-
ben şahsen mk2 öneririm sana.
detay parçaları mk1 e göre nispeten daha kolay bulunabilir.
anlıyorum mk1 ler daha nostalji vs vs ama gövdeleri "bence" daha çok uğraştırıyor.
mk2 ler 1 lere göre çürümeye karşı daha dirençli.
mk1 alacaksın uzun stoplu, sonra zaman geçecek lan keşke kısa stoplıulardan alsaydım onlar daha nostaljik deemeye başlayacaksın ki kısa stopluların gövdeleri galvaniz korumalı değil diye biliyorum.
benim 2 tane mk2 im oldu diyebilirim.
mk1 e de çok bindim, ama ben mk2 leri hep daha çok beğendim.
nacizane tavsiyemdir.
düz dizel alıp turbo diesel e çavirebilirisn ayrıca.
bu arada örnek olması açısından söylüyorum, bu hafta babam kendisine sırf sağa sola gitmek ve eşşek niyetine binmek için turbodisel mk2 aldı. 91 model 4 kapı sunroof lu. arkaşının arabasıydı, bildiği tanıdığı da bir arabaydı, sadece göğsünde çatlak var ve tavan döşemesi kötü, başka bir sorunu yok, motoru pompası ve enjektörleri yani yapıldı. 12 bin tl ye aldı.