hibe mi edilecek :)
Printable View
s70 850 nin makyajlısı denebilir.
99 sonrası s70 lerde dist yerine bobin var, elektronik kelebek ve değişken subap zamanlaması var.. elektronik kelebek problemliymiş bunlarda volvo garantiyi 10 yıl / 200k mil e uzatmış tabi zamanında.. çözümü 1000 eu civarıymış servis fiyatıdır diye tahmin ediyorum.
pcv ve arka ana yatak yaygın problem demişler yine..
ön amortisör takozları, z rotları, klima epovaratörü diğer bilinen olası problemli yerlermiş.
850 vs s70 yazmak yeterli google a geçerli sorunun cevabı için, bu kadar hazırlopçu olmayın beyler ayrıca. ;)Alıntı:
The 98 S70 is basically a dressed- up 850. They are mechanically the same car. In 1999, the S70 got distributorless ignition, drive- by- wire throttle, and variable valve timing. The VVT and the drive by wire throttle are problem areas- particularly the drive by wire, which Volvo increased the warranty on to 10 years or 200,000 miles... however, 1999 models are now out of warranty, and 2000 models will be soon. The cost to repair that problem is usually very high- around $900 or so, and it's impossible to use a used part because it's a one- time program to the car. For these reasons, the 1998 S70 is seen as the "best" of the S70s. For those cars, the common issues are the same as for the 850- PCV system, rear main seal (IF you don't change the PCV system when it's necessary! otherwise, the seal is fine) Front strut mounts, lower control arms, and A/C Evaporator are common trouble spots for both the 850 and S70. So really, it's a question of personal taste- some people like the updated look of the S70, other people prefer the 850.
Volvo s70 veya 850'lere yönelirdim. Aslında Saab 9-5 aero'da olur ama herhalde 40bin tl filan gerekecektir.
Loading site please wait...
şu ilanda yazan 6500 tl verilip baskı balata volant değiştirilmiştir lafı gerçek mi ?
2 arkadaşımda 220t vardı.. Hiç problem yaşamadılar.. Standard haliyle s2000 geçiyordu 10.000 liralık araba..
1 arkadaşım da calibra 2.5 v6 aldı.. Gidişi duruşu herşeyi çok güzel..
Volvo 850 t5 station wagona bindim harika kilometre 485 binde sıralı sistem atikeri yeni taktırmışlar boost geldiği anda fırlıyor makina yerinden çokta konforlu ve aşırı sağlamış ben bunu anladım ve beyaz boyasız çok güzel makina gerçekten de ...
@ahmetbaha-drs daha iyi bilir ama o civarda fiyatlar duymuştum bende yetkili servis için.
gerçi celica gt4 e benzer yapıdaysa, yürüyeni indirmeden debriyaj değiştiremiyorsun, o da işçilik süresini dolayısıyla maliyeti arttırıyor. min 7 saat civarı yazıyorlar işçiliği..
Ben Nissan Primera GT derdim. O yaşlarda turbo araçları sıkıntılı görüyorum. Yaşı eskiyse atmosferik en iyisi bence.
Loading site please wait...
S60R'ın parçaları normal S60'lara göre oldukça pahalı bir kısmıda uymuyor çünkü, ama bu ilanda ki biraz abartmış fiyatı o kadar tutmaz. +Daha evvel ki sayfalarda yazılmış bütçe 19-20 lira diye bu fiyata pek S70-850 bulunmuyor doğru düzgün olanlarda genelde bakım isteyen araçlar. Alternatif olarak Volvo 940 Turbo RWD,Ford Mondeo 2.5 V6 bakılabilir.
960 larda güzel duruyor abi buda değerlendirilebilir
Loading site please wait...
220t benimde hep aklımda kalan bi araba, temizini bulursanız düşünülebilir :)
Bitane saab 9000 turbo var onla msj laştım adam ankarada şaşmazda şanzıman indirmiş tamir ettiriyormuş. Parçaları bulunuyor çok da uygun diyor
Rover220 Turbo coupe (TOMCAT) parcası bulunan kronık problemi olmayan bi aractır modeline görede oldukça iddialidır.
Yalnız yaşının 20 üzerinde olmasına sebeb eger sogutma sistemı saglıklı degilse hararet yapma durumu yaşanabilir bu yasından kaynaklıdır fabrıkasyon olarak böyle bi problemlerı yoktur Roverların. İkincisi ise temızını nerde bulucanda alıcan cogu cacık olmus durumda.
406 için bi bilgim yok yakısıklı duruyor.
Arkadaşlar konuyu açtığım günden beri araç bakıyorum.
Önce bir astra gsi a gittim. Araç kasa olarak fena değildi ama motoru çok sönük geldi. Beni tedirgin etti..
Sonrasında bir vectra 2.5 v6 ya bakmaya gittim aracın motoru çekişi çok sağlamdı fakat içinin trimleri defalarca sökülüp takılmış , her cam farklı marka fiyatta da anlaşamadık.
Primera gt istedim baktım araç 264 bindeydi ve satıcı bana bu araç çift turbo 300 beygir motor yeni yapıldı seni geçebilcek kimse yok diyince beni bi gülme aldı. Araç da değil çift turbo filtre bile yok. Kullandım standart primera gt yani. Dyno ya soksak 140 hp verirmi belli değil.
Satıcının cehaletül vahamet i beni derinden bulandırdı ordan da ilerledim.
306 gti alıym dedim 2 tane baktım ve ibret aldım. Trafik de ne tehlikeler geziyor ne canlı bombalar aman yarabbim. Bir kasisden geçtik araba resmen bükülerek esnedi.
İyisimi dedim s40 t4 bakayım. Buldum beğendim hoşlandım içime de sindi ama 25 dedi 24900 demedi iyimi. Onada kızdım döndüm.
Bu sırada da yollarda izlerde 600 lira para yedim.
Bir arkadaşımın vasıtasıyla haberim olan bir Fiat Sporting e bakmaya gittim ama artık onuda beğenmesem hiç bişey almayıp 206 hdi sw aracımla mutlu mesut gazlamadan takılma kararındaydım.
Sporting benim daha önce 3 kere sahibi olduğum, çok iyi bildiğim ve kullanırken çok zevk aldığım bir araç.
Bunu da görünce çok beğendim. Aracın ilk sahibinden oluşu, hiç Lpg görmemiş oluşu, servis bakımlı ve tamamen boyasız oluşu beni memnun etti.
Sahibide hoş sohbet ve makul olunca hadi noter e dedik.
İstanbuldan evime çok mutlu geldim.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
http://i.hizliresim.com/o0zp07.jpg
Arkadaki Ekonomi mod ondeki spor mod :)
http://i.hizliresim.com/Mol2o2.jpg
sportıng eglencelı arabadır :) hayırlı olsun kanka
Hayırlı olsun abi ,kazasız belasız inşallah. Konusunu bekliyoruz, senin konuların hem verimli hem eğlenceli oluyor :)
Bir ara baya baktım ama insanın elinde olmayınca araba nerede ne var bilmediğimizden bulamadık temiz bir sporting.
Hayırlı olsun Ertekin, iyi günlerde kullan.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersiniz inşallah
Hayırlı uğurlu olsun Ertekin abi, araba bakarkende bir miktar dövüceksin diye bekledim ama dövmeden hallolmuş :)
Çok güzel araç almışsın. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Ama bu konu da kapanmasın. Çok beğenerek okuduğum konulardan birisi. Bir de palio hakkında yorumları alabilirmiyiz mümkünse?
ertekin abi hayırlı olsun aman kapanlara dikkat et hatırlarsın :) yıllar önce anımızı :D
Yuvaya dönüş olmuş.:)
Abi hayırlı olsun kazasız belasız inşallah görüntüsüde güzel :D
Bu kadar alıntı tek cümle için miydi? Telefondan bağlananları da düşünsek arada ??? @Ertekin Hayırlı olsun kazasız belasız
Hayırlı olsun abi kazasız belasız. Wiki'ye filan bakındım özelliklerini bulamadım sporting'in diğer palio'lardan farkı nedir 2.0 litre filan mı motor var?
1.6 16v 120 yada 125 hp diye hatırlıyorum ben ama yanılıyoda olabilirim.iyi de gidiyolar. @Ertekin abi almamış olsaydın polo sportline önerirdim sana.4 kapı olarak bayağı düzgünler vardı ilanda.hayırlı olsun güzel araç almışsın ama.
Bir miktar hayırlı olsun hocam :)
Teşekkür ederim. Kesinlikle çok eğlenceli
Teşekkür ederim. Tamam bir kaç bişey yapayım açıcam konusunu söz :)
Artık temizini bulmak zorlaştı. Lpg takarak yalan ediyorlar arabayı. Bende her araba alacağım zaman bakarım ama temizine rastlayamıyordum. Teşekkür ederim.
Amin Teşekkür ederim
Valla 2 kere şöyle şerbeti kıvamınca darp etme isteği uyandı ama saatim kopar diye çarpmadım 😀 yeni aldım da 😀😀
Teşekkür ederim. Yok be abim neden kapansın konu. Hatta başka başka araçları sorarak daha da bilgi edinilesi bir kıvama gelir gün geçtikce.
Abi daha evvel 1 kere normal 1.6hl modelini yürütmüş ve bu hariç 3 kere de sporting alıp koşturmuş biri olarak değeri bilinmeyen bir araç. Bir kere tork u çok çok düşük devir de ve yüksek veriyor. Aynı zamanda vites oranları da çok kısa. Buda sporting i çok sinirli atak bir yapıda kullanım sağlıyor. 50km hızda 5. Vites de bile giderken gaz pedalı hazır ileri atılmaya.
Koltukları, vites yopuzu ve pedalları fabrikasyon sparco marka dır. Normal 1.6 palio dan emme monifoldu egzantrikleri egsoz monifoldu gaz kelebeği farklıdır. Beynide lancia tarafından programlıdır. Yürüyen aksamı normal palio dan 3 cm daha alçak yapıda ve daha sağlamdır. Fabrikan çıktığı haline rollcage ve yangn tertibat yapilip direk rallycross koanlari var.
150 160 km hizlarda 90 la gidiyormus gibi hissettirir.
abs çift hava yastigi klima elektrikli ayna vs vs doludur.
234km de 5. vites biter. videolarm onceki sportinglerimle ***** video kanalnda mevcut.
abi sporting aldim iste. Fiat palio sporting
he yav hiç sorma 6-7 sene evvel sporting imin 4 lastiginide patlatmisti dimi kapanlar :) ne berbat bi akamdi. sagolasin
Aynen:) sagolasin
Amin evet bende çok begeniyorum
Tesekkur ederim
Yukarda bir yorumda baya anlattim ordan da fikrin olur. 1.6 16v 120 hp
1.6 16v 120hp .. onceki sporting imle luleburgaz gecelerinde çok denedik 1.4 16v pololarla tesekkur ederim
EyvAllah hocam :)
haha :) çok sakaci olabilirler
Bende teknik verilerini araştırdım ama bir sonuca net bir sonuca ulaşamadım. 0-100'ü ve son hızı nedir teknik verilerde? Bilen var mı acaba?
ZS 1514 Palio Sporting 0-140 (Ertekin Kılıç) - YouTube
Pardon yanlış oldu. Silemiyozda.
Daha önceki aracınızda,üst devirlerde AFR'ye müdahale etmek gerektiğini söylemiştiniz.Bu şekilde daha iyi gittiğini ifade etmiştiniz.Doğru mu hatırlıyorum?Doğru hatırlıyorsam o konuya da değinmeniz faydalı olur.