alablirim..:D
enteresan, ben neler yapanlar duydum yinede 1-2 ayda bir maf bozuyo diyolar.. 2 seneyi geçtim, 6 ayda bir de bozulsa razıyım ama, daha önce bu sorunu çözen duymamıştım..:) ama bunu duyduğuma üüzüldüğümü söyleyemem...:D çok iyi haber...:)
yaw adam akıllı gıdersen fazla yakmaz 80 90 gıdersın hıc de yakmaz.. s3 derim ben
S3 bence, chiple gayet iyi yürüyor.
audi s3 diyorum..
bende s3 diorum :D
s3 hayalimdeki arabaydı bi zamanlar, ama honda fanatiği olduktan sonra type-r ağır basıyor...ama s3 e hayır diyemem, 4*4 özelliğinden dolayı ve şu videoyu her izleyişimde S3 diyorum :);)
yani 2 side olabilir :)
http://www.youtube.com/watch?v=m4SpmtFADkk
s3 dıorum bende bundan sora dusunduğum arabalardan birisi .. konfor prestıj performans bir arada...
s3 bıldıgım kadarıyla quatto degıl yanlız :) gereklı durumlarda 4 cekerı kullanan bır sıstem mevcut.ısmıde haldex gıbı bısıydı sanırım.performans konusunda ctr agar basıcaktır cunkı arada cook fazla bır kılo farkı var.dıger krıterlerde s3 ustun olabılır ama.modlama konusu ıse en az ctr kadar s3ude yukleyebılırsın.tuketım olarak ctr cok daha makul olucaktır.