User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VW Amarok Canyon & Isuzu D-Max V-Cross

  1. #1
    anamur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Anamur
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VW Amarok Canyon & Isuzu D-Max V-Cross

    Merhaba arkadaşlar
    Her iki aracın en full donanımlısı arasında kararsız kaldık. Isuzu yada VW Amarok Canyon






    D-MAX Çift Kabin 4X4 V-CROSS 5A/T

    Amarok Canyon 180Ps Otomatik

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben her türlü amarok alırım görüntüsü yeter

  3. #3
    sweap07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    2.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amorok terchı ederdım goruntu ve donanım olarak gayet dolu
    l200 lerede bakmanızı onerırım

  4. #4
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben İsuzu tercih ederdim,kolay kolay bozulmayacak bi motor ve yapıya sahip.
    Fakat sanırım amortisör yapısından olsa gerek arkada oturanı çok sektiriyor mide bulandırıcak derecede. 30-40bin km den sonra içeriden biraz fazla trim sesleri duyabilirsiniz.
    Ama diğer tüm konularda üzmeyecek ve kolay kolay bozulmayacak bi araba.

  5. #5
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.742
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amarok kesinlikle.
    2000 A3 8L

  6. #6
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arazide yüksek kilometrelerce hepsini kullandım. Amarok ezer... 2 farklı test aracımızla yaklaşık 65.000 km yol yapıldı. Bunun 10.000 km'sini ben yaptım. Dağ,bayır,kar,kış,su birikintisi,dere,kaya akla gelebilecek heryere asgari şartlarda aracın standart halini zorlayarak girdim çıktım. Tık sesi duymadım. Canyon değil Highline alırım.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  7. #7
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amarok yada l200

  8. #8
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amarok veya ranger alirim. Yukseltme kiti, snorkel, at lastikler, yazilim oh mis
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  9. #9
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    isuzu nun yıllardır işi bu zaten pick up kamyon kamyonet v.b ağır vasıtalarda ve ticari pick up tarzı araçlarda iyiler özellikle dizel motorları dayanıklı uzun ömürlü.. sağlam dayanıklı araçlar yapıyorlar ama lüks konfor çıtası düşük..
    vw ise tam tersi.. lüks konfor sürüş keyfi daha yüksek ama amaroklar yeni çıktı arazide ağır kullanım koşulu altında dayanıklılığı nedir ne değildir testlere araç sahiplerinin kullanıcı yorumlarına bakmak lazım.. tabii 100-150 bini devirmiş sürücülerin..
    yeni rangerlarda çok güzel..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  10. #10
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Arazi kullanımı ağır olacak ise L200 kesinlikle. Şehir içi kullanımı ağır olacak ise Amarok.
    23'' Tesla Model Y Performance

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  11. #11
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.843
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben İsuzu tercih ederdim,kolay kolay bozulmayacak bi motor ve yapıya sahip.
    Fakat sanırım amortisör yapısından olsa gerek arkada oturanı çok sektiriyor mide bulandırıcak derecede. 30-40bin km den sonra içeriden biraz fazla trim sesleri duyabilirsiniz.
    Ama diğer tüm konularda üzmeyecek ve kolay kolay bozulmayacak bi araba.
    bu sınıf araçları tamamına yakını arka süspansiyonda yük taşımaya daha elverişli makaslı sistem kullanır buna amarok da dahildir. bu sınıfta tek Ssang Yong Korando Sports da beş noktalı binek araçlardan yada SUV tabir edilen konfor odaklı arazi araçlarından bildiğimiz süspansiyon sistemi kullanılıyor.
    Ben 2013 Toyota Hilux 3.0d4d elegant kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. araç 5 ileri tam otomatik vitesli, standart kilitli diferansiyel ve diferansiyel ayarlarında değişiklik yapmaya uygun ayna mahruti kullanıyor. aynı şekilde esp de standart donanımda istenirse kapatılabiliyor. aktarmayı RWD veya AWD (arkadan veya dört çeker) olarak manuel seçebiliyorsunuz. kabin içi gayet kaliteli otomatik klima, deri direksiyon, otomatik katlanır aynalar, kocaman bir touchpanel ekran, bluetooh vs. Marka imajındanmıdır nedir bilmiyorum fazlasıyla güven veriyor sanki hiç arıza yapmaz hiçbir şartta yarı yolda bırakmazmış gibi geliyor bana. jant-lastik değişikliği biriki iyileştirme ile dışardan çokta yakışıklı durabiliyor. A/T lastikler olmazsa olmazı. kaputtaki scoop olayıda çok havalı gösteriyor periyodik bakım aralığı 10.000km. ortalama 700-800 TL.
    Şuanki bayi satış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 97.000 TL.olması lazım.
    Isuzu D-Max de Hilux deki çoğu özelliğin olduğunu varsayıyorum hatta motor ve şanzumanın ortak geliştirilmiş benzer olduklarını tahmin ediyorum emin değilim.
    Amarok Canyon 120.000 TL.gibi bir rakam doğrumu? beni tek cezbeden yanı kabin içi daha binek otomobil tadında ticariden uzak ama kesinlikle cadde kullanımında sürüşü daha konforlu değildir.




    TeamPASAOGLU

  12. #12
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.055
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sınıf araçları tamamına yakını arka süspansiyonda yük taşımaya daha elverişli makaslı sistem kullanır buna amarok da dahildir. bu sınıfta tek Ssang Yong Korando Sports da beş noktalı binek araçlardan yada SUV tabir edilen konfor odaklı arazi araçlarından bildiğimiz süspansiyon sistemi kullanılıyor.
    Ben 2013 Toyota Hilux 3.0d4d elegant kullanıyorum yaklaşık 1 senedir. araç 5 ileri tam otomatik vitesli, standart kilitli diferansiyel ve diferansiyel ayarlarında değişiklik yapmaya uygun ayna mahruti kullanıyor. aynı şekilde esp de standart donanımda istenirse kapatılabiliyor. aktarmayı RWD veya AWD (arkadan veya dört çeker) olarak manuel seçebiliyorsunuz. kabin içi gayet kaliteli otomatik klima, deri direksiyon, otomatik katlanır aynalar, kocaman bir touchpanel ekran, bluetooh vs. Marka imajındanmıdır nedir bilmiyorum fazlasıyla güven veriyor sanki hiç arıza yapmaz hiçbir şartta yarı yolda bırakmazmış gibi geliyor bana. jant-lastik değişikliği biriki iyileştirme ile dışardan çokta yakışıklı durabiliyor. A/T lastikler olmazsa olmazı. kaputtaki scoop olayıda çok havalı gösteriyor periyodik bakım aralığı 10.000km. ortalama 700-800 TL.
    Şuanki bayi satış fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 97.000 TL.olması lazım.
    Isuzu D-Max de Hilux deki çoğu özelliğin olduğunu varsayıyorum hatta motor ve şanzumanın ortak geliştirilmiş benzer olduklarını tahmin ediyorum emin değilim.
    Amarok Canyon 120.000 TL.gibi bir rakam doğrumu? beni tek cezbeden yanı kabin içi daha binek otomobil tadında ticariden uzak ama kesinlikle cadde kullanımında sürüşü daha konforlu değildir.
    ]
    canyon 2.0 bitdi manuel 95.700
    canyon 2.0 bitdi otomatik 103.70

    VW Ticari Araç 2014 Fiyat Listesi
    1881 - 193

  13. #13
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    L200 ün bence yeni kasasını beklemek lazım. Son kasası gibi sansasyonel olursa ne ala.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  14. #14
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yeni rangerda baya iyi iç kabinide binek araç gibi yapmışlar.. şahsi kullanımada gider..

    Connecting site...
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  15. #15
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.843
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    canyon 2.0 bitdi manuel 95.700
    canyon 2.0 bitdi otomatik 103.70

    VW Ticari Araç 2014 Fiyat Listesi
    aynen yanlış kalmış aklımda. metalik boya ve mekanik diferansiyel de eklenince 106.000 oluyor.
    TeamPASAOGLU

  16. #16
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komsumda var amarok

    isterse yanlıyor istersen dağa bayıra inşaata vuruyor arabayı
    cok yakması dısında bır sıkıntısı yok

  17. #17

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Babamda var amarok, konforu dışında hiç bir şeyinden memnun değil.Özellikle arazide hiç memnun değil.Amarok'un tek espirisi biraz daha elit, premıum gözükmesi bence..İkinci eli nasıl bilmiyorum ama vw olmasından doalyı oda iyidir.

  18. #18
    Suleyman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam isuzu d-max alırdım .

  19. #19
    anltrkmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    TURKIYE/Istanbul
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soran kişi hangisi daha yakışıklı dememiş ki, vosvosa binen vosvos demiş tabi. 2007 model Nissan Navara var bizde, Türkiye'nin her yerine kazılara, tırmanmaya vs. gitti maceracı ailem, dolu dolu 169.000 km. bana mısın demedi. İç konsol olarak boş görünse de gayet konforlu bir araç, nitekim bir arazi aracından passat konforu beklemek saçma olur zaten. Japonların/Amerikanların bu konudaki tecrübesi daha fazla sanki. Piyasaya yeni girmiş amarok yerine eğer sadece bu ikisi varsa Isuzu tercih ederdim ben. Mitsubishi L200, Nissan Navara, Isuzu D-Max,Ford Ranger gibi araçlar piyasaya hiç yabancı değil.. Kullanıcı yorumlarında da 1 2 3 Değişse de L200 DMax veya Navara oluyor ilk üç. Hayırlı olsun ne alırsanız, kullandıktan sonra da izlenimlerinizi bekliyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •