Merhaba arkadaşlar
Her iki aracın en full donanımlısı arasında kararsız kaldık. Isuzu yada VW Amarok Canyon
D-MAX Çift Kabin 4X4 V-CROSS 5A/T
Amarok Canyon 180Ps Otomatik
Merhaba arkadaşlar
Her iki aracın en full donanımlısı arasında kararsız kaldık. Isuzu yada VW Amarok Canyon
D-MAX Çift Kabin 4X4 V-CROSS 5A/T
Amarok Canyon 180Ps Otomatik
Ben her türlü amarok alırım görüntüsü yeter
Ben İsuzu tercih ederdim,kolay kolay bozulmayacak bi motor ve yapıya sahip.
Fakat sanırım amortisör yapısından olsa gerek arkada oturanı çok sektiriyor mide bulandırıcak derecede. 30-40bin km den sonra içeriden biraz fazla trim sesleri duyabilirsiniz.
Ama diğer tüm konularda üzmeyecek ve kolay kolay bozulmayacak bi araba.
Arazide yüksek kilometrelerce hepsini kullandım. Amarok ezer... 2 farklı test aracımızla yaklaşık 65.000 km yol yapıldı. Bunun 10.000 km'sini ben yaptım. Dağ,bayır,kar,kış,su birikintisi,dere,kaya akla gelebilecek heryere asgari şartlarda aracın standart halini zorlayarak girdim çıktım. Tık sesi duymadım. Canyon değil Highline alırım.
Vw Cc & Mk 5 Gti
Amarok veya ranger alirim. Yukseltme kiti, snorkel, at lastikler, yazilim oh mis
Yüce F.U
PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG
isuzu nun yıllardır işi bu zaten pick up kamyon kamyonet v.b ağır vasıtalarda ve ticari pick up tarzı araçlarda iyiler özellikle dizel motorları dayanıklı uzun ömürlü.. sağlam dayanıklı araçlar yapıyorlar ama lüks konfor çıtası düşük..
vw ise tam tersi.. lüks konfor sürüş keyfi daha yüksek ama amaroklar yeni çıktı arazide ağır kullanım koşulu altında dayanıklılığı nedir ne değildir testlere araç sahiplerinin kullanıcı yorumlarına bakmak lazım.. tabii 100-150 bini devirmiş sürücülerin..
yeni rangerlarda çok güzel..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
bu sınıf araçları tamamına yakını arka süspansiyonda yük taşımaya daha elverişli makaslı sistem kullanır buna amarok da dahildir. bu sınıfta tek Ssang Yong Korando Sports da beş noktalı binek araçlardan yada SUV tabir edilen konfor odaklı arazi araçlarından bildiğimiz süspansiyon sistemi kullanılıyor.
Ben 2013 Toyota Hilux 3.0d4d elegant kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. araç 5 ileri tam otomatik vitesli, standart kilitli diferansiyel ve diferansiyel ayarlarında değişiklik yapmaya uygun ayna mahruti kullanıyor. aynı şekilde esp de standart donanımda istenirse kapatılabiliyor. aktarmayı RWD veya AWD (arkadan veya dört çeker) olarak manuel seçebiliyorsunuz. kabin içi gayet kaliteli otomatik klima, deri direksiyon, otomatik katlanır aynalar, kocaman bir touchpanel ekran, bluetooh vs. Marka imajındanmıdır nedir bilmiyorum fazlasıyla güven veriyor sanki hiç arıza yapmaz hiçbir şartta yarı yolda bırakmazmış gibi geliyor bana. jant-lastik değişikliği biriki iyileştirme ile dışardan çokta yakışıklı durabiliyor. A/T lastikler olmazsa olmazı. kaputtaki scoop olayıda çok havalı gösteriyor periyodik bakım aralığı 10.000km. ortalama 700-800 TL.
Şuanki bayi satış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 97.000 TL.olması lazım.
Isuzu D-Max de Hilux deki çoğu özelliğin olduğunu varsayıyorum hatta motor ve şanzumanın ortak geliştirilmiş benzer olduklarını tahmin ediyorum emin değilim.
Amarok Canyon 120.000 TL.gibi bir rakam doğrumu? beni tek cezbeden yanı kabin içi daha binek otomobil tadında ticariden uzak ama kesinlikle cadde kullanımında sürüşü daha konforlu değildir.
TeamPASAOGLU
canyon 2.0 bitdi manuel 95.700
canyon 2.0 bitdi otomatik 103.70
VW Ticari Araç 2014 Fiyat Listesi
1881 - 193∞
L200 ün bence yeni kasasını beklemek lazım. Son kasası gibi sansasyonel olursa ne ala.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
yeni rangerda baya iyi iç kabinide binek araç gibi yapmışlar.. şahsi kullanımada gider..
Connecting site...
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Komsumda var amarok
isterse yanlıyor istersen dağa bayıra inşaata vuruyor arabayı
cok yakması dısında bır sıkıntısı yok
Babamda var amarok, konforu dışında hiç bir şeyinden memnun değil.Özellikle arazide hiç memnun değil.Amarok'un tek espirisi biraz daha elit, premıum gözükmesi bence..İkinci eli nasıl bilmiyorum ama vw olmasından doalyı oda iyidir.
Soran kişi hangisi daha yakışıklı dememiş ki, vosvosa binen vosvos demiş tabi. 2007 model Nissan Navara var bizde, Türkiye'nin her yerine kazılara, tırmanmaya vs. gitti maceracı ailem, dolu dolu 169.000 km. bana mısın demedi. İç konsol olarak boş görünse de gayet konforlu bir araç, nitekim bir arazi aracından passat konforu beklemek saçma olur zaten. Japonların/Amerikanların bu konudaki tecrübesi daha fazla sanki. Piyasaya yeni girmiş amarok yerine eğer sadece bu ikisi varsa Isuzu tercih ederdim ben. Mitsubishi L200, Nissan Navara, Isuzu D-Max,Ford Ranger gibi araçlar piyasaya hiç yabancı değil.. Kullanıcı yorumlarında da 1 2 3 Değişse de L200 DMax veya Navara oluyor ilk üç. Hayırlı olsun ne alırsanız, kullandıktan sonra da izlenimlerinizi bekliyoruz
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)