Temiz fiyatı şişirilmemiş özellikle stok veya stage 1 yazılımlı ilan dışı mk7 GTI lar varsa değerlendirilir :)
Printable View
Temiz fiyatı şişirilmemiş özellikle stok veya stage 1 yazılımlı ilan dışı mk7 GTI lar varsa değerlendirilir :)
Ben aracın yol tutuşunun kötü olacağını zaten belirtmedim. Benim aracım da sınıfına göre gayet şaşırtıcı bir yol tutuşa sahip, Clio'nun da kötü olduğunu düşünmüyorum sonuçta Symbol değil.
Ama Golf var Golf var, 225 40 18 spor süspansiyonlu bir Golf'te 17'' jantlı Clio'dan daha iyi viraja girer, yol tutar, stabilite sağlar ben de böle düşünüyorum.
bende diyorumki burada anormal şekilde yanılıyorsunuz işte..
sırf önyargı ve gözde büyütme, hocam videoları izledinizmi iyice şüphe etmeye başladım neye göre siz değerlendiriyorsunuz diye?
Golf GTI süspansiyonu ne spor değilmi? GTI jantı kaç inç? 1.6tdi GTI'dan dahamı iyi yada nedir sizin mantığınız?
GTI geyik testinde 73le dönerken götü başı oynuyor, 75de arkasıda,önüde yeri geliyor 4 lastik birden kaydığıda oluyor, slalomda 77yi tutturamamış 60larda giriyor öbür yandan clio 78geçmiş 82yi zorluyor,77 slalomu rahatlıkla atlatıyor siz halen benim düşüncem diyorsunuz.
hayır adamlar videoda ne kazanacak onu anlamadım,reklam diyorsunuz ama adamların en başarılı arabalarının çoğu ztn VAG grubu araçlar Porscheler,A5ler en yüksek puanı alanlar.
mantığınızı kavrayamadım, geyik testi herşey değil dediniz, slalomu sunduk ondada sonuç başarısız, döndünüz onunla kalmadınız reklam dediniz onuda sonuçlar çürütüyor?
Bende 3 ay önce 500x aldım. Arkadaş çevrem kafayı yedi Fiat mı alıcaksın saçmalama vs ?
Onlara kalsa leon alıp devam etmem gerekirdi ancak 500x deki rahatlık,tasarım gerçekten beni çok mutlu etti. Eşim kullanıyo şuanda oda çok mutlu.
Kendine has ikonik bir model ve çok iyi gidip iyi yol tutuyor üstelik.
İnsanların ne düşündüğüne bakmamak gerekiyor.
Ha konu yol tutuş ise bir çok parametre var. Ben kendim rocco kullanıyorum koni amortisor ve spor yaydan önce yol tutuşu bence çok kötüydü.
Bu setup la anca kendine geldi. VAG grubu araçlar bence biraz abartılıyor yol tutuş konusunda. Ford ve Honda yı daha başarılı buluyorum ben binek aile araçları klasmanlarında...
Bence siz kabiliyetle, yol tutuşu aynı kefeye koyuyorsunuz örnekle size anlatmaya çalışayım;
Şimdi AutoCross yarışlarını bilirsiniz zamana karşı olan;
Özellikle ingilterede çok yapılır ve oradaki en iyi arabalar slalom geyik testi vb durumlarda aşırı derecede iyi sonuçlar ortaya koyabilir. Özellikle küçük, kısa dar araçlar kıvraklığı ve ani yön ağırlık değişimlerinde min esneme, kayma vb durumlar için ayrıca dar alanlarda kolay manevra için tercih edilir. Bu araçların süspansiyonları da ona göre optimize edilir.
Fakat bu araçları çoğu pist ve yol virajlarında başarılı değildir. Pistlerde ve yolda ani, kısa yön değişimleri fazla bulunmaz o yüzden başarı sergilemezler setuplar tamamen farklıdır. Ben bir Mini hazırlar slalom testine ve geyik testine sokarım testteki bütün arabalardan iyi sonuç alır şasesi ve yol tutuşu daha kötü olmasına rağmen çünkü o teste uygun araç odur.
Pist ve Yol daha uzun-orta ve kısa virajların olduğu( pist ve yoldaki en kısa viraj bile bu testlere göre baya uzundur), esnemelerin bolca olduğu ve bu yüzden araba süspansiyonlarının da buna göre optimize edildiği bir ortamdır. Nürburgring rekoru kıran bir arabanın süspanyon ve şase dengesi çok üst düzeydedir (Golf ClubSport) viraj, denge ve stabilite hepsi bir arada toplamda yol tutuşunu oluşturur ve bu konuda Clio ile karşılaştırmak bana oldukça yanlış geliyor.
Bence en iyisi Adana da Mehmetmert ile deneyin farkı kendiniz görün, ben de farkı merak ettim ayrıca.
Güzel yazışmanız için de ayrıca teşekkürler.
Aynı teşekkürü bende size borçluyum, saygı çerçevesinde tatlı tatlı muhabet etmek güzel, yalnız kardeşim (kardeşim diyorum isminizi bilmiyorum kusra bakmayın) aslında yine kendiniz ile çelişiyorsunuz.
ben zamanında S2000,E46M3,Camaro RS sahibi oldum, EG B20 bloklu,GSR B18C1 başlı,B18C5 şanzımanlı tam anlamıyla pist hazırlıklı gövdesi burkulmaya dirençli spot welded,komple body rollcageli (sadece krouma için değik araç rijitliğini artırmak için) track arabamda oldu ve yıllarca time attack yaptım , toronto pistinde yıllarım geçti.
şimdi diyeceğim şu yanıldığını düşündüğüm nokta yine traction,yol tutuşu değerlendirme şeklin, Nürburgring muhtemelen yer yüzündeki en az yol tutuşuna ihtiyaç gereksinimi olan, tamda aksine diğer pistlere kıyasla en çok stabilite gerektiren pisttir daha kötü bir örnek veremezdiniz.
ortada top speedinizi daha rahatça bulduğunuz, virajları genelde tek dönüş olan,açıları hiçte dar olmayan bir pistden söz ediyorsunuz, aynı aracı alın ben size hiçte autocross olmayan gayet standart bir yarış pisti olan en az 10 pist sunayım bakalım aynı seri golf ne başaracak?
buradaki geyik testi ve slalom aracın çok kritik olan birkaç notkasını ortaya koyuyor ve bu sebeble global anlamda vede birçok araba yayınevince en kritik belirleyecidir.
1) araç ne kdar bodyroll yapıyor
2) aracın ön ve arka ağırlık dağiılımı + ağırlık merkezi (alt-üst) ne kadar olumsuz etkiliyor
3) araç esnekliği nasıl?
sizin mantığınız ile kısa araç daha esnek, uzun araç esnekliği sıkıntı mantığı doğru olsa bu aşağıdakiler nasıl gerçekleşti? 5 kasası resmen 5 metrelik tren? bir inceleyin
https://www.youtube.com/watch?v=i9HvFJDmsBk
yine A5 hiçte kısa bir araç değil, testdeki en uçuk kaçık sonucu alan araç bu:
https://www.youtube.com/watch?v=ShabL8eXLoM
4) sistemde ESP nasıl müdale ediyor, ne derece başarılı bunları görmek
şahsi fikrim biri bana yol tutuşu soruyor olsa benim için slalom ve geyik testi en belirleyici kriter olurdu, belki inanmayacaksınız ama bu testler kimi kurumsal yabancı firmanın şirket araçlarını bile belirlemeye anahtar rol oynuyor (bunlardan birisi kendi müşterim) kimi ülkelerde iş başında şirket aracıyla kanunlara uyarak kaza ile ölüm yaşanması halinde firma ömrünü 65 yaş belirleyerek o yaşa kadar olan kazanacağı parayı tazminat veriyor.
Mesele yol tutuş ise ben buna belirleyici bir kriter olarak bakamam sadece etken olarak bakarım o kısımda anlaşamıyoruz.
Zamanında 106GTI testi vardı hatırlarsınız Top Gear olması lazım bir viraja en yüksek giriş hızında bir çok araçtan iyi sonuç çıkarmıştı salt tek bir teste göre ancak, genel yol tutuş olarak o testteki birçok araçtan daha kötüdür.
Alınır.
Bu ülkede dizel Megane bile 150 bin TL' yi geçebiliyorken, temiz bir GTI zarar vs. ettiremez çaba harcanmadıkça.
Kardesim bende var 2yildir kulaniyorum Bukadar memnun oldugum bir arac yok bu sinifta denk araclardan bence en konforlusu tavsiye ederim
A180'den sonra Golf GTI her anlamda daha iyi gelecektir. Ferahlık, performans, çekiş, tutunma, bagaj, vs...
Timur abi parkuru belirle , nereyi dönüyorsak dönelim :D Benim final haftam , çok yazamıyorum buralara :)
Bu aralar çok değerli VW serisi almanızı tavsiye ederim
Uzun viraj stabilitesi ile dar viraj farklı şeyler, ikisinin ortalaması gibi bir şey olmalı.
Yalnız clio 4 2016 makyajlı ıcon ciddi yol tutuyor(195 55 16 dandık lastık) geçenlerde her hızda denedim, stok golften iyi olduğunu bende düşünmekteyim, bahsettiğim 140km hızlara kadar.
Istanbul'da bir tane 19.000 km. GTI vardi.Aracin sahibi arkadasla gorusup Ben senin aracina aliciyim arabami satip alacagim bana indirim yap Ben de aracimdan o miktarda indirim yapim bu isi bitirelim dedim.En son pazartesi aksami gorustum yarin istanbuldayim diye Sali gunu aracimi satip devrini yaptim arkadasi aradim bilet alacagim diye Ben satmaktan vazgectim dedi.Bize de ders oldu bu Olay.
Ben de dusuk km butceme uygun bir GTI bulamadigimdan,kucuk cocugum olmasi sebebiyle aracsiz kalamayacagimdan ve acil Araba almam gerektiginden 320 mplus aldim.GTI maceramiz da baslamadan bitmis oldu.
Her iste bir hayir vardir dedik.
Konuyu hortlatalım çevresinde mk7 golf gti satan satmak isteyen var mı? Ilk tercih 4 kapı cam tavan