fastest ta var bi tane wrx :)
330 u da ben alırım :D
Printable View
valla bi tane varda korusitesinde mavi arac standat wrx hiç oynanmamıs bov bilem yok
330 xi yürümüyo ama harbiden :)
Motor Hacmi 2979
Maksimum Güç 231
Maksimum Güç Devir 5900
Maksimum Tork 300
Maksimum Tork Devir 3500
Silindir 6
Valf 24
Uzunluk 4478
Genişlik 1739
Yükseklik 1429
Bagaj Hacmi -
Bagaj Hacmi2 -
Ağırlık 1610 :hahaha:
Yakıt Deposu (Litre) 63
Maksimum Hız 243 :hahaha:
Hızlanma (0-100 m) 6.8
Yakıt Türü Benzinli
Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı) 8.0
Yakıt Tüketimi (Ort.) 10.1
Yakıt Tüketimi (Şehir İçi) 13.8
ABS Standart
Hidrolik Direksiyon Standart
Yolcu Hava Yastığı Standart
Müzik Sistemi Standart
Sürücü Hava Yastığı Standart
Klima Standart
Otomatik Ön Cam Standart
Otomatik Arka Cam Standart
Elektrikli Yan Ayna Standart
Hafif Alaşım Jant Standart
Merkezi Kilit Standart
araç bu :)
bide wrx e bakalım ?
Ölçüler ve Ağırlık 2.5 WRX
Toplam uzunluk (mm) 4.465
Toplam genişlik (mm) 1.740
Toplam yükseklik (mm) 1.440
Dingil mesafesi (mm) 2.525
İz genişligi (mm)
Ön (mm) 1.485
Arka (mm) 1.480
Minimum yerden yükseklik (mm) 155
Net ağırlık (Op suz) (kg) 1.410 :hahaha:
Motor
Tip Sıvı soğutmalı, 4 silindirli, 4 stroklu, benzinli Yatay-Boxer motor
DOHC, 16 subaplı
Silindir çapı X Piston stroku (mm) 99.5 X 79.0
Silindir hacmi (cc) 2.457
Sıkıştırma oranı 8.0
Yakıt sistemi Çok noktadan enjeksiyonlu
Yakıt tankı kapasitesi (lt) 60
Performans
Maksimum çıkış (DIN) KW(PS)/rpm 169(230)/5.600
Maksimum tork (DIN) NM(Kgfm)/rpm 320(32,6)/3.600
İvme (0-100Km)
Maksimum hız (En üst viteste - km/s) 230 :hahaha:
Yakıt Tüketimi (lt/100Km)
Şehir içi 14,4
Şehir dışı 7,9
Ortalama 10,3
Karbondioksit emisyonu
Şehir içi 341
Şehir dışı 188
Ortalama 244
Elektrik
Akü (EU Standartlarında)V-AH 12-48
Alternatör 12-110
Transmisyon
Debriyaj DSPD
Vites Oranları
1.vites 3.454
2.vites 1.947
3.vites 1.366
4.vites 0.972
5.vites 0.738
6.vites -
Geri 3.333
Son küçültme vites oranı 4.111
Şasi
Direksiyon PİNİON Dişli Tipi 15:2 kısa oranlı
Süspansiyon
Ön Bağımsız Mc Pherson,Helozonik yaylı
Arka Bağımsız Çift salıncaklı,Helozonik yaylı
Minimum dönüş çapı (Tekerlekte) m 5,5
Frenler
Ön hava kanalcıklı disk
Arka hava kanalcıklı disk
ABS Elektronik fren dağılım sistemi ,süper sport ABS
Lastikler 215/45R17
2,0 teknik verileri araştırmadım ama bulan atsın hani yeni e46 bmw yi eski wrx modelleri ile de karşılaştırmak isteyen olursa tabi ....
:hahaha:
yaa bu arada uygun fıyata 2002 sti war hee habarınıs olaa sora way ben bılmırem way ben duyammısam dıyenın waa halına bu arada ömer kardesım anılın yapcak bısı yok karsıdakı ınsanlar kasınıoo kım olsa kasır ;)
Mclaren geçecek kadar modlanmış bir m3 var mıdır bilmem ama muhakkak ki m5 geçecek kadar modlanmış bir sti vardır. (?)
Boş boş konuşmak yerine verileri konuşturalım en iyisi;)
İmpreza Wrx 2.0
225Hp@6000rpm
300NM@3600rpm
0-80km/h 3.94s
0-100km/h 5.92s
0-120km/h 8.01 s
0-140km/h 10.91s
0-160km/h 14.26 s
0-180km/h 18.82 s
0-200km/h 24.86s
0-400m 14.00s
0-1000m 26.5s
2004 BMW 330 Ci Coupe MANUAL
Test in ams 01/2004
231Hp- 5900/rpm
300 Nm - 3500/rpm
1532 kg
0 - 80 km/h 4,7 s
0 - 100 km/h 6,6 s
0 - 120 km/h 9,3 s
0 - 130 km/h 10,7 s
0 - 140 km/h 12,2 s
0 - 160 km/h 16,1 s
0 - 180 km/h 21,0 s
0 - 200 km/h - s
0-400m 14.8sn
0-1000m 26.7sn
2004 BMW 330 xi Limousine MANUAL
Test in ams 03/2004
231HP- 5900/rpm
300 Nm - 3500/rpm
1637 kg
0 - 80 km/h 5,0 s
0 - 100 km/h 7,1 s
0 - 120 km/h 10,0 s
0 - 130 km/h 11,5 s
0 - 140 km/h 12,8 s
0 - 160 km/h 17,2 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h - s
Görüldüğü gibi ne MANUEL 330CI geçebilir WRX i nede MANUAL 330Xİ hadi size kolay gele..
son modellerde durum nasıl acaba bilen var mı 272 hp lik 330i de ve 225 lik 2.5 sti da ?
Biraz alakasiz olmus sanki...
Bu tur karsilastirmalara girmek yanlis, sonra gereksiz sekilde forum kirliligi oluyor. Her araba her arabayi gecebilir. Onemli olan ne kadar para harcadigindir. Bu paralelde 126 Bis Porsche'yi gecebilir, STI Maranelloyu gecebilir, yegenimin pilli uc tekerlekli arabasi hepinizi gecebilir. Yeter ki para dok, biraz aklini kullan ve arabani yap.
Uzatmanin alemi yok. Konu standart araclar uzerine. Standrat arac demek, showroom'dan ciktigi haliyle demek. Bunun testlerini yapip yayinlayan saygin dergiler , siteler var. Onlara bakmak yeterli. Gerisi kisisel tercih meselesi. Benim arabami bir Lambo ya da modlu bir Camaro geciyor olabilir, ama ben kisisel tercihimden dolayi Vosvos kullaniyor olabilirim.
ewt katılıyorum bende sölediklerine çok doğruu
gel beraber dvm edelim çok hoşuna gittiyse
ömerin ankaradan buraya gelmesi masraflı olur herkes kendi takılsın.
.imprezamaniac
verilerebaktım benim bahsettiğim 218 lik wrx lerdi yani, piyasada yaygın olanlar 0-100 6.2 olan neyse ..
225 likle bile 140 180 arası hızlanmaya baktım 330 0.1sn ii gibi yani aynı diyelim 330 un200 e çıkışı belli olsaydı hızlı olduu anlaşılırdı 140 200 arasında ..ayrıca 1000 m hızlanmasında 0 dan kalkmalarına rağmen gene kafa kafaya...
yeni 272 lik 330 olsa hiç sansıkalmaz derim wrx in..