ben focus tercih ederdim, c4'ün 206 dan farkı yokmuş gibi geliyor kullanırken..
Printable View
ben focus tercih ederdim, c4'ün 206 dan farkı yokmuş gibi geliyor kullanırken..
Ben olsam Ford Focus 1.6TDCİ 110'luk Alırım
sorunlu yada sorunsuz araba yoktur bakımsız araba vardır , 2006 da 0 aldıgım 206 ma gözüm gibi bakmıstım ne bir tıkırtı vardı nede bir yolda bırakma ne birses nede baska birşey , ön takım 50 binde gider dediler 30 santim taşların üstünde 100 bin km kullandım 16 jantlarla banamısın demedi , gene 50 binde debriyaj biter dediler ben sattıktan sonra adam 118 binde degistirmiş , yok freni ses yapar derler bulundugum köyün 8 km lik dimdik yokuş aşagı rampası var günde 10 kere iner cıkardım orayı asagı inerken ful frende inmek zorundasın neredeyse, 90 binde degistirdim balataları , ben anlamıyorum milleti vallahı kendi kullandıgı dışında her araba sorunlu , hondaya sorunsuz derler honda aldım gayet bakımlıydı ,başıma gelmeyen kalmadı , alfa aldım motoru aldım elime , bmw aldım yine motor yedim , mazda aldım 0 , başıma gelmeyen kalmadı , bi paliom vardı onda biraz rahat etmiştim bide 206 da,milletin dedigine bakmayın.ama son zamanlarında biraz tıkırtı gelmeye baslamıstı arka bagaj kapagından onu es geçmiyim,bide arka torsyonu bozuluyo zamanla.lanet ettim pugdan baska araba almam artık
Eyvallah, tesekkürler :)
dediginiz gibi ön yargi malesef bu tür arbalarda cok, belki eski VW Bora'miz gibi olmaz ama su anki kullanilan eski Hyundai Accent 1.3 den iyidir :D
Ozaman bi gidip bakacaz, insallah temizinden buluruz bir tane :)
Tekrardan yorumlariniz icin tesekkürler :)
Hayirli günler
Bu arada arkadaşım okulunu bitirdiği için aracını satılığa çıkardı. Yeni bir araç alacak kendisine. Aracında boya-darbe-değişen yok. Orijinal bir araç. Sadece cam tavan yok, ESP dahil full bir araç. Düşünürseniz sorarım sizin için.
1 depoyIa 1300 km gördüm 1.6 110
Eyvallah tesekkürler :) Bizimkiler ile tekrar konusup bakacaz artik
Merhaba konu kirliliği olmaması açısından bu konu üzerinden sormak istedim.
2006 model 110 beygirlik manuel bir Sx paket C4'e niyetlendik aile kullanımı için.
Aracın kilometresi 180.000 de boya değişen dert etmediğimiz için fiyatı da uygun geldi.Araçta değişen yok hemen hemen bel altı boyalı diyebiliriz.
28.000 liraya alabiliyoruz şuan.
Alınır mı alınmaz mı aklımda soru işaretleri kaldı. Alırken neye dikkat etmeli özellikle şurasına burasına baktır dediğiniz bir şey var mı? Araç Ankara'da Otonomide o bölgede güvenebileceğimiz expertiz yaptırabileceğimiz nereye götürebiliriz? Teşekkür ederim..
Bazı kronik sorunları var, onlara dikkat edin,
-Ön cam ile motor arasındaki koruma kısmı bırakıyor, içeriye su alıyor, alacağınız araçta bu sorun olsa bile dert etmeyin, çözümü zor değil (Kronik)
-Hızlı sabitleyiciye dikkat edin, çıkıp deneyin, henüz bozuk olanına rastlamadım ancak yinede bakmakta yarar var,
-Ön takımdan tıkırtılar gelebilir, genelde Z rot kaynaklı bir sorun, çiftini 80-100 lira civarına değiştirebilirsiniz (Kronik)
-Arkalar torsiyon olduğu için, biraz serttir, dikkatli kullanmayanların ki bozulmuş olabilir, onu kontrol ettirin,
-Göğüste saklama gözleri var, çabuk bozulur, bakın eğer çalışıyorsa, sizde kullanmayın (Kronik)
-Aracın altında hafif yağ kaçakları olabilir, bunun sebebi genelde yağ pompasının contası oluyor, 10-20 liralık birşey, lakin değişmesi zahmetli, işçiliğe güzel paralar isteniliyor,
genel olarak sorun çıkaranlar bunlardır, onun dışında dizel araçta bakılması gereken yerlere baktırın,
alacağınız aracın orjinal km olmasına dikkat edin, bakımları aksatılmamış bir araç olmasına dikkat edin,
bakımlısı üzmez, yakıt tüketimi ve donanımı ile mutlu eder,
eski araçlarınızı bilmiyorum ancak alman araçlarına sahip olduysanız, başta konforsuz gelecektir,
ancak zamanla alışıyor insan, hakkınızda hayırlısı olsun
2007 modeline bindim 2 sene. Benim arabam sıkıntılıydı biraz tabi aldıktan sonra farklı mevzular çıktı ortaya hepsini anlatarak sattım başka birine sonra adam dava açtı beraat ettim benden önceki sahiplerine gitti durum vs neyse. :) bakımlı olanı üzmez ama %80ini diyebilirim ki antipollution system faulty hatasını almıştır ya da alıyordur. Öyle lanet bi hata ki ne olduğu belli değil,bende o hatayı verdiğinde mazot basınç müşürü değişmişti komple yakıt hattı temizlenmişti. Araba tekleyip stop ediyordu sürekli,iç trimleri biraz naziktir. Şöför koltuğu inme binme olayı çok olduğu için çabuk yıpranır,ordan km'sini az çok orijinal mi anlayabilirsiniz. Hız sabitleyicisi bi değişik bozulur :) antep-bursa arası gidip gelirdim ben Konya üzerinden geliyordum ne zaman Konya'nın o lanet olası bitmek bilmeyen düz yolu var,oraya girsem hız sabitleyici bozulurdu. :D direksiyonun ortasının dönmemesi ve göstergelerin Ortada olması bence güzel bişey farklılık katıyor. Mazot seçer araba bu arada. Kronik olarak teyp ekranının yazıları silik olur bi süre sonra,ona da peugeotta bulunan ekranı alır takarsınız uyum sağlıyor direk. (Partner,207 ekranı) baskı Balata - volant ikilisinin fiyatı biraz yüksektir. Citroenden anlayan bi ustanız olursa kafanız rahat eder cunku arıza verdiğinde ortalık çok karışıyor. :D
Mümkünse elektrik sistemiyle çok oynanmamış olsun. Yakınımda vardı kendi kendine radyo açmalar, farları yakmalar falan çıldırtıyordu insanı. Ayrıca sürme fırsatım olmadı ama C3 ile hemen hemen aynıysa konfor olarak at arabası diyebilirim fakat it gibi gider :D