User Tag List

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 49 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 38 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Citroen Xsara VTS 2.0 201 hp coupe

  1. #20
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 1 tane var zannediyordum. Makyajlı kasa olarak. Ozaman senin arabayı referans alıp neler yapılıp ne kadar yürüyeceği belli oluyor

    makyajlı kasa mavi xsara 5-6 tane gördüm. lacivert ve siyahlarda var. hatta bir tane satılıklarda vardı bir ara siyah. 30 bin km de falandı yanlış hatırlamıyorsam.

    xsara ile 306 gti arasında kalsam yine xsara alırım. koltukları olsun, kliması yol bilgisayarı vs daha güzel.

    vites oranları ise 1-2-3 aynı.
    306 nın 6. vitesi ile xsaranın 5. vitesi de aynı.

    306 da ki 4 ve 5, xsaradaki 4 ün ikiye bölünmüşü gibi düşünün. xsaranın 4 ü uzun.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  2. #21

    Üyelik
    05.Ekim.2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Tokat - İstanbul
    Mesaj
    1,024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende dün 106/206/306 gtilara baktim. Gençken aklımda nasıl yer ettiyse dönüp dolaşıp pug bakarken buluyorum kendimi. Şöyle F/e/h yapıp binilecek işe git gel arada kesicili olarak hangisini tercih ediyoruz forumca?
    SWAT

  3. #22
    Grimlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28.Aralık.2014
    Yaş
    27
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3,623
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    39 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suk3b3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende dün 106/206/306 gtilara baktim. Gençken aklımda nasıl yer ettiyse dönüp dolaşıp pug bakarken buluyorum kendimi. Şöyle F/e/h yapıp binilecek işe git gel arada kesicili olarak hangisini tercih ediyoruz forumca?
    106 yada 306 olabilir. 106nın temizine eşek yüküyle para istiyorlar, değişik bir piyasası var
    Clio rs de olabilir, çatara patara gezersiniz
    RS 172

  4. #23
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F/e timing ince contali 106 tercih ederdim 3 ünden birini secmem gerekirse
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  5. #24
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Ağustos.2011
    Yaş
    24
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5,346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suk3b3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende dün 106/206/306 gtilara baktim. Gençken aklımda nasıl yer ettiyse dönüp dolaşıp pug bakarken buluyorum kendimi. Şöyle F/e/h yapıp binilecek işe git gel arada kesicili olarak hangisini tercih ediyoruz forumca?
    206 yı hep sevmişimdir, gtı ını hiç kullanmadım, ama ben 206 derim . Sorunlu falan değilse tabi tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir.

    Hele mavi bir 206 rc olucak . Öf derim tabi fiyatı ...

  6. #25
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Şubat.2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    8,436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suk3b3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende dün 106/206/306 gtilara baktim. Gençken aklımda nasıl yer ettiyse dönüp dolaşıp pug bakarken buluyorum kendimi. Şöyle F/e/h yapıp binilecek işe git gel arada kesicili olarak hangisini tercih ediyoruz forumca?
    Araç için ayıracağın bütçeye göre değişiklik gösterebilir gelecek öneriler.
    "Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim."
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    106 GTİ

  7. #26
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makyajlı kasa mavi xsara 5-6 tane gördüm. lacivert ve siyahlarda var. hatta bir tane satılıklarda vardı bir ara siyah. 30 bin km de falandı yanlış hatırlamıyorsam.

    xsara ile 306 gti arasında kalsam yine xsara alırım. koltukları olsun, kliması yol bilgisayarı vs daha güzel.

    vites oranları ise 1-2-3 aynı.
    306 nın 6. vitesi ile xsaranın 5. vitesi de aynı.

    306 da ki 4 ve 5, xsaradaki 4 ün ikiye bölünmüşü gibi düşünün. xsaranın 4 ü uzun.
    mk1 kasa için ne düşünüyosun ? bu araç alınıp bişeyler yapılabilir mi motor olarak ne düşünüyosun ne dersin ?

    Citroen / Xsara / 2.0 / VTS / 2.0 MOTOR CITROEN XSARA ŞAHİN PARASINA sahibinden.comda - 621185670
    PROSTOCK GARAGE

  8. #27
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet ben geldim anlatayım mı sıkıyım mı sizi gereksiz bilgilerle

    180 veya 200 Hp diye bir xu10j4rs yok yani 306 Gti / Xsara VTS
    120kw dir kendileri fransızlar kataloglara kw çarpımları farklı koydukları için SERVİCEBOX da bile arabayı 180 lik miş gibi göstermişler halbu ki 167 gibi bir gücü vardır. Aşağı yukarı sağlıklı xu10j4rs 165 ile 175 arası güç verir.

    Xsara larda BSI beyni vardır yani iç mekan tuşlar dğmeler falan elektroniktir, şöyle 306 nın kiler analog direk sigorta panelinden gelir 4lüye xsaralarda tuş dan BSI, BSI den beyni ileşim kurar yani herşeyi beyinden OBD den halledilebilinir öyle bir güzelliği var.

    Neyse bunun dışında mekanik olarak
    Xsara 306 dan ağırdır donanım olarak daha konforlu
    direksiyon turu daha kısa direksiyon kutusu farklıdır ama şöyle bir fark var Xsara ile xsara 2 arasında da direksiyon kutusu farkı var xsara vts (sadece xsara yazıyorsam 1 kasayı kast ediyorum)
    xsara vts de 2.4 ama xsara 2 vts de 2.6 sondan sona, Torsiyon çubukları yani yay görevi gören çubuklar 1mm daha kalındır 306dan ağarlığından diye düşünüyorum.
    Genelde ingilizler hibrit yapıyor Xsaraların arka çubuklarını takıyor ve bilstein b12 şok emicilerle takıyorlar. (bende aldım )
    Önde salıncakları referans olarak farklı ama görsel ve fiziksel olarak farklı değil ama kauçuk kalitesi farkı falan mı var acaba bilemiyorum, genel olarak xsara parçaları daha konfora yönelik olduğu için çok sert değil.
    Berlingo/partner burçları takozları vs gibi şeyler tavsiye ediyorum şaseden çıkan parçalardan daha dayanıklı ticari berlingo/partner parçaları sert kullanımlara daha uzun dayanıyor.
    Motorda pek bir değil beyin hariç fark yok, elektrik tesisatı farklı çünkü BSI için biraz farklı bi tesisat kullanmışlar. Beyinde farklı OBD den müdahele edilebiliyorlar ayarcılar.
    şanzıman 5 ileri şanzıman Xsaralarda , 306 ilk kasa yani XSi larda 5 ileri 1996 da 6 ileri şanzımanla makyajlanarak çıkıyor ama 2 kasasına geçmeden sadece makyaj yiyor.
    98 de kasa değişiyor şuan bildiğimiz ama çizgili farlıları geliyor falan filan çok detaya girdim.

    Xsara ile 306 arasında şöyle dersek xsaralar daha az tecavüze uğramış araçlar diye düşünüyorum tipsiz bulduğu için insanlar çok tercih etmemiş MK1 xsara daha yakışıklı bence ama 2001 model olan güzel bir araç gördüğüm kadarı ile başka merak ettiğiniz anlatmadığım bir şey varsa yazın bildiğim kadarı ile cevaplıyım

  9. #28
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    agzına saglık verdiğin degerli bilgiler için @=ER=
    PROSTOCK GARAGE

  10. #29
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet ben geldim anlatayım mı sıkıyım mı sizi gereksiz bilgilerle

    180 veya 200 Hp diye bir xu10j4rs yok yani 306 Gti / Xsara VTS
    120kw dir kendileri fransızlar kataloglara kw çarpımları farklı koydukları için SERVİCEBOX da bile arabayı 180 lik miş gibi göstermişler halbu ki 167 gibi bir gücü vardır. Aşağı yukarı sağlıklı xu10j4rs 165 ile 175 arası güç verir.

    Xsara larda BSI beyni vardır yani iç mekan tuşlar dğmeler falan elektroniktir, şöyle 306 nın kiler analog direk sigorta panelinden gelir 4lüye xsaralarda tuş dan BSI, BSI den beyni ileşim kurar yani herşeyi beyinden OBD den halledilebilinir öyle bir güzelliği var.

    Neyse bunun dışında mekanik olarak
    Xsara 306 dan ağırdır donanım olarak daha konforlu
    direksiyon turu daha kısa direksiyon kutusu farklıdır ama şöyle bir fark var Xsara ile xsara 2 arasında da direksiyon kutusu farkı var xsara vts (sadece xsara yazıyorsam 1 kasayı kast ediyorum)
    xsara vts de 2.4 ama xsara 2 vts de 2.6 sondan sona, Torsiyon çubukları yani yay görevi gören çubuklar 1mm daha kalındır 306dan ağarlığından diye düşünüyorum.
    Genelde ingilizler hibrit yapıyor Xsaraların arka çubuklarını takıyor ve bilstein b12 şok emicilerle takıyorlar. (bende aldım )
    Önde salıncakları referans olarak farklı ama görsel ve fiziksel olarak farklı değil ama kauçuk kalitesi farkı falan mı var acaba bilemiyorum, genel olarak xsara parçaları daha konfora yönelik olduğu için çok sert değil.
    Berlingo/partner burçları takozları vs gibi şeyler tavsiye ediyorum şaseden çıkan parçalardan daha dayanıklı ticari berlingo/partner parçaları sert kullanımlara daha uzun dayanıyor.
    Motorda pek bir değil beyin hariç fark yok, elektrik tesisatı farklı çünkü BSI için biraz farklı bi tesisat kullanmışlar. Beyinde farklı OBD den müdahele edilebiliyorlar ayarcılar.
    şanzıman 5 ileri şanzıman Xsaralarda , 306 ilk kasa yani XSi larda 5 ileri 1996 da 6 ileri şanzımanla makyajlanarak çıkıyor ama 2 kasasına geçmeden sadece makyaj yiyor.
    98 de kasa değişiyor şuan bildiğimiz ama çizgili farlıları geliyor falan filan çok detaya girdim.

    Xsara ile 306 arasında şöyle dersek xsaralar daha az tecavüze uğramış araçlar diye düşünüyorum tipsiz bulduğu için insanlar çok tercih etmemiş MK1 xsara daha yakışıklı bence ama 2001 model olan güzel bir araç gördüğüm kadarı ile başka merak ettiğiniz anlatmadığım bir şey varsa yazın bildiğim kadarı ile cevaplıyım
    306 larda iki tip beyin var. 2000 ve 2001 lerde sanırım xsara ile aynı beyin var.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  11. #30
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu araçların beynine müdehale ediebiliyo mu ? yani beyne yazılım atılabiliyo mu ?
    PROSTOCK GARAGE

  12. #31
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bu araçların beynine müdehale ediebiliyo mu ? yani beyne yazılım atılabiliyo mu ?
    evet atılabiliyor. 206 rc ile xsara2 beynide aynı. okunur yazılır obd üzerinden.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  13. #32
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet atılabiliyor. 206 rc ile xsara2 beynide aynı. okunur yazılır obd üzerinden.
    o zaman süper sonradan beyin masrafı yok ne güzel,biz yıllarca hondalara çok baglanmışız
    PROSTOCK GARAGE

  14. #33
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bide bi arkadaşım dedi ki bu motorlarda fabrikasyon çıkışlı yani oem parça olarak üstümde ayarlı kasnak varmış bu da artı bi özellik
    kendisi şuan aktif mk1 kullanıcısı roll filanda koşturuyo aracıyla
    PROSTOCK GARAGE

  15. #34
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman süper sonradan beyin masrafı yok ne güzel,biz yıllarca hondalara çok baglanmışız
    stock beyinle yapılabilecekler bir yerde bitiyor yanlız. ciddi bir setup yapılacaksa extra beyin şart.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  16. #35
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2013
    Yaş
    37
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1,078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide bi arkadaşım dedi ki bu motorlarda fabrikasyon çıkışlı yani oem parça olarak üstümde ayarlı kasnak varmış bu da artı bi özellik
    kendisi şuan aktif mk1 kullanıcısı roll filanda koşturuyo aracıyla
    benim xsara2 de yoktu ayarlı kasnak. temin edip taktırdım ve timing ayarını yaptırdım magic performance da. çokta iyi yaptı sağolsun.
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  17. #36
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock beyinle yapılabilecekler bir yerde bitiyor yanlız. ciddi bir setup yapılacaksa extra beyin şart.
    anladım peki nereye kadar ?
    PROSTOCK GARAGE

  18. #37
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    51
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    8,671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim xsara2 de yoktu ayarlı kasnak. temin edip taktırdım ve timing ayarını yaptırdım magic performance da. çokta iyi yaptı sağolsun.
    o zaman mk1 lerde mi çıkıyo bu ayarlı kasnak ?
    PROSTOCK GARAGE

  19. #38
    Yasindavulcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Şubat.2016
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Mesaj
    1,455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladım peki nereye kadar ?
    Bence sorunun açılımını stock beyinle feh kprolu ep3 le gider miyim olarak değiştirebiliriz aslında
    ///SprayAndPray

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •