bana göre de alakası yok ben skyline ın içinde olduum surece konforluyumdur .)
Printable View
Yok Baran icin dedim ben :D
Ben de skyline tercih ederim :D
Bir test verilmiş başka bir forumda..
http://www.nagtroc.org/gallery/album...%20Aug/cd6.jpg
http://www.nagtroc.org/gallery/album...%20Aug/cd8.jpg
tabii tabii 4.1 tabii :) testte kullandığımız 3 gt-r dan en yavaşıydı gibi saçma bir cümle kullanıyorlar o testte :) herkes 3.6 3.2 fln çıkartırken 4.1 çıkartmışlar :D
dergi bende mevcut kapakta bikere american lar torpilli gosterilmis dogaldir :D amerika dergilerinde oluyo boyle seyler . ama ben hala gt2 diorum , bi ruf derim bertan turkiyeye gelemez animallah :D
olabilir aynı dergi 3.3 yazmış ve road test
http://www.caranddriver.com/reviews/..._test/(page)/1
:D
Ben bu arabaya aşık oldum o yüzden ilk geleni alıyorum :)
Neden mi bu araba sadece hızlı degil üstüne konfor ve prestijde yüklü illaki marka imajı çok yüksek olmak zorunda değil bu araç marka imajından daha yüksek bi seviyede.
Herkes arabasının orasına burasına gösterge koyarken adamlar dokunmatik lcd'nin içine göstergeleri koymuşlar bunu yaparken muhteşem bi debriyaj ve muhteşem bi oto. vites kullanmışlar.
GT-R kullanmadım ama 911 turbo kullandım şehir içinde hatta sıkışık trafikte sizi çok üzer emin olun; hatta eski modelleri şehir içinde trafikte hararet yapıyordu. Yolda bırakmış bi turbo acaip prestij yapıyor :)
911 turbo'nun konfor olarak en ufak bi artısı yoktur. Amaç hava atmak ise olay farklı.
nissanın gürültü seviyesi porsche den epey daha az cıkmıs cok da yalıtımsız bi araç yapmamıslar eger test verileri güvenilirse. gerçi 1.7ton araca illaki yalıtım ı unutmamıslardır.
GTR daha iyi.
GTR ile ZR1 ring videoları aynı ekranda..
http://www.garage419.com/
şunu yazmam gerekiyor GTR ile porsche karşılaştırıyoruz yoksa nissan ile porsche karşılaştırması yapılmadan porsche galip çıkar ama gtr bambaşka bişey.
Tabi deniycez umarım şişirilmiş ve iyi süslenmiş bi balon degildir.
GTR bence de dah önce söledim. Ama turbo bir civic ile roll yapmadan önce düşünmek lazım. Ya da hiç yapmamalı. :)
GTR'ın 7.29 luk derecesini yaptığı zaman kullanılan lastiklerin standart olmadığını okumuştum bir dergide.. Arasıra oluyormuş böyle şeyler.. :D
kıskanıosunuz hala :D o zmn tüm testlerde de standart lastik yoktu daha iyi süre yaptı pistte geçtiklerinden..
yok ya ne kıskıanıcam daha önceki sayfalarda yazdım zaten benim seçimim GTR olur.. :D o nordschleife testini Nissan yapmıştı ve reklam olsun diye iyi bir derece çıkması için daha iyi bir lastik takmışlardı.. normal dergi testlerinde lastik değiştirmiyorlardır heralde.. :D
euheuh :D nissanın o videosunda lastikler gözüküyordu, çıkıpta adam gibi test yapanda olmadı nissandan başka hep ıslak vs de çıktılar, onuda hiç anlamamışımdır gidipte ıslak pistte niye test yaparsın??
Bana kalırsa manual olsaydı hertürlü r35 derdim ama otomatik vs ne bilyim debriyaj yok yaw :D
Yinede boxter sesi değişik heyecan verir insana..
:D bu prestıj ısı komık...mesela range roverlar en esaslısından arazı aracıdır...bayanların altında carsı pazar gezme aracı deıldır...altına range alan gunumuzde prestıjlı ınsan oluyo:D bence yazık oluyo;)
porsche madem o kdr prestıjlı bı marka once 997 turbodakı trıptonık sanzımanını duzeltsın;) a3 1.6da aynen ole vıtes gecırıyo;) gtr ıle safkanlık arasında alaka yok ,sanzıman,yol tutus, tıp vs vs...
hızlı veya efsane yada trde bugune kdr gtr olmadıgı ıcın demıyorum,testler ortada, spor arabayı alma sebebı bellıdır,performans beklersın,yol tutus beklersın,trıptonık vıtesten manuelden hızlı vıtes atmasını beklersın...
ferrarıye neden kımse laf solemıyo? cunku sanzımanı, aktarması durusu yol tutusu harıka;) gtrda ole gozukuyo,her testte cıft kavramalı debrıyajı ve vıtes gecıslerınden ovguyle soz edılıyo... yol tutusu gucu...artık ıcınınde gundelık kullanıma uyum sagladıgı gozukuyo...eee prestıj nerde?
997 Turbonun tiptroniği manuelinden daha hızlı vites atıyor zaten..Ama skyline'ın şanzımanıyla karşılaştırınca yavaş kalıyor 997 turbonun tiptroniği.
997 nın sahıbı bıle aynı erdemın dedıgını soyledı ogun pıstte,bu nasıl sanzıman kardesım ya dedı ha golf ha audı ha bu bı fark yok rezıllık dedı
Pistte daha yavaş kalıyor sanırsam viteş düşürürken falan geç düşürüyor ama hızlanma verileri olarak manuelinden daha başarılı.
cem ogun hızlanıyoruz basıyorum beklıyorum vıtesı atcak dıye cay ıcıyoruz o arada dedı :D
tiptronic'i begenmeyen manuel alsin :D
Turboyu beğenmeyen GT2 alsın :D
Porschenin prestijle bi alakası olacağını da sanmam. nerden çıktı bu önyargı onu da anlayabilmiş değilim.
iste soledıgımde bu prestıjle alakası yoksa, spor araba alıyosan,safkan olanı almak mantıklı;) mesela en son cıkan stilarıda begenmıyolar,sureklı kafadan kayıyo dıe, butun testler aynı seyı soyluyosa bı keramet vardır...porscheyı begenmıyolar demıyorum,sadece gtr ın daha ıı oldugu soylenıyor...ıkısınıde surmedım kesın bısey solemek yanlıs olur:D fakat ızledıgım,takıp ettıgım kdrı ıle gtr spor otomobıl olarak degerlendırme yaptıgımız zmn ustun;)
trde 997 turbo var birsürü yola çıkmış dolaşan gazlayan ....
Gtr da gelir elbet denenir görülür bazı testleri gerçekçi görmemek daha dorğru bu basın için hazırlanan olaylar çok fena işler dönen dolaplar ispanyol dizileri gibi ...
bu arada turbo denen araba yeni makyajı ile DSG li halde geliyor ozamn o vites sorunuda kalmıycak ortaya ozamn işler fazlası ile deişicektir benden sölemesi ayrıca merakımı mazur görün ama Skylinenı Trde deneyen kaç kişi var ? onuda geçtim gazladığını gören deneyen vs..vs..
bende merak ediyorum tabiki skyline adını kötülüyecek bir araç çıkmıyacaktır ortaya ancak yeni kasa yani makyajlı kasa Turboda benden sölemesi can yakacan cinsten ....
Karşılaştırma dışına kaymak gerekir ise Skyline Nissanın en hızlı en spor otomobilidir dorumu ? Benim fikrim doğru :D
Peki sevgili Alaman abiler de ürün gamının en üst spor aracı ne seri üretim Carrera GT (ki gelene kadar GT2 Gt3 vs..) ...
eh dahada bişi yazmıyım ben ....
valla 997 ciyim ama dun onumde bi patlatti bitanesi kirmizi california plaka idi . zaten ne oldu ne bitti anlamadimda . basa basa zor yakaladim ( subaru yoktu o an ) yanina gittim , konustum felan isikkta . bi daha basti sanirim launch yapti cok feci bi kalkisi var . ikiside kafa kafaya gitsin :D
içinde olunca mı? :D bro bana bi prestijin tanımını yap ben hala doğrusunu bilmiyorum :D
@ef186
neredeyse o en hızlı dediğiniz araca yakın bir süresi var nurburgring de conem :D ve lütfen karşılaştırırken ağarlık/beygir sayılarını unutmayalım :D ayrıca tr de kullanmaya gerek yok bir dünya test sunabilirim size :D
skyline ın bide v spec olanı çıkacak daha hem 100 kg daha hafif olcak hemde biras daha kuvetli sanırım :)
mcs-ctr konusnda pist zamanları kaale almayın pilotaj ondemli deniyo ctr le ile 1.4 ibiza aaynı zamanı yapabiliyo deniyo..
bi nurburgring dir aldı basını gidiyo
Vspec varsa porschedede gt3-rs var :D 7.40 da dönmüş :D
bu prestıj bana benım param var alıyorumculuk gıbı gelmeye basladı
Kankacım bak
prestij para deildir net olarak ancak parasız prestij arabalar ile alakalı bir konuda imkansız olmaz ...
örnek vermek gerekirse F430 da pahalı ve hızlı bir araçtır ancak TESTAROSSA prestijli bir araçtır f430 a göre ....
ikiside pahalıdır 430 daha hızlı ve teknolojiktir ancak TESTAROSSA daha prestijlidir ...
Bu bazıları tarafından param var f430 aldım olarakta algılanablir .. salağa bak okadar paraya TESTAROSSA alınırmı diyede ...
prestijle görmemişlik ülkemizde karıştığı için birbirine amaçlar düşünce tarzları farklı çalıştığı için paramvar alıyorumculuk olarak görünüyor dışardan ... bu neyazıkki bize özgü deil yaşam refahı yükselmemiş her ülkede uçurum varken halkın içinde bu tür olaylar görülmektedir ....
Ancak refah seviyesi yaşam standartları yüksek halkında uçurum olmayan ülkelerde prestij daha net anlaşılabilir ve yaşanır bişeydir ...
abi simdi 17 sayfa okuyamadim ama nedir bu basligi takip edenler ne sonuca varildi? Sonunda Baran i ikna edebildiniz mi GTR in daha iyi olduguna? Ben cok denedim olmadi cunku :D