O kadar hot-hatch yalan yani :)
Printable View
diğerlerini bilmem ama crx e motor yapıldıgı yazılmış eyer ki motor toplanırken yatak boşlukları iyi verilmediyse ve orijinal yamada yag pompası ile değiştirilmediyse eyer sıkmaya başladıgında ilk tur bitmeden sıkıntı çıkartır bu d16a9 nalet bi motor açıldı mı bida ayar tutmuyo saglıklı olmuyo ,ne hikmetse japon un havası mı kaçıyo ne :D seninde bu olayları çok iyi bildiğine eminim
onun için b16a2 swaplayıp piste çıkarsa bence daha zevkli olur
dip not tabii yürüyen ve lastik çok önemli
Simulatör odası yap kendine. Xbox one, playseat güzel de bir ses sistemi. 10k olmadna işin içinden çkarsın sonrasında tüm pistler arabalar senin. Çatara patara gazla. Aksi halde realde piste çıkmanın düşük ya da orta gelirli insan için pahalı bir hobiden öte gitmeyeceğini düşünüyorum. En azından benim açımdan öyle şimdilik. :)
Saxo, megane f7r, clio rs, 106, olabilir fakat bütçe 45-50ye çıkarırsanız ds3 1.6thp veya mito 1.4t olabilir
Bir de tampon delme çıktı.Her yatırımı yaptın,bir saksağan kaldı.
Gokart yaptır kendine. Racing motorun makinasını bağladım mı bak sen =)
Palio 1.6 al filtre egsoz lastik fren yap devam et.
belirttiğiniz bütçede aklıma sadece clio 1.8RSi geldi ancak Sierra önerilmiş, bence değerlendirilebilir ...
Roll cage de yaptır bence.
20 liraya araç bedeli dahil değilse bir ihtimal olabilir.
Günlük kullandığınız ayrı bir aracınız var mı ? Var ise tamamen fikir yürütmek açısından yazıyorum;
Sınırlı bir bütçeyi 2 araca dağıtmak yerine, gerektiğinde idare edebileceğiniz bir yakıt tüketimi ile günlük binebildiğiniz; hafta sonu ise piste farklı bir jant lastik seti ile çıkıp tadını alabileceğiniz güncel araçlardan bakmak düşünülemez mi ?
Yani bu düşünce 2 araç yerine bir adet Polo tdi alıp güzel bir coil ve pistlik jant lastik ile iki amaca da hizmet etmesini sağlamak olabilir mi ? Yani bilmiyorum bahsi geçen pist aracı adayları ciddi bir yatırım yapmadıktan sonra İstanbul Park'ta 2.50 altına zor inerler gibi geliyor.
Elbette her şey süre değil ancak yazılımlı güzel lastiği olan bir Polo tdi kadar gidemeyen pist aracı ne kadar keyif verir ?
Yani bu düşünce ister dizel araçla olsun (günlük kullanım ihtiyacına göre), ister turbo benzinli güncel bir araç olup Revo select tarzı 2 ayrı harita ile gezilebilecek bir ayar yapılsa günlükte safe-ekonomi şeklinde , piste çıkarken yazılım ve tekerleri değişip çıkılmaz mı ?
Bu düşünce makul değilse Golf 3 1.9 dizeller falan biraz yüklenip içi sökülüp seçenek olabilir belki diğer seçeneklere ek olarak.
Şuan A3 8V 1,2 tfsi stronic kullanıyorum. 206 GTİ sonrası uzunda ağır kaldı. Fakat şehiriçi için çok atak hatta stronic ve turbo sağolsun şehiriçi kullanımı ve atikliği bence 206dan iyi.
Tek araç düşünmek istemiyorum. Zira eşim ve çocuğumla bindiğim bir araç. Sanayidir odur budur uzun süre alıkoyamam onu.
Bunlar haricinde bir şirket aracım var. Fakat o %100 bende kalmıyor. %80 diyebilirim. Bu sene %100 olma ihtimali var. Bu ihtimal olursa tek araca yoğunlaşabilirim belki.
Fakat Aile aracını modifiye etmek yerine düşük bütçeli bir araç ile aklıma ne gelirse takılmak daha aklıma yattı.
Bu arada amacım süre değil ilk etapta. Sadece eğlence.
Saxo ya da Polo Sportline doğru tercih olur.
Palio Sporting düşünülebilir. Orjinalden keyifli olduğunu hatırlıyorum testlerden vs, 1.6 120hp orijinali, vur kır parçala canınız acımaz hem de yeterince dayanıklı olacağını tahmin ediyorum
https://www.youtube.com/watch?v=GM3WyEcP-0c
Örnek bir 106 pist videosu. Tabi bu aracın üzerindeki extralar ile temiz şahin alınır o ayrı konu. Piste çıktıktan sonra çıkabilecek sorunları da düşünmek gerekir.
ben sierra diyorum, 30 liraya güzel bir sierra hazırlanır pist için. 120hp, 1100kg arkadan itiş.
Kriterler neyazıkki biraz zor
20 bine sadece pist için araba arıyorsunuz madem satıs dusunulmesı garıp.
şahsen 20 bine sorun cıkarmasın gunluk bıneyım dıye 20 30 40 takla atarken devir doncek, virajlarda sürüklenecek frenler sağlam olacak bir araba. cok extrem gelıyor.
ha olmazmı ?
131 toplarsınız birde turbo atarsınız ortalama bir rwd niz olabilir. zaman harcayıp bır agırlıklarıda sokersenız camdır dosemedır sudur budur.. keyıflı olabılır.
ha bunun dısında a4 1.8t de aynı sekılde sokulup pıste gırılrıse guzel olabılır bence.
fren hortumu konusunu es gecmeyın derım araba ne olursa olsun.
Haklısınız eldeki bütçe kısıtlı olunca ülkenin durumu ile birleşince insan hobisi icin ayırdığı bütçeyi bile gerekirse dönüşü olabilsin diyor ne yazık ki. Yoksa saçma bir istek farkındayım.
Ben a4 e çok sıcak bakıyorum. Lakin yemiz diye 20 yaşındaki araca da 27-30k vermek istemiyorum.
Arkadaş sen naptın öyle :)))
Gece gece zehri kaptım. Video izlerken sigara yaktırdı yazdıracak cinsten. Gerçi yakmadım. Elektroniğe geçtiğim için coil coştu ;))
Ya aracın ses muazzam. Fevkalde. Diyecek laf bulamadım. Bir ara yüklü type r lar çok hoşuma gidiyordu. Favorim zaten sahibi de forumda üye sanırım blacksaw di. Piste giren siyah bir type r var o araç.
Neyse gece gece şimdi sahibindene girilecek. Tum106 lar taranacak!
Motor kondisyonu güzel 1-2 parça değişenli sunroofsuz bir 106 alınır o paraya. ufak ufak da yarış setubuna doğru geliştirmeler yapabilirsin. Para durumlarına göre 1.8 stoker kit ile taçlandırıp istediğin araca kavuşmuş olursun. Hem üzerine koyacağın malzemeleri istediğin zaman çok zarar etmeden elinden de çıkarabilirsin. Piyasası hızlı olan bir araç.
Mesela bu Eski bc 106 rollinglerde çok typer canı yakmışlığı var motoru gidişi çok iyiydi. Üzerindeki extraları bugünkü kur ile almaya kalksan dünya para tutar. Ama yerinde olsam önce uyguna nispeten stock (feh yazılım) bir araç alıp önce pistte aracı deneyimleyip ona göre modifiye ederek işi zamana yayarak daha çok keyif alırdım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11375721/detay
bu hevesle çebime uygun ilk sahibinden karbüratörlü uno aldım.(7.5k)
motoru,şanzımanı komple indirdik.
emme-eksoz pp,ngk iridyum,karbüratör memeleri ayarı,51düz,filtre,salıncaklar,ön amortisörler,alt şasede bir güçlendirme kayna işi.hafif jantlar.kafamda son estaş dereceli ,1.1cc son dişli ve kule gergileri vardı.
düzde harika gidiyordu,frenide iş görüyordu.zaten 800-850kg civarıydı.komple koltukları söker girerim dedim.
sonra farkettimki sürekli o tempoda gazlarsan.piste ilk ve son girişim olur dedim.şasede çok düzgün değildi ve vazgeçtim.11bin tl ye sattım.
ciddi olarak fazla yorulmamış,lpg koklamamış palio sporting iyi iş görür bence.bulabiliyorsanız ralliden çıkmalarıda baya var piyasada.tabi ruhsatsız :)
O bütçe ile istanbul park keyifli olmayabilir. Şahsi görüşüm ortalama 250hp altı istanbul parkta bir süre sonra keyif vermiyor. İzmit körfez için ise her araç için süper keyifli. Dengeli, hafif 120hp bir araç bile körfez pistinde harika zamanlar çıkaracaktır. Yerinizde olsam 25bine istanbul park hedeflemezdim
citroen xsara 1.8 16v olanı alır çokta iyi olur