207 nin geçememesi için 207nin sürücüsünün çok becerikli olması gerekir :)...
207 bu karşılaştırmada 300 metre için 6-7 metre kadar fark atar..
Printable View
207 nin geçememesi için 207nin sürücüsünün çok becerikli olması gerekir :)...
207 bu karşılaştırmada 300 metre için 6-7 metre kadar fark atar..
Tork yarış kazandırırda aynı kategori araçlar için :) Dizel ile benzinli araçların devir bandları sizde bilirsiniz ki çok farklıdır.. tdi motor +200nm torkları 600-700 rpm boyunca korurken tsi olan +180-200 nm leri 1000 rpm boyunca sürdürebilir.. tork yarışı kazandırır ama o torku devir bandına nasıl aktardıgıda önemlidir aracın.. :) aynı güçteki benzinli ve dizel araçlar arasında bu kategorilerde yaklaşık 1 saniye benzinli daha iyi 0-100 e sahip olur
Verilen değerler peak değerler. Güç olarak akran diyebileceğimiz bu iki motorun güç eğrilerinin grafiğinde P-t bazında güç eğrilerinin altında kalan alan motorun yaptığı işi verecektir ve Canbasel'in belirttiği gibi benzinli olanda bu alan toplam olarak daha fazla olacaktır. Burda benzinli motorun yaptığı iş daha fazla olduğundan aktarılmak üzere daha fazla enerji üretmiştir ve sonucu da bu belirler. (karşılaştırmadaki diğer kriterler akran olduğu için ignore ediyoruz.)
yakın bir arkadasımda bu jettanın 170 hp olanından mevcut...
şimdi arkadaslar bu TSİ motorların bi enteresanlıgı var fabrikanın belirlediği verilerden daha yuksek cıkıyor... bu soylenti avrupada yogunca dolastıgı sırada biz TAMAMEN STOCK olan jettamızı 2 ayrı yerde dynoya soktuk
pasaoglu: 193 hp 250 nm tork cıktı...
bosch car servise: 186 hp tork gostermiyor ve fansız...
140 lık tsi larında olagandan yuksek cıkması muhtemel olabilir o yuzden kagıtta yazan değerleri pek kayle almayın bu araclarda gozumle gormesem inanmazdım ama malesef bu boyle ve arkadasın 170 lik TSİ ı 7,0 sn dolaylarında 100 e tırmanıyor bilginize...
Klasik abt dir bence...