clio RS....
Printable View
clio RS....
vvtL-i tech ;)Alıntı:
ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
clio'dan alabileceğiniz güçten çok daha fazlası alınır.birsürü bolt-on kit (stock basanı da pistonlu basanı da), s/c mevcut bu motor için.
+ usa corolla'larda ve celica'da da kullanıldığı için parça bulması daha kolay motora.
bu motor 2003 de dünyanın en verimli 3. motoru seçilmişti ;)
bzm ust sokagımzda bı tane tsport mevcut..we cok temız cokda duzgun kullanıyolar..gozumuz war onda :D
Clioyada Bolt on TC kitler vardı zamanında
Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system oluyor..Alıntı:
ahmetbaha-drs Nickli Üyeden Alıntı
bolt on herşei ifade etmez ama kasa olarak da cliodan çok daha sağlıklı yüksek güçlerde..
The following information on Toyota's Variable Valve Timing and Lift (with intelligence) system is derived in large from the October issues of Sport Compact Car and Car and Driver. As always, I encourage you to obtain a copy for yourself.
The VVT-i portion of the system continuously varies intake valve timing throughout the rev range by hydraulically rotating the camshaft relative to its drive gear. Note that VVT (without the "i") did not do this continuously. The VVL portion of the system is similar to Honda's VTEC system, incorporating two distinct cam profiles. However, the actual mechanism is quite different. Both cam lobes operate a single wide rocker arm that acts on both intake or both exhaust valves. A needle-bearing roller on the arm follows the low-rpm, short-duration, low-lift lobe, forcing both valves to open and close on that profile. The roller design and roller bearings on the rocker arm pivot help to minimize valvetrain friction. The high-rpm, higher-duration, longer-lift lobe rubs on a hardened steel slipper follower mounted to the rocker arm with a spring. Even though the high-rpm lobe is pushing down further than the low-rpm lobe, the spring absorbs the extra movement. At 6000rpm, the ECU sends a signal to an oil control valve at the end of the camshaft that puts oil pressure behind a lock pin in the rocker arm, sliding the pin under the spring-loaded slipper follower, locking it to the rocker arm and forcing the arm to follow the high-rpm cam profile.
http://www.corollaperformance.com/TechInfo/VVTLi.jpg
güç elde etmekle , kasa sağlamlığı arasında bağlantı kuramadım :rolleyes:Alıntı:
lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
yol tutuş olarak anlatmak istemiş herhalde. bende pek anlayamadım ama. mk1 le karıştırılmıyordur umarım.Alıntı:
grkm Nickli Üyeden Alıntı
yol tutuşu kastedmiştim.yani yüklenince cliodan daha dengeli olacaktır ;)Alıntı:
GuiLLotin Nickli Üyeden Alıntı
yay + amortisör clio yu ne kadar eğlenceli yapıyor hiç denedin mi ? Coilover lısınıda incelemi$tik vakti zmanında ;)
bunu nerden biliyorsun..biraz daha açıklama ..Alıntı:
lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı
LaGuNa@ Finspeed Corolla +700hp ile çok çok dengeli bi araç, tabi st205 Celica yürüyeninin katkısı tartılışmaz (4x4) ama sonuçta amortisör, yaylar güncel kasa için üretilenlerden.
Görkem abi@ Yay+ amortisör denedik, ciddi zevkliydi.yazın ist'daki Turbo 1.6 hb Corolla'yı da deneriz de onu da görürüm, koni + 3 cm yay var.
mk1 biraz dengesizdi. bunu herkes bilir. sert girilen virajlarda kafadan kayma gibi bi sapıklığı wardı.ama mk2 de kesinlikle öle bişi söz konusu bile olamaz. geliştirilen yürüyen aksamı geliştirilip esp ve buna benzer donanımlarla desteklendi.netice megane sport (RS) ile hemen hemen aynı yol tutuşa sahip. çıkacak olan mk3 allah bilir nasıl bir yol tutuşa sahiptir :)
bendede mk1 var yol tutuşunu deniyemesemde (yeni aldım lastikler kötü durumda) hızlanma ve fren olarak beni çok etkiledi. Toyota'yı bilmiyorum o yüzden bu karşılaştırma hakkında yorum yapamıycam ama tahmin ettiğimden daha iyi yürüyomuş alet.
mk2 pistte zaman zaman megane rs den daha iyi derece yapıyodu hatta..
powerlord araba standart mı?chıp fln war mı yanı?..
http://www.youtube.com/watch?v=q3Ym8Z4YY5k
neyin ne olduğu belli ;)
Clio.
Fiyata göre Corolla da tercih edilebilir.
TSport 'un devir çevirmesi güzle. Ama Clio alırdım.