Evet stok 170 vtec i rahat deviriyor. 160 da aynısını yapacaktır tabi ki.
Printable View
Evet stok 170 vtec i rahat deviriyor. 160 da aynısını yapacaktır tabi ki.
chipten sonra c4 135hp 290Nm gibi oluyor
fakat 1380 kg gibi agır bir cüssesi ve dizel motora sahip oldugundan dolayı 0-100de zor c4 dedim.. ama sonradan uzunda geçer dedim :).. Denemek lazım
Yeni kasa Civic'ler hem daha ağır hemde şanzuman oranlarından ötürü kaybediyor.
Bendeki düz vites 1-2-3 kısa 4 çok uzun.Hatta roll'de vtec2'ninde gerisinde kalacağımı düşünüyorum :)
170'lik golf tsi komple egzoz chip ve air intake'ten sonra fn2'ye şamar havası oynatır gibi geliyo
Tsi tabiki civic'i geçer 122hp lik olanı bilmiyorum ama sc li ve turbolu bi araç sonuçta tsi ama şöylede bişey var vtec hiç bir şekilde geçemez diyen arkadaşlar için 1 2 güzel video.
1- Vtec Vti
http://videos.streetfire.net/video/G...VTI_210559.htm
2- Vtec Vti
http://videos.streetfire.net/video/G...MOR_210563.htm
3- Buda bonus olsun
http://videos.streetfire.net/video/G...FN2_210552.htm
1. ve 2. video için : GT Nin kullandığı yakıt neydi aceba. 95 oktan 98 oktan arası fark uçurum gibi biliyorsunuz bu arabada. Vites geçişleri de biraz yavaş gibi geldi. Eğer gt 98 yakıt koyduysa ki bence 95, 1. videodaki civic 190 hp lerin üzerinde olmalı.
Son video için: Sonuç gayet normal olmuş bence. Hele ki type-r da cai var. Ice nedir anlamadım.
Ama bu sonuca bakarak düşünelim chipten sonra ne olacağını...
Asla tsi type-r la dalga geçebilir felan demiyorum. Type-R her zaman için sağlam araçtır. Ama tsi öne çıkacaktır bence. Daha sonra yakalanır mı nerede yakalanır onu merak ediyorum.
eyvallah böyle düzgün bi şekilde yorum yapılırsa aynı düzgün şeklide cevaplanır. :icon_tup:
ama bu video bs typer(serhatla) olan denemesi ve serhat arkadaşım ilk zamanlar arabanın çok acemisiydi. bu videodaki gt sahibi arkadaş yazarsa eğer ben cai siz gt ile denediğimde bu videodan çok daha fazla farkettiğini söyler bu videodaki gibi öne çıkmayıp benim direk yürüyüp gittiğimi söyliyecektir. ve ayrıca senin senin yoruma katılmıyorum bi typerın rakibi gt değilde GTI dır.ama chipli egzoslu filitreli GT, sadece caili fn2 ye kafa gösterse bile fn2 tekrar geçecektir. bu tamamen benim fikrimdir.
110 luk civic bence 125 lik civicten iyi yürüyor ikisiylede denendi... bence 140 lık golf civic i geçer ama 122 likle denemesi lazım...
Boşa alınacak bir makina degil ve bence yeni seri tüm hondaların yürürür çok kötü... eskiler çok iyidi ama ep3 type-r vti falan hepsi 10 numara ama yeni seriler agır kalıyo...
Yeni Civic halt etmiş TSI karşısında..Yenisi bir yana kendi aracım olan VTEC II, de IES'de aynı haltı eder...
plakamı okurken haberi vardı
bu arada 110 lugun 125 lik yeni kasa yı geçmesi imkansız rüyanda görsen inanma!
bence sizin denediğiniz yeni civic li ark lar kullanmasını bilmior..
konumuz tsi idi 140 lık geçer civic leri ama 122 lik ???
kardeşim , arkadasımın 3.20 coupe si 97 model full M teknik idi motorunda CAi chip ve egzoz var baska bişe yok o şekilde onu geçebildim senn araban fazla diriyse sölicek sözüm maaşallah olur ;)
110luklar 125lik civic le aynı gidiyor benim gördüğüm denemelerde öyleydi en azından..
Benim aracım m paket filan değil,standart bir 94 320i,sadece orta susturucu iptali var.İstanbulda olsaydın denerdik ;)
Fabrika verileri apaçık ortada, keza körfez draglarda defalarca 110'luğun 125'i geçtiğine şahit oldum. Gerek start hattında sonuç kağıdına tick attım, gerekse finishte bayrak salladım. Ayrıca kendim de defalarca denedim.
Ha diyorsan ki,
Draglara katılanlar kullanmayı bilmiyor, fabrika verileri bir araç için doğru iken diğer araç için saptırılmış ve yanlış oluyor, senin denediğin araçlar sağır veya sürücüleri sürücü değil
Peki, Sen bu işin pirisin..
arkadaşlar neden beygir işine bu kdr takılıyosunuzki aradaki kilo farkı da çok büyük biraz oynanmış bi vtı ın 170 lik geçmesi normal :)
1.6 ies inde 125 lik civic geçmesi gayet normal yeni cicivler yeterince ağar
ama 125 lik civicin çift beslemeli bol torklu tsı ı geçmesi çok zor :)
tsi chip fn2 kapışmasını gözümle görmeden bişe söylemicem :)
Merhaba.Videolardaki aracın sahibi benim.
Dediklerinizin bir kısmına katılıyorum.
Dediğiniz işlemlerden sonra GT nin ne performans göstereceği henüz belli değil.Onun için o soruya cevap vermek tahminden ibaret olur.Ama Cai li Fn2 nin neler yapabildiği ortada.
Dediğiniz işlemler ile yaklaşık 220 hp - 300 nm gibi değerler alınır gibime geliyor.
ama aktarım ve tekerlek değerleride çok önemli.
o gece dediğiniz gibi GKS daha iyi gidiyordu.
Eğer standart bir GTİ bulursanız lütfen banada haber verin.Bende GT ile arasında ne olacağını çok merak ediyorum.
Tabi o videolardaki halimiz= Standart 1300 kg + 2 kişi yani yaklaşık 1450 kg civarı.
Araç zaten stock tamamen.
evren slm ,
bu yenı kasa civic i mutluhanda tesettım yaklaşık 3 ay oluyor herneyse
otomatık şanzımandı ve
alet eskı kasaya gore gayet olu vazıyetteydı hatta bır sollama yapım dedım kala kaldık bastım bastım tık yok :)
yanımdakı satıs sorumlusu arkadas dedı ust devırlerde canlanıyorda hangı ust devır ? bılıyormusun ?
onun anlatmasıan gore ekonomık olsun dıye :) alt devırlerde geberıkmıs alet 140 ps bu ara ama
benı 1300kg lık 102hp alet cok cok dah ataktı