User Tag List

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 44 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 38 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Honda civic 1,6IDTEC

  1. #20
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Ağustos.2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6,756
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor verimliliği performansı ile üzmeyecek hatta mutlu edecek bir makine bir video vardı hızlanma şuan işteyim atamıyorum fakat 202'e kadar nefessiz tırmanıyordu.
    Ex Automobile Service Advisor - New Heavy Duty Maintinance & Repair Specialist.

  2. #21
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor verimliliği performansı ile üzmeyecek hatta mutlu edecek bir makine bir video vardı hızlanma şuan işteyim atamıyorum fakat 202'e kadar nefessiz tırmanıyordu.
    Çok kasmadan ortalama dumansız bir yazılım ile 40 hp 50 tork alınabildiğini öğrendim.Daha yüksek değerler verenlerde var tabi ama benim o kadar beklentim yok.Bu hali bile yeterli gelir bence
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  3. #22
    pacman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    42
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    76
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2014'de 0 almıştım. 1 sene kullandım.
    Çok rahatlıkla alınabilecek bir araç. Yol tutuşu ve yakıt tüketimi de oldukça iyi. Herhangi bir sıkıntısını görmedim.

    Ayrıca, eşim kullanırken , sağ orta direkten başka bir araba bizim arabaya çarpıp pert olmuştu. Güvenlik olarak da rahatlıkla alınabilir. Direkleri yamulmuş, kapılar kağıda dönmüştü ancak iç kısımda herhangi bir sorun yoktu. Rahatlıkla almanı tavsiye ederim.

  4. #23
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Ocak.2011
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    4,374
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rs gayet bagimsizdir.
    eminmisin abi arabana eğilip bi bak istersen

  5. #24
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Haziran.2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2,567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oznsrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eminmisin abi arabana eğilip bi bak istersen
    takılıyorum , bu anda polo var artık

  6. #25
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28.Şubat.2010
    Yaş
    27
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2,313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rs gayet bagimsizdir.


    Hı hı tabii

  7. #26
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Mart.2008
    Yaş
    32
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2,635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kifoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugün bir videoda gördüm dizel civic lerde tamponda bulunan bir sensör sayesinde yaya hayvan vb çarpışmalarda ön kaput yukarı kaldırarak açıyormuş yayaları korumaya yönelik. hafif çarpışmalarda da aktive olabiliyomuş. fiyatı 28 bin tl miş.

    YouTube
    bir sıfır fazla olabilir mi acaba?
    Çünkü aynı sistemden benim aracımda da var hatta bir köpeğe çarpma nedeni ile kaputtaki iticiler değişti 2800 lira tuttu serviste (opel ingsignia)

  8. #27
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Aralık.2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.I.P Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir sıfır fazla olabilir mi acaba?
    Çünkü aynı sistemden benim aracımda da var hatta bir köpeğe çarpma nedeni ile kaputtaki iticiler değişti 2800 lira tuttu serviste (opel ingsignia)
    https://www.otoclubturkiye.com/forum...n%C4%B1lanlar/
    Bir de sadece kendi bildiğinin doğru olduğunu sanan cahiller var ki, allah onlardaki özgüveni hepimize nasip etsin.

  9. #28
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çakma FK2 loading arkadaşım yok bizde öyle sistemler kafa karıştırmayın
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  10. #29
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Aralık.2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çakma FK2 loading arkadaşım yok bizde öyle sistemler kafa karıştırmayın

    haha yok üsttekine cevap olarak yazdım abi, yeni kasa dizellerde varmış. Senin kasa temiz devam.
    Bir de sadece kendi bildiğinin doğru olduğunu sanan cahiller var ki, allah onlardaki özgüveni hepimize nasip etsin.

  11. #30
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mutu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haha yok üsttekine cevap olarak yazdım abi, yeni kasa dizellerde varmış. Senin kasa temiz devam.
    Sordum tarih veremediler gelişi için bu yeter ya 150 ye arbamı olur.Kısmet olurda alırsa değer 150 olur zaten yine
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  12. #31
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Mart.2008
    Yaş
    32
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2,635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bu da benden olsun yanlış hatırlamışım 2300 liraymış Civicte far panjur falan var ama yine de çok yüksekmiş opele pahalı derler bir de

  13. #32
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    9,976
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    43 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çakma FK2 loading arkadaşım yok bizde öyle sistemler kafa karıştırmayın
    honda bela onda
    PROSTOCK GARAGE

  14. #33
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda bela onda
    Sorma abi. Ucakla geldim ucakla donucem sanirim. Olumsuzluk silsilesi birakmiyor pesimi paratoner gibiyim yemin ederim
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  15. #34
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Günaydın

    Bu çirkin ördek yavrusu şimdilik böyle masum masum burada dursun.Yakında konusunu açarım.Umarım kafamdakileri ayarlayabilirim sıcak temas başladı.
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  16. #35
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    9,976
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    43 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hadi bakalım boldumanlı günler
    PROSTOCK GARAGE

  17. #36
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hadi bakalım boldumanlı günler
    Dumansız hava sahası abi.Kesinlikle o tarz şeyler yok kafamda.EN fazla standart bir yazılımla 30 hp 50 tork civarı alsam yeterli olur.
    Yakıtı ciddi şaşırttı beni.Yoooaaamına diyorum dünden beri kendi kendime.
    Benim kafamdaki şeyler bambaşka
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  18. #37
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Ağustos.2008
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    9,976
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    43 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dumansız hava sahası abi.Kesinlikle o tarz şeyler yok kafamda.EN fazla standart bir yazılımla 30 hp 50 tork civarı alsam yeterli olur.
    Yakıtı ciddi şaşırttı beni.Yoooaaamına diyorum dünden beri kendi kendime.
    Benim kafamdaki şeyler bambaşka
    gırmızı volkları ne zaman çakıyon
    PROSTOCK GARAGE

  19. #38
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gırmızı volkları ne zaman çakıyon
    Bu arabada dandik mal kullanılmamaktadır
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •