arkadaşlar merak ettim
2side manuel olsa performans ve yol tutuş olarak kıyaslansa hangisi alır ?
arkadaşlar merak ettim
2side manuel olsa performans ve yol tutuş olarak kıyaslansa hangisi alır ?
Bmw alır diyorum
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Performansta uzunda bmw alıyor çok denedik ara hızlanmalarda kompressor önde gidiyor ancak. Yol tutuş güvenlik ve konfor açısından mercedes diyorum bir çok kez bu iki kasayı karşılaştırdık e39 çok daha agresif bir tasarıma sahip çok güzel duruyor ancak geri kalan değerlerde mercedes.
28 alır keyfimee bakarım hele M/// Paket olursa tadından yenmez kaldıki e39 çizgileri ve dizaynı ile bambaşka w210 avangart ise yürür aksam ve rahatlık adına tercih edilir ama 40 üstü yaşa hitap ediyor bence.
Jet Black II 323i.
w210 kasa da 320 den aşaya motora binmenizi kesinlikle tavsiye etmem 320 çok keyifli daha ufak motorlar hantal kalıyor
e39 da da bn 28 in motoru eski ve ufak buluyorum gerçi güzel makinalar ama 3.0 gibi değil
dert açar açmaz tamamen alıcağınız araçla alakalı iyi bakılmışsa açmaz çoktü bakılmışsa muhakkak açar
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
101 kontol ve gözle illaki bakılır. yıpranmış araç iç aksam ve trimlerden,tuşlardan belli eder. Kapıları kapatırkenki sesten bile belli eder. velhasıl kelam düzgününü aldık varsayalım misal komple alt takım nekadara çıkar ? baskı balata değişim fiyatı+ işcilik fiyatlarınıı merak edıyorum
sert kullanımda şanzıman ve şaft problem çıkarırımı ?
5 serisinde manuel vites kesinlikle tercih meselesi (bnm etmeyeceğim bir tercih)
manuel tercihiniz ortalama bi performans beklediğinizi keyif almaya çalışıcağınızı gösterir sanırım birazda eğlence girer işin içine
5 28 i zorlamak o motoru kasa ağarlığı altında ezmek orta vade de muhtemel sorunlara yol açabilir
performans beklentisi varsa 3 serisine yönelmeniz daha mantıklı olur
komple alt takımdan kasıt nedir onu anlayamadımrotlar rotiller salıncak traves vs hangisini değiştirmeyi düşünüyosun
daha evel şahit olduum bmw alt takımlarında masraf hep farklı oldu kimi 2000 2500 gibi fiyatlar öderken kimi 400 500 lira ödedi
sert kullanım kişiden kişiye değişir ama bmw nin şanzuman ve şaft problemini nadir duydum (senkromenç problemi hariç)
keza 5 ile yanlama gibi bi niyetiniz varsa 3 serisine yönelmeniz bütçeniz ve akıl sağlığınız açısından çok daha mantıklı olur
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
Başka söze gerek yok benceTaş gibide sağlamdır. Ne videolar izliyoruz arabanın canını alıyorda tık demiyor. Ayrıca coğu testtede hep bmw alıyor yol tutuşta mercedese oranla.
Edit : ciddi bmw hastasıyım etkisi büyük![]()
ozan arkadadışımızın jdm works e yaptırdığı araçtan sonra böle bi merak saldım konuyu o yüzden açtım. e39 5.28 stok turbo biliyosunuzdur
kaça çıkıyor diye ön düzenden kastım . rot,rot kolu,rotil,fişekler,salıncaklar gibi gibi .
@lethaldoze: bunun videosunu izledim adam tam çömezdefalarca pisti dönemiyo birindede takla tehlıkesı atlatıyo ama atmıyo. resim ona ait ve araç m5
![]()
m5 le bir tutmamak lazım m ayrı normal e39 ayrı![]()
5 28 e yapılan turbo 3 28 e de yapılır 3 25 e de yapılır![]()
3 serisinden daha fazla keyif alırsınız eğer turbolama derdine girerseniz ki
araç + 10 000 ve üzerine çıkar masrafınız en aşa
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)