evt fanatızm.. bı kısının bırkaç markaya sempatısı olabılır onuda savunabılır,ama dıger markalarda tu kaka deıl hıcbi zaman.. megan rs ı tercıh etmem mesela ben cupra r varken ama onun yol tutusunuda super oldugunu goz ardı etmem mesela r26 fılan;)
Printable View
genelde var körü körüne bağlılık bazı şeyler tarz meselesidir honda die illaki ii olcak değildir
hayat neler getirir belli olmaz,dediğim gibi her markanın bi stratejisi var siz burda hep aynı şeyi sölüosunuz ama
dedim ya bmw çabuk motor bitio 250k gitmio mesela kalitesizmi sordum az önce kimse bişi demedi
psa grubu dayanıklılık performans nedir bilmese wrc yakalağı başarıyı yakalayamazdı herşye bi strateji işte
ben demiorum rc-typerdan idiir zevk meselesidir kimine göre biri iidir dierine göre diğeri
bişeyi kabul ettirmek yanlış
tam fanatizm diyemeyiz de mesela bazıları FB'ye, bazıları GS'ye gönül vermiştir. ben de honda ve japon arabalarına gönül vermişimdir. pejonun tek sevdiğim modeli 106 Gti dır...
Her arabanın kendine göre cezbedici bi yanı vardır gönül verenleri için...Kiminin imajı kiminin kasası kiminin motoru vs vs vs
her çekik gözlü de iyi değildir.. mesela tayvan, tayland bunları hiç sevmem :D :D :D
ne demişler:
Kiss French, Dress Italian, Drive German
asian idiir yaa :)
yeni karşılaştırma konusu o zaman:
asian vs european vs latina
nesi kırıldı ben başka türlü biliorum
kırılma değilmiş hatta hiçbir problem yokmuş
ben hayatımda bir defa vti ın sanzımanında sorun cıtıgını gordum ankarada dıfrasıyelı kırılmıstı
tabı o kullanım hatası fazla zorlama sıfırdan kaldırma gıbı seylerden kaynaklanır
en basıt ornegı
aybek kac sene drag kovaladı
arac su an baska bı arkadasımda ne aks problemi ver nee sanzıman
ya konu nereye geldı :D
yıne soyluyorum
bu aksam 207 gt varda biz konutkent tarafındayı civic si ile denemek ıstıyoruz..
Açıkça davet ediliyo Pejocular :)
Şimdi ne kadar güzel yazmışsın....Katılmamak elde değil..
Dikkat edersen benim kendi aracım Lada Samara Sedan Ben ne fn2 denilen araca nede Ep3 denilen araca binmiş kullanmış insan değilim bunların performansının hangisinin daha iyi olduğunu sormanın mantık çerçevesinde mahsuru varmıdır???
Mertcanın videolarını seyrettim evet o videoda GT ile kalkmış RC yok ve yazılan mesajların bazılarında RC olaya katılmış
Neticede burası forum ve otomobillerin performansları kullanımları yedek parçaları vs vs bilgilendirme amaçlı bi forum sitesi ve
Alıntı:Gunesinoglu´isimli üyeden Alıntı
Bi deneyin de görelim acaba sonucta hangisi hangi şartlar altında ne performans sunuyo...
bu mesajımdada dikkat edersen okumakta fayda var hangisi hangi şartlar altında ne performans sunuyo diye yazmışım.. Yani detaylı karşılaştırmakta fayda olacağı hususunu beyan etmişim.. Neticede bu iki aracın karşılaştırıldığı bi forum sayfasındayız
Yani sözün özü şu ki ben seni biraz Asabi sinirli ve taraflı gördüm.
Kimse senin aracın için herhangi bi beyanda bulunmadı veya başkasının aracını da kötülemedi..
Ben forum kullanıcısı olarak burda paylaşılan teknik bilgiler videolar vs vs çerçevesinde kafamdaki değerlendirmeleri yazdım
Sakin olmakta fayda vardır her zaman için Kral da kalmadı Kralcı da kalmadı günümüzde
Teşekkür ediyorum:)
Amaç buysa tabiki kimse niye yazdın demez ama siz gelip "açıkça davet ediliyor pejocular" yazarsanız yanlış anlaşılabilirsiniz. Pejocular da okuma yazma biliyor de mi:)
:):):):):):)
ikiside fabrikadan çıktığı gibi stocksa denk yürürler bence.
şimdi konuya geri dönelim derim kaliteli bir tartışma vardı.herkez bilgini söylüyor gördügünü söylüyordu.vti 207 gt nin kapışabilecegi tek ortak nokta performans,saglamlık dayanıklılık.ama bugün 207gt olan arkadaslarımla konuşurken aracın bmw patentli oldugunu ve o motor koduyla çıkan aracların kronik bir zincir atma problemi oldugunu duydum.bmw lerdemi dahil ewt bmwlerin o motor koduyla çıkanlarıda dahil.şanzımanda zorlama oldugu zaman senkromeçlerde ve baskı balatada problem oldugu ve daha bir çok şey duydum.emretorlaka gelince 207gt2in var haftada kaç km yapıyosun hiç rolling drag ve benzeri bi aktiviteye katılıyormusun?aracın kaç bin km de?ben bu 207gt savunan arkadaslarımıza cvbı 2-3 yıl sonra alıcam.kimse yogurdum ekşi demez ama allahtanki dogruyu söyleyen ve araclarını bizim gibi hır gür kullanan bizim dilimizden anlayan arkadaslarıma sordum istedigim cvpları onların agzından aldım...
Stoklarsa uzun süre denk giderler 0'dan kalkılırsa 130vs gibi GT yavaş yavaş öne çıkar, en yüksek hızlara doğru farkı açar.. rolling'de GT direk alır bence, belirli bir farkı sabitler...
O bahsettiğin 207'yi de, bilgi aldığın arkadaşını da biliyorum efecim:) Milyarlık tesistatı araca acemice bağlarsan BSI gümler.Haftalarca aracın yatar.Şu an aracın sahibi yapmadı bu uygulamaları onu da biliyorum.Eski sahibinin usta ellerden ziyade acemi kişilere ellettirmesi sonucu araç perişan durumda.İşi bilmeyen ellere tank emanet et, onu bile yürümez hale getirir.
Benim aracıma sorunsuz binmem 207'leri sağlam aletler yapmıyor.Tıpkı piyasada hor kullanılmış aletlerin 207'leri hassas makinalar yapmadığı gibi.Kaldıki Honda ile Peugeot sağlamlık yönünden karşılaştırılmamalı.Honda 1-0 önde başlar.Perf. karşılaştırılması yapılıyor.Kaldıki 1999 yılında üretimi bitmiş,2007 yılında üretime başlamış 2 model arasında dayanıklılık karşılaştırması yapmamız zaten mantıklı olmaz.
Aracı yüklemek istiyorum,her yerini kurcalıcam diyorsan 207'ler uygun değil.Seninde dediğin gibi cama tükürsen silecek çalışır.Her yeri elektronik.Ama pug ları sorunsuzca kullananan birçok insan var hem sitede hem çevremizde.Ben 207 kullanmama rağmen pugların üstün aletler olduğunu savunmuyorum.Tek iddiam en ekonomik spor arabalar olduğu yönünde.Arkadaşların da yazdığı gibi Type-r'a 67000 lira vermek yerine 43000 lira seviyelerindeki bir RC ye binmek benim de tercihim olurdu.
Saygılar & sevgiler:)
senin gibi düşünen dostlarımız için en ideal araba bu zaten ortak noktamız...ewt stock binersen bişey olmaz.ama yanından eski model bi civic.pejo 106 geçincede ben bu parayı buna mı verdim dersin...dedigim gibi TECHTURKEYE bir gercegi daha söylüyorum. emretorlakın babası da hondacı onuda getirrim.50 yasındaki amcalarda biliyor hondayı ve ne oldugunu ama sana ögretememiş ne yazıkki...ben 40 ytl veripte tesisat koyamazsam,motoru yükleyemezsem ne yapayım gitmeyen bir 207gt yi o paraya giden bir vti alırım doyasıya gazlarım buda benim düşüncem.
Honda nın sportif versiyonları çok maliyetli motorları yüzünden Ödenilen paranın karşılğını diğer markalar kadar veremiyor. Büyük bir nedeni de hondanın tek başına üretim yapan bir firma olması yani bir ortağı yok bir gruba bağlı değil vs. o yüzden diğer markaların ar ge maliyetleri hondaya göre genelde daha düşük. Örneğin bugün vag ın ürettiği tfsi 2.0 motorlar leon cuprada çok kelepir fiyata satılabiliyor. 0 km bir fn2 type r dan 10 milyar daha ucuz ve çok daha hızlı. bir civic in aynı performansı verebilmesi için ufak çaplı bir mucize gerekiyor. aynı şekilde burada 207 GT ve 207 RC fiyatlarına göre çok çok iyi performans ve donanım sunuyorlar. üzerindeki motorlar her daim kullanıma hazır ve bir hondanın hayal edemeyceği sürülebilirliğe sahip.
Bunları bir anda silip de sevdiğiniz araç 1 2 boy daha iyi gidiyor diye göklere çıkarmanın hiçbir objektifliği ve mantığı yok. emin olun anlattığınız kadar fark olsa bu markalar arasında diğerlerinin batması gerekirdi üretim yapamazlardı:)
Aksini kanıtlayabileceksen bekliyorum.