günaydın tekrar 2006 model 2.0R impreza'dan bahsedeyim o halde :)
içine bindiğiniz zaman gayet sade bir iç mekan ile karşılaşıyorsunuz. Çevrenizden alacağınız tepkiler şunlar , a böyle araba yapıolar içi niye böyle falan , tabi bu tip insanlar richie rich arabası gibi bişi bekliolar :) , subaru için en ön plandaki şey her daim sürüş keyfidir , iç mekanın renkli olduğunu düşünün güneş vurduğunda cama yansıyacak :) onun dışında dediğim gibi evden onu sürmek için çıkarsın ve karşısına geçip önce izlersin , park ettikten sonra yine izlersin :D araçta donanım olarak (2.0R) ABS , çift airbag , otomatik klima , ve hilholder bulunuyor (ben önemli bulduklarımı yazdım ) araçta yol bilgisayarı yok bence gerekde yok :) bana göre abs'ye de gerek yok ama koymuşlar . symetrical awd sistemi bir harika , bunu en iyi virajlarda ve sert şerit değişimlerinde anlıyorsunuz , eğer orijinal yüksekliğinde binerseniz , kumda ,ormanda ,karda heryerde gidiyor , benim kar üstündeki deneyimlerimde normal lastikler ile her yere tırmandı fakat kar üstünde duramıyor çıkarken güvenli çıktığı yokuşu inerken sıradan bir araba oluyor :D eğer kar kullanımı için düşünürseniz 4 adet kış lastiği ile himalayalara bile gider :)
eğer basıp kullanacaksanız o zaman daha da güzel oluyor :) benim aracım 6cm ön , 3cm arkadan basık ,18 jant ve kule gergisi yol tutuş çok daha iyi oluyor...
parça konusuna gelirsek servislerde parçalar çok pahalı maalesef , parçaları aldığımız belli yer var aksarayda oto asya ben birçok kez yetkili servislerin parça almaya geldiğine şahit oldum :) orjinalleri servisten daha ucuz satarken kaliteli japon yan sanayi falanda satıyor .. yinede parçaları pahalı
araca kesinlikle kasko yaptırmalısın ve kaza yapmamalısın :) onun dışında o zaten parçaya ihtiyaç duymayacaktır :)
yakıt konusunda 1.5 awd 50 kuruş normal kullanımda , 2.0R 50kuruş normal kullanımda , 2.0R ile çok çok sakin kullanımda 40 krş civarını gördüm ...
performans ; 1.5 çok vasat , şu an 4-5 arkadaşım kullanıyor hepsi keşke 2.0R alsaydım diyorlar , 2.0R 8sn. 0-100 hızlanması var , decat sistem ile bn 7 sn. de çıktım ... performans kullanımında aşırı zevkli stock motor bir çok cafcaflı arabayı acımadan harcıyor tork değeri gayet güzel...
müzik sistemlerinden hoşlanıyorsanız orta konsola hiç bir tadilat gerekmeden double teyp patlatabiliyorsunuz çokda orjinal oluyor :)
1.5awd ile 2.0R arasındaki farklarıda belirteyim ayrıca ;4 fren disk,arka koltuk kol dayaması ve açılabilir bagaj bölmesi, harita lambası , deri ve dikişli vites topuzu , deri ve dikişli direksiyon simidi , koltukları değişik daha spora yakın , iç döşeme renkleri ,filtre emişi 1.5lerde direk çamurluk içinden , 2.0R da kaputun önünden gibi farkları var ...
bu aracın dezavantajları ...
1-çok fazla ilgi çekiyor , bazen ünlüleri iyi anlayabiliyorsunuz
2-parça sıkıntısı yaşamasakta , hala parçaları biraz pahalı
3-sokakta bırakmaya kıyamazsınız , bir garaj şart :)
4-polislerinde ilgisini çekiyor :)
5-kullanırsanız başka bir arabaya zor binersiniz...
eğer kafanıza takılan bir şey varsa yanıtlayabilirim :)
http://b1210.hizliresim.com/12/v/fbczl.jpg