1.18i M parliament mavi tercih ederdim fiyat aralığına da uyuyor hem çok can yakıcı görüntüsü var :)
Eğer km yüksek geliyorsa bence 105 bin gayet az ama araçtan sıkıldıysanız fikrimi yukarıda belirttim :)
Printable View
1.18i M parliament mavi tercih ederdim fiyat aralığına da uyuyor hem çok can yakıcı görüntüsü var :)
Eğer km yüksek geliyorsa bence 105 bin gayet az ama araçtan sıkıldıysanız fikrimi yukarıda belirttim :)
316i almaya karar verdim
hayırlı olsun
yeni 1 kasayı her ne kadar şasi ve dinamikleri olarak çok sevmiş olsam da, bence kronikleri yüzünden alınmayacak bir otomobil.
gerek paslanma sorunları, gerek trim sesleri gerekse şu manyetik valf sorunları kullanıcılarına gına getirmiş durumda.
kesinlikle revizyon görmesi gerek.
Şanzımanda nasıl bir arıza var ?
valla aynı motorlu 3 serisinden bizde var ilklerden 2012 agustos cıkışlı dedigidign motorsal sorunların hiç biri yok. arkadasına sorunlusu denk gelmiş olmasın
şanzımandaki arıza araç durduğunda kendini ileri atıyor vites geçişlerini çok hissediosunuz yokuşta kayıyor araç ve ayrıca gecen arıza ışığı yaktı
ne valfiymis o ogrenebilirmisiniz acaba? Bendede 118 var dediklerinizin hicbiri yok, kontak acinca valflerden ses geliyor 30-40 sn beklemeden calistirmiyorum.bi polo gti kadar da az yakabiliyor, 16 bin km ortalamasi 8.3, genel ortalama 7.9, ici bunalim bagaji ufak onun disinda cok memnunum, kronik arizasi direksiyon titremesi, bu ariza f20-f30-f32 de var bazen direksiyon titriyor bazen titremiyor. Sanzumanda butun 8 ileri zf ler gibi yalniz sabah giderken 1-2 gecisini tek seferlik sert atabiliyor. Boyle ufak seyler bu kadar buyutulmemeli bence. Kusursuz arac yok :) siz sanirim kronik sikintisi yok diye cupra aldiniz :)
1.18m paket mantıklı olabilir. Bunlarda 3 kol M direksiyonlu olan yok mu ?
Mobilden giriyorum alıntı yapamıyorum, kusuruma bakmayın lütfen.
@Orcunİnce; Haklısınız, şase ve süspansiyon gayet ideal ayarlanmış. günlük kullanımda yormuyor ve virajlarda rijitliğini de yitirmiyor. Ancaak iç malzeme kalitesi ve dediğiniz kronikleri kesinlikle baş belası. Makyaj sonrası kesinlikle düzeltilecektir, işte o zaman ideal olabilir:)
@onurS; 1.16' da turbo valflerinde mi ne sıkıntı yaşadık biz, tam ayrıntı hatırlamıyorum. Bildiğim kadarıyla başka şehirlerde ki araçlarda da bu sorun oldu. Garantiye dahil ettiler tabi ki. 1.18'ler de bu yaşanmıyor sanırım. Ben genel olarak yeni Bmw'lerin iç malzemesini beğenmiyorum zaten. Paşa torunu değilim tabi ki ama eski e60'ların vs tadını alamıyorum F serisinden.
Konu sahibine de hayırlı olsun, Allah kaza-bela vermesin.
tam tersine F serileri E serisine göre ciddi manada daha tok ve kaliteli (1-3 için konusuyorm)
5 serisinin tadını 3 yada 1 de alamaman normal bir anlamı olmaz ozaman.
Yok yanlış anlaşılmasın 1-5 serisi karşılaştırması değil zaten amacım. Eskiden daha bir albenili gibiydi, daha kaliteliydi sanki malzemeler. Tabi ki tamamen kişisel düşüncem bu.
Estagfurullah eskiler zaten baska artik birde e60 diyorsun :) bendede e60 vardi bundan once, alacakken e90 m sport 320d ile 118 arasinda kaldim, bunu tercih ettim yeni ve sifir oldugu icin. E90 kesinlikle ekranli olmali yoksa ici cok bos duruyor . 1' in Eksileri ici bunaltabiliyor, tavan siyahsa, bi a3 ten leondan ufak , direksiyon titremesi sorunu var kesinlikle jantla alakasi yok , ayni sorun arkadasimin 420 sindede var 2014 model. Araci kurcalatmak istemedigim icin servisin haberi bile yok, onun disinda cok zevkli , ama e90 mi 118 mi denilirse beklentiye gore degisebilir tabi benim aracin arka koltuguna daha 2-3 kere oturdular :)
Açıkcası ben e90 3 serisini de hiç beğenmiyorum, çok ani ve değişik tepkiler verebiliyor virajda. Olmadık bir an da terse gelebiliyor araç:D ekransız ise dediğin gibi çok boş bir görüntü oluyor.
Bu arada direksiyon titremesi benim araçta da var. (F25-x3) bazı hızlarda direksiyon titriyor. Servise göstermedim ancak merakta ediyorum sebebini. Direksiyon Pompası ile alakalı olabilir belki.
320d için bahsettiğiniz km 'de bir şey değil bir o kadar daha kullanabilirsin
Herşeyi değiştirip çözemeyen var , jant lastik, servotronic vs.
muhtemelen servo direksiyonla alakalıdır ,benim e60 tada vardı. Ben hiç çukura düşmedim jantım hatasız ama yapıyor, aynı şekilde 3000 km de 420d de de aynı sorun var.O da gülün dikeni olsun .
Ayrıca f serilerinde elektronik lsd de var ;) sadece dsc off yani 2 kademe kapalıyken devrede.
Çok iyi araştırmışsın tebrik ediyorum vallahi. Dediğin gibiyse servotronic sorunudur o. Benim e60'da yoktu mesela, sadece diskler çabuk yıprandığından, fren anında bir sarsıntı yapardı. 177'lik olduğundan enjektör ve valf sorunu yaşamıştım bir de. E-Lsd'yi de senden öğrendim, xdrive olduğundan bende pek kapanmıyor sistem artık :)