http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._BTCC_1999.jpg
heyyyt be
Printable View
Çok yakışıklı görünüyor :)
318is veya opel vectra gt lere bakardim acikcasi...ama primerada guzel arac
Ben e36 320ci imkanımız varsa ci olsun :)
senın arabanın fotoraflarını alabilirmiyiz merak ettim 325 i :D
1.6 ies ancak ve ancak 0-100 aralığında 320i nin yanında görünür. Sonrasında vede rollde ciddi fark görür. primera gt ile yaptığım son sürat denemesinde ise sanırım 2-3 km farkla dicem abartmayayım başkaları gibi, gt nin yanından geçebiliosun. Ancak son sürate kadar yakalama şansın olmuyor. Geçmek içinse izmir çevreyolu ve çeşme kadar uzun otobana ihtiyaç var.
arkadaşlar ozmn 1,6 ies i eliyorum kafamdan şu anda zaten bmw kullanıcısıyım bu benim 3 bmw aracım zaten bmw lerden iyide anlarım açıkcası daha önce hiç nissan heleki primera kullanmadım çevremde primera kullanıcısıda yok onun için primera kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu aracın eksileri nederi artıları nedir.
325 değil benimki 320,5 diyoruz biz ona 325 ile 320 arası bir motor var kendisinde :D
http://img199.imageshack.us/img199/3776/03042009001.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/5850/03042009002.jpg
20 den dönme 25 mi yani 885 kapaksız 84mm pistonlu 320 diyelim ?
+ları şöyle üzerinde sr20de motor var.. modifiye edilmeye çok açık bi motor. modifiye parçalarıda egzantriklerinden tutta turbo kitlerine kadar her türlüsü bulunuyor. Triger kayışı yerine zincirli olmasıda extra bi +sı.. görsel anlamda basit bi modifiye için siyah zemin yada krom zemin clear farlar yine siyah zemin stoplar vs. bunlarda bulunuyor. 1200-1300kg arasında agırlıgıyla gayet makul bi degerde.. ne yüksek süratlerde uçuyor nede kalkışlarda zorlanıyor. 4 cam otomatik klima, 4 airbag, abs yol bilgisayarı ıvır zıvır donanımları var. parçalı yarı deri döşemeleri var. sis farları var. farlar için far yükseklik ayarı var. elektrikli sunroof var. pikniğe vs giderken yeterli miktarda bagaj hacmi var. arkada ortada kol dayama var. cam kilitleme var çocukların açmasını önlemek için.. elektrikli ısıtmalı yan aynalar var. yükseklik ayarlı ve hıza duyarlı direksiyonu var.ki bu yüksek süratler için oldukça iyi bi takviyedir. immobilizer var. var oğlu var anlıyacağın..:D alt takımı filanda oldukça sağlamdır ayrıca.. daha ne istiosun..:D
- lerine her ne kadar gelmek istemesemde:D bunlarıda anlatayım; bi kere eğerki herhangi bi parça değişiminde veya allah göstermesin kaza vs durumunda orjinal parça kullanmak istersen çok cömert biri olman lazım..:) (kaskon yoksa tabi) orjinal parçalar gerçekten pahalı.. birebir yan sanayi parçalarıda var tabi yok değil.. onların fiyatları genelde normal değerlerde.. Şayet gt almaya karar verirsen bakımlarını filan servis yerine arabayı tanıyan nissandan anlayan bi ustada baktırırsan bakım olayını baya ekonomik atlatmış olursun..Burda eksi taraf servis ücretlerinin uçuk olması.. Birde motor konusunda alternatif parçaları kabul etmiyor illaki olması gereken birebir parça kodlu ürün neyse onu istiyor.. ben şu sene itibariyle 5 senedir P11-144 primera kullanıyorum arabam saolsun hiç bi zaman beni üzmedi.. ona üzüldüğüm zamanlarım çok oldu ama o beni üzmedi.. Ben şahsen temiz üzülmemiş bi gt bulursan almanı tavsiye ederim.. gerçekten tat alacağın bi araba olur..ayrıca yüksek devir çeviren bi motora sahip oldugunu unutma.. buda ayrı bi zevk tabi.. tercih yinede senin.. ben yardımcı olmaya çalışırım her zaman elimden geldiğince.. buda stoplar için bi örnek olsun;
http://img268.imageshack.us/img268/5851/adszng.png
Bnce e36 3,20 sesi bile yeter 6 tokmak ;)
Dostum senin ruhun anca e36da huzur bulur tahmin ettgim kadryla ee bmw kullanıcısın kıme gıtcegınıde neyapman gerektıgıne bılıosundur ee arkadan itisten sonra tekrar bi onder ceker seni tatmin etmiycegini dusunuorum o yuzden bence hepsini ele al bi e36 bak keyfine:) ben bnm arabayı alırken 1.16yla aynı paraydı ben hondada kendimi mutlu hissetgm icin gitim honda aldım o yuzden sanada e36yı oneriorum:) hyrlısı olsun tabiki.
ben olsam kesinlikle 320 alırım :)
tabiki bmw kesinlikle diger iki araca göre açık ara kalite konfor farkı var
hayır pistonlar standart 320 tepeli piston üst kapağa sadece port polish yapıldu ve subaplar 325 le değişti emme manifoldu ve gaz kelebeği 325 takıldı volant hafifletildi grank'ın sakalları alındı şanzıman 325 difransiyel 323 takıldı
dyno verisi yok elimizde ama en son 328 cabrioyla kaldırdık 2,5-3 boy arayı açtı
Pimpcar verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim benim gönlümden e36 geçiyor sanırım e36 da karar kılacağım onuda ince eleyip sık dokuyup alırım zaten
Kesinlikle 320i öneriyorum,bazı arkadaşlar 1.6ies ile 320nin performansının yakın olduğunu söylemişler,herhalde sıkı yürüyen bir 320ye binmemişler ya da bindikleri ies gırtlak dolu bir araç :) primera gt konusunda yorum yapamayacğm,nasıl yürüdüğünü de bilmiyorum ama verilere bakarsak 320nin önünde sanırım performans açısından..