User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BMW E39 528i vs Mercedes W210 Comprosor

  1. #1
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BMW E39 528i vs Mercedes W210 Comprosor

    arkadaşlar merak ettim

    2side manuel olsa performans ve yol tutuş olarak kıyaslansa hangisi alır ?

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw alır diyorum
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw al keyfine bak 5.28i manuel bulmak zordur temizse kacırma

  4. #4
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Performansta uzunda bmw alıyor çok denedik ara hızlanmalarda kompressor önde gidiyor ancak. Yol tutuş güvenlik ve konfor açısından mercedes diyorum bir çok kez bu iki kasayı karşılaştırdık e39 çok daha agresif bir tasarıma sahip çok güzel duruyor ancak geri kalan değerlerde mercedes.

  5. #5
    EVOII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    FRANKFURT
    Mesaj
    68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    28 alır keyfimee bakarım hele M/// Paket olursa tadından yenmez kaldıki e39 çizgileri ve dizaynı ile bambaşka w210 avangart ise yürür aksam ve rahatlık adına tercih edilir ama 40 üstü yaşa hitap ediyor bence.
    Jet Black II 323i.

  6. #6
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    96 model başımıza dert açarmı ? 5.28 manuel ///M

  7. #7
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    w210 kasa da 320 den aşaya motora binmenizi kesinlikle tavsiye etmem 320 çok keyifli daha ufak motorlar hantal kalıyor


    e39 da da bn 28 in motoru eski ve ufak buluyorum gerçi güzel makinalar ama 3.0 gibi değil



    dert açar açmaz tamamen alıcağınız araçla alakalı iyi bakılmışsa açmaz çoktü bakılmışsa muhakkak açar
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  8. #8
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    101 kontol ve gözle illaki bakılır. yıpranmış araç iç aksam ve trimlerden,tuşlardan belli eder. Kapıları kapatırkenki sesten bile belli eder. velhasıl kelam düzgününü aldık varsayalım misal komple alt takım nekadara çıkar ? baskı balata değişim fiyatı+ işcilik fiyatlarınıı merak edıyorum

    sert kullanımda şanzıman ve şaft problem çıkarırımı ?

  9. #9
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    w210 kasa da 320 den aşaya motora binmenizi kesinlikle tavsiye etmem 320 çok keyifli daha ufak motorlar hantal kalıyor


    e39 da da bn 28 in motoru eski ve ufak buluyorum gerçi güzel makinalar ama 3.0 gibi değil



    dert açar açmaz tamamen alıcağınız araçla alakalı iyi bakılmışsa açmaz çoktü bakılmışsa muhakkak açar

    dostum 5.30 da manuel yok sıkıntı orda. yoksa daha yeni teknolojı ve 5.30 ların çoğu çok daha temiz

  10. #10
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum 5.30 da manuel yok sıkıntı orda. yoksa daha yeni teknolojı ve 5.30 ların çoğu çok daha temiz
    5 serisinde manuel vites kesinlikle tercih meselesi (bnm etmeyeceğim bir tercih)

    manuel tercihiniz ortalama bi performans beklediğinizi keyif almaya çalışıcağınızı gösterir sanırım birazda eğlence girer işin içine


    5 28 i zorlamak o motoru kasa ağarlığı altında ezmek orta vade de muhtemel sorunlara yol açabilir


    performans beklentisi varsa 3 serisine yönelmeniz daha mantıklı olur

    komple alt takımdan kasıt nedir onu anlayamadım rotlar rotiller salıncak traves vs hangisini değiştirmeyi düşünüyosun



    daha evel şahit olduum bmw alt takımlarında masraf hep farklı oldu kimi 2000 2500 gibi fiyatlar öderken kimi 400 500 lira ödedi

    sert kullanım kişiden kişiye değişir ama bmw nin şanzuman ve şaft problemini nadir duydum (senkromenç problemi hariç)

    keza 5 ile yanlama gibi bi niyetiniz varsa 3 serisine yönelmeniz bütçeniz ve akıl sağlığınız açısından çok daha mantıklı olur
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  11. #11
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Başka söze gerek yok bence Taş gibide sağlamdır. Ne videolar izliyoruz arabanın canını alıyorda tık demiyor. Ayrıca coğu testtede hep bmw alıyor yol tutuşta mercedese oranla.
    Edit : ciddi bmw hastasıyım etkisi büyük

  12. #12
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozan arkadadışımızın jdm works e yaptırdığı araçtan sonra böle bi merak saldım konuyu o yüzden açtım. e39 5.28 stok turbo biliyosunuzdur

    kaça çıkıyor diye ön düzenden kastım . rot,rot kolu,rotil,fişekler,salıncaklar gibi gibi .

  13. #13
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @lethaldoze: bunun videosunu izledim adam tam çömez defalarca pisti dönemiyo birindede takla tehlıkesı atlatıyo ama atmıyo. resim ona ait ve araç m5

  14. #14
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @lethaldoze: bunun videosunu izledim adam tam çömez defalarca pisti dönemiyo birindede takla tehlıkesı atlatıyo ama atmıyo. resim ona ait ve araç m5
    Link alalım çok önceden bilirimde uzun zaman oldu izlemeyeli güç bela hatırlıyamadım

  15. #15
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  16. #16
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m5 le bir tutmamak lazım m ayrı normal e39 ayrı


    5 28 e yapılan turbo 3 28 e de yapılır 3 25 e de yapılır


    3 serisinden daha fazla keyif alırsınız eğer turbolama derdine girerseniz ki

    araç + 10 000 ve üzerine çıkar masrafınız en aşa
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  17. #17
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m5 le bir tutmamak lazım m ayrı normal e39 ayrı


    5 28 e yapılan turbo 3 28 e de yapılır 3 25 e de yapılır


    3 serisinden daha fazla keyif alırsınız eğer turbolama derdine girerseniz ki

    araç + 10 000 ve üzerine çıkar masrafınız en aşa
    yok yav tutmadım tutulacak bi yanı yok zaten. şuanlık turbo düşüncesi yok. öle olsa hazırda yapılmışı var şuanda satıyor arkadaş direk onu alırım dahada uyguna glir. yani standart motor bile fazlasıyla yeteceği kanatindeyim. e46 lar çok uçuyo+temizi daha zor.

  18. #18
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağlamlığında yol tutuşunda delili olmuş. Hala yan yan gidebiliyor. Ayrıca yol tutuş olarakta m-tech bi bmw de m yürüyen ve ekipmanlara sahipken(fabrikasyon m tech) sadece motor gücü ve şanzıman hariç bi m5 kadar yolda durur.

  19. #19
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt konusunda hangıısı daha mantıklı
    520-525-528

    tüplü olarak düşnrsek

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •