Frenleri korkutucu derecede güzel bir araba. Bildiğiniz üzere frenleme kabiliyeti araçta bitmiyor lastiklerde önemli, eğer ortalama bir lastiğiniz varsa bile ön tekerler üzerine kitlenip kalabiliyor neredeyse bu araba.
Dönüş çapı biraz kısa doğru.
Printable View
fren mesafesi 43 metre olması lazım? tamam güzel his veriyor ama bas bas durmuyor.
Alican, senelerce bindik hangi clio'nun kliması adam gibi soğuttu? , göktunun ultra elektronik süpersonik kliması bile soğutmuyordu.
Benim airbag ışığım tamamen yanmaya başlayınca soketi iptal ettiki kesip lehimldik. 100% çözüm.
bende takasmı yapsam RS le yahu?
İçine bir bin. Eğer içi ile ilgili kafanda bir şüphe kalmazsa al arabayı. Çünkü diğer her yönü güzel bir araç. Özellikle fiyatı ve yakıt tüketimi.
kesinlikle yapmalısın, zamanında arabayı ailemiz bize aldığı için istediğimizi alamıyorduk.Yok çok hızlı yok bilmemne; RS gibi ekonomik bir hot hatch daha yok.
olum arabamıda çok seviyorum ama RS araya kara kedi gibi giriyo bi yandan beyaz kedi VTI Sedan giriyo ihanet edebilirmiyim acaba arabama ...
edit:
VTI'a vericeğim paraya acıdığımdan dolayı pek VTI taraftarı değilim. 96 model araca 20000TL üstü para isteniyor. Kusura bakmasın vti sahipleri.
kesinlikle görüntü iç mekan vasatın altında yoksa bende çok düşündüm ama güzel yürüyo kimse inkar edemez az yakıyo vergisi yüksek tir.
slm
rslerın ztn volanı hafıf deılmi? 5.7kg mıydı 5.9 mıydı aklımda deıl tam, daha hafıf takılabılcek volan clıo cupınkıydı galıba cok fayda saglamıodu kı bencede 2 boy gıbı bı ıyılesme cok zor yuksek suratte kayıpbıle olabılır hatta
egzantrık yazılımın ustune 10 hp verıomu daha azsa o fıyata degmez bana gore ztn pıstona degme sorunu yapabılıo sanırsam:icon_wack
hee daha yuksek derecelıbı egzantrık cıkar o zmn deger herhalde, orjınal egzantrıklerinın derecesı kaç kotu olmamalı:confused:
onun dısında motorunun guc ve tork dagılımı basarılı orta ust devırlerde yeterlı guc saglayabılıyor..
İçi güzel olsa ben bile RS alırdım zamanında. :)
reno yol tutusa yaptıgı argeyı ıc mekana yapsa kral olurdu:hahaha:
Yanlız adamlar Clio3 RS ile bitirme tezi yapmışlar. O iç mekana rağmen alırım ben o arabayıda param yok :D
super Clio cu sayısı artınca yazmaya da pek gerek kalmamıs. Sadece sunu yazma yeterli bu fiyata bu kadar az yakıp bu kadar guzel giden arac yok. Arkadaslar soylemis zaten bin icine begenirsen alırsın.
Son yıllarda benzin kalitesi artınca ve modifiye yapanlar RS in dilinden anlamaya baslayınca dogal olarak yurumeye basladılar.
:D:D
aynen o arabada ıc mekana bakılmaz yenı nesıl 106 ya resmen, al cık pıste , yalnız o bıtırme tezıyse r26r yuksek lısans tezı olur ahuahua:D
Yıllık vergisi 400 papel arabanın, ama değiyor :) benim ortalama yakıt tüketimim 7.2 litre civarlarında, tabi egzantrik var. Yakıt tüketim rekorum ise Kepekli den (konya yolu turan güneş kesişimi) şaşmaza gelişim, arabayı park ettiğimde 4.5 litre görmüştüm :)
Orjinal egzantrikleri 260 dereceydi yanlış hatırlamıyorsam, ben 286 derece kullanıyorum, orjinal timinginde araba sübap değme gibi bir sorunu yok, 300 derece egzantrikler de var onlarda da timingini düzgün yaparsan bir sorun olmaz.
Yıllardır fazlasıyla araba değiştirdim, birçok araba inceledim almak için ama Clio RS aklımın ucundan bile geçmiyordu bunun nedeni ise görünüşüydü. Elimdeki parayla alabileceğim en güçlü 2000 model civarı araba ararken tek seçenek RS kaldı ve bende aldım. 205gti sonra en çok haz aldığım arabam oldu.
Honda ile kıyaslayacak olursan modifiye parça temini oldukça kısıtlı, arabana takabileceğin çok fazla oyuncak yok ama zaten takmana gerek de yok :D