resımlerı paylaşırsan sevınırız abi
Printable View
resımlerı paylaşırsan sevınırız abi
hayırlıs olsun allah kaza bela vermesın resımlerını beklıyurz :)
hayirlisi olsun allah kaza bela vermesin..
hayırlı ugurlu olsun en kısa zamanda aracın resimlerini gorebilmek isterim...
hayırlı olsun , allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
Sadece 2006 modeli vardır,tr de 10-15 tane civarı var sanırım.7300 küsur devir çeviriyor,gidişi yol tutuşu gayet iyi ancak 4silindir :(
aydın otobanında adamın biri yolda kalmıs durdum bakalım abı ne var dedım actık kaputu bı bakarsın karbon kevlar motor kapagı vs arkaya bı baktım 320si motorun heryeri yag içindeydi
:)
Umarım benim başıma boyle birşey gelmez..
Motor kapağı komple karbon değil, karbonfiber kaplama bu arada...
Aracın sıfır olmasının güzel tarafı da şu, 2006 model araç 2011 Ağustos'a kadar garantiye girdi.. :D
Resimleri en kısa zamanda paylaşırım..
Teşekkürler iyi dilekleriniz için..
hayırlı olsun çok güzel seçim.rengide beyazsa ölürüm yani:)
Hayırlı olsun.Resim alabliirmiyiz?
Çok yakın bir arkadaşımda var memnum gibi gibi. Benzindeki oktan sayısı ne kadar yüksekse o kadar iyi bu araç için. Gerçi bu ara sadece 97 oktan var ama :D. Araç iyi güzel hatta çok büyük farklar var ara 3.20i'ile aralarında fakat yakıyor, lastikleri pahalı :D gibi gibi şeyler sıralayabilirim. Sakın BMW servisindekilere inanmayın 97 oktan alıyoruz araç çok farklı bir hal alıyor zaten. Zaten BMW'in tavsiye ettiği de 97+.
Normal 3.20i'den farkları;
- Egsoz sistemi farklı M egsoz dediklerinden fabrika çıkışı var.
- Dış görünüm iç görünüm farklı. Tavan siyah faln fln.
- Komple M görünüm, jantlar dahil.
- Daha hafif.
- Engine start'da special edition yazıyor. :D
- Her araç numaralı. 2600 tane var.
- Şanzıman farklı, Getrag gibi bir şey. Difransiyel elektronik kilitli gibi bir şey.
- Kesici 7300D/D. -Wiki-
- Strok daha kısa 2mm kadar. -Wiki-
- Bore 1 mm daha fazla. -Wiki-
- Yüksek sıkıştırma 11.0:1. -Wiki-
- Valvetronic iptal edilmiş. -Wiki-
- Motorların hepsi elde yapılmış. -Wiki-
- Daha hafiftir. Ne kadar bilmiyorum bulursam koyarım buraya. 40kg'mış.
- Neredeyse hiç bir şey opsiyonel değil. Ama bazı arka ve ön tamponlarda plastik yerler karbon.
- Motordaki carbon fiber gerçektir ve sadece kapaktır. Bu gibi işlermlerle sadece motordan 10kg atılmıştır.
- Radyatör 3.25i radyatörü.
- Bujiler farklı ve TR'de yok. :D
- o2'lerde farklı. :D
- Araç daha basık ve 1.5cm daha aşağıda. Dolayısıyla amortisörlerde değişik.
.
.
.
Aklıma geldikçe eklerim :)
Doğru, kapak karbon fibermiş evet, kaplama değil.
Ben VF34 ile 1.6 bar yürüyen bir WRX'den indim, performans olarak tabii ki onunla kıyaslamıyorum.. Ancak bu aracın kullanımı da bambaşka, her tarafına o kadar özenmişler ki içine oturduğunda havan değişiyor birden bire..:) Internette pekçok yerde "Baby M3" olarak geçiyor, tabii ki M3'ün yanına yaklaşamaz ama standart 320'den de çok uzakta...
Gayet agresif bir araba, yol tutuşu benim STi amortisörlü, TEIN yaylı, kule gergili 4 çeker WRX'imden çok çok daha iyi... Elektronikler devrede iken aracın arkasını koparmayı başaramadım henüz, elektronikleri kapatarak da denemedim açıkçası daha 330 km'deyim... :D
Arkalarda 255 lastik var, amortisörleri de oldukça "tweaked" amortisörler... Çok sağlam bir grip var arabada, fırsatınız olursa Fifth Gear'in şu videosunu izleyin:
http://www.youtube.com/watch?v=TrbtuCC3KnY
Motor sesi güzel, engine start dugmesinde bile "limited edition" yazması gülümsemenize sebep oluyor.. :)
Şanzıman oldukça başarılı, vites geçişleri baya kısa ve kemikli... Getrag değil ama vites oranları vb olarak yakın...
Standart 320'den sanıyorum 40-50 kg daha hafif, performans olarak 325i'leri geçtiğinden bahsediliyor.. Henüz denemedim, öyle bir kaygım da yok zaten.. ( O gunler WRX ile mazide ve gençlikte kaldı..) :)
Aynı rakamlara 2007-belki 2008 normal 320i sedan alabiliyordum, tiptronic vitesli... Ama içim elvermedi bir türlü, bunu görür görmez kanım kaynadı bir anda... "Ben daha henüz tiptronic bir sedan BMW kullanacak yaşa gelmedim be, hem de WRX'den inip" şeklinde bir düşünce beynimi yedi, en sonunda daha neyi düşünüyorsun, git al şu si'ı oldum... İyi ki de yapmışım, gayet keyifle kullanıyorum... Bu kararda "limited edition" bir arabayı "sıfır" olarak bulmamın da etkisi büyük oldu tabi..
Jantlar çok güzel.. :)
BMW konforu Subaru'dan sonra acaip iyi geldi.. :D Adaptif bi-xenon'lardan BMW professional deck + hifi muzik sistemine, elektrikli arka perdesinden katlanır aynalara, board computer'dan ota boka, her bir halt da var üstünde, konfor şokuna girdim bir anda..
Hayalimdeki araba E92 M3'tür ancak alabileceğim rakamlar içerisinde değildir şu an için.. Bu alet ile ufak da olsa o hissi ucundan kıyısından biraz yakalar gibi oldum...
Servis ve parça vs. konusunda bir sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum, Ege Servisin sahibi çok samimi arkadaşım, kafasına vura vura yaptırırım her bir haltı.. :)
Yine de temennimiz Allah kaza bela göstermesin, problem yaşatmasın inşallah...
Ege servis iki adet getirmiş bundan, biri Le Mans blue, biri de bu carbon black.. Ama araba siyah değil.. :D Çok koyu bir lacivert aslında, guneşte oldukça lacivertimsi, gölgede daha bi siyahımsı.. Sadece M serisinde olan bir renk olduğunu söylediler..
Diğer mavi olan sanıyorum Bursa'da.. sahibi de gayet mutlu mesut kullanıyormuş, araba da henüz tık dememiş 3 senedir...
Ben de kullandıkça eklerim buraya, resimleri de çekip en kısa zamanda koyacağım.. ;)
Hocam sen ne yazdın öle yaaaauuww :D bak çok tepki alırsın. Yok bmw nin yol tutuşu benim subişten ii dedinmi burada seni taşlarlar :D hiç bakmazlar öncesinde subaru falan kullandığına.
Bu arada benim kayınpederimdede 2006 model STİ var. GC8 döneminden beri her 2 yılda bir sıfırlıo makineyi, bi son kasaya alışamadı pek. 1-2 defa bindirdi gazlıyor "senin bmw ler bunu yapabiliomu" falan dio :D kesinlikle o makaslar muhteşemde, iç mekan ne öle be abi ,:D şaka gibi. Çinliler yapmış sanki diorum bende ona kızıo
Bu arada subaru çok çok güzel makina, bmw de ayrı güzel makina. Ayrı klasmanlarda ikisininde beğenisi oldukça yüksek.
Valla dostum, beni tanıyor musun bilmiyorum ama ben subaruimpreza.org'ta yöneticiyim (SWRT)... Kim taşlayacaksa buyursun taşlasın.. :D
Kendi 2005 WRX'im için konuşuyorum, standarda yakın amortisör sistemi ile subaru kafadan kayar, bunu herkes bilir...
Millet Öhlinslerin, Bilsteinlerin uzerinde geziyor WRX ve STi'lar ile... onlara lafımız yok..
Bu araba ne kafadan, ne kıçtan hiçbir yerden kaymadı henüz.. Elektronikleri kapatınca ne olur bilemiyorum tabi, ama açıkken yola yapışıyor resmen..
Subaru benim için her zaman subarudur ve özeldir... WRX'i de 2008 STi almak için sattım, ama o hatchback STi'ı da içim almadı bir türlü, her ne kadar mekanik olarak muhteşem bir alet olsa da... 36 yaşında hatchback araba kullanmak istemedim diyelim...
Duzgun tipli bir STi çıksın, yine gidip onu alacam... Bu BMW bir nevi 1-2 sene idare etsin arabası oldu benim için...
Fuji bu, habire kasa değiştirir, eninde sonunda benim seveceğim bir STi çıkarır 2011'de falan, o zaman alırız... Ama mevcut hatchback olmadı bana... Bunu da tüm bizim Subaru camiası biliyor.. ;)
Bende de Tanabe yaylı evo9 var ondan sert arkası 3.20si'ın :D
Hele arkadaki arabaya çok komik bir görüntü veriyor zıplarken. :D
Yalım abi çok sevindim, sen buraya EgeServis'te şöyle bir araba var dediğinden beri kanım kaynamıştı, aşkım depreşmişti...
Çok özel ve güzel bir araba aldın:icon_tup:
bizim yan otelde vardı geçen hafta bir tane, lacivert.. hergün tam karşıma park ediyodu terbiyesiz:D
halaa Çeşme'deysen görüşelim... geçen kırkahvesinde yan masadaymışsınız ama ablam söylediğinde çok geçti:)
Hayırlısı Olsun Tekrardan;)
2007 modelide mevcut
hort :D biraz konforsuzmuş bu si lar