tabı ımp. stı gecıo skylıne ı standart makınalarda...
Printable View
tabı ımp. stı gecıo skylıne ı standart makınalarda...
sti dediğin spec c ile geçio :D
devlet meselesi oldu yemin ederim ya ajahahahahah
http://www.youtube.com/watch?v=OpyFR...B8%8A%E7%B4%9A
awd var awd var
Imprezanın daha popüler olması daha iyi yol tutuğu anlamına geliyorsa biz bunu hiç tartışmayalım arkadaşlar . Imprezanın popülerliği rally den sağladığı reklamla olmuştur.Silvialar ise japonyada,yani çoğumuzun örnek aldığı yerde hezman daha popülerdir.Ama bunun konumuzla alakası yok tabii.
Eğer Imprezayı "kışın yan giderim olm ben" demek için alıyorsanız, bende " ben kışın evde kestane yemeyi tercih ederim,diğer 3 mevsimdede istediğim gibi kuruda ve ıslakda yanda giderim düzde" derim. Yan yada düz gitmek arasındaki tercihimi setup ımla ve de gaz pedalına ne kadar basacağımla karar veriririm.
Ama konu sadece yan gitmekde değil tabii,hangisi neden tercih edilir konusu.
Her iki çekiş sistemininde kendisine göre artıları vardır, ama tercih sürücüye kalmıştır.Aracından istediği şeyleri bildiği sürece en iyi çekiş kendininkidir.
Bu yüzden en iyi - en kötü yoktur,daha iyi - daha kötü vardır ki bu da çok ince ayrıntılar üzerinde tartışılır.
http://www.youtube.com/watch?v=et6ldsrBBA0
Bu da SR20DET.Yannış olmasın...
tsuchiyanın underrrr underr repliklerini impo kullanırken duyuyoruz best motoring videolarnda :) benim tercihim 200sx olurdu tr de çok az sayıda düzgün yüklenmiş s14 var+s14 de az zaten...
yashio factory die aratın sr20 det in ne hale gelebileceğini görün...
yakıt tüketimi olarak uzun yolda sakin kullanimda Sx im eski corollamdan daha az yakıyo yemin ederim , imprezanın yakıt tuketimini impreza sahibi arkadaslar anlatsin , ayrica bence Boxer motor ağırlık dağilimi iyi olsada,sesi güzel çıksada bence yanlis bir motor, uzun omurlu olmasi imkansiz cunki pistonlarin sonucta bir agirligi var ve silindirin alt yuzeyini herzaman daha fazla asindiracaktir.. ayrica bir impreza sahibi arkadas, arabasinin buji degisiminden bahsedebilir mi? ..neyse
aslinda ben impreza gt yi cook seven biriyim , hatta bir ara almayi da cok istiyodum ama Sx sahibi olduktan sonra gozum sx den baskasini da gormuyo acikcasi
mustafa nin kesatane yorumuna hak eriyorum , ve benimde canim kestaane cekti baba ..diyorum..
Olaya sadece gazlamak diye bakmayın 4x4 çoğu yol koşulunda arkadan itişten daha güvenli bir sürüş sağlar.Tabi her arkadan itişle her 4x4 bir olacak diye bir kaidede yok.
İmpreza nasıl rallide ünlü olduysa 200sx in ünlü olmasının nedenide drfit yarışlarıdır.Yoksa yol tutuşuyla falan kendini kanıtlamış bir araba değil.
sx in arka kola bağlantilari tamamen indapendent tir-cok kollu bagimsizdir, yani asilda gaz la oynamadiginiz zaman cok da iyi yol tutusu vardir. ama kilitli diff. oldugu icin viraz icindeki gaza ekstra oturmada dogal olarak oversteeer baslar
Yani ben de ekstra bilgi sahibi olmamama rağmen sağlam modifiyeli 2003-2004 civarı bi suby ye bindim, kullanan arkadaş gayet başarılı zaten Florya civarından olan bilir zannedersem, araç zor kopuyor ya, çok başarılı yani, kim bindiyse inanamıyor, sınırları zorluyorsun ama tık yok :) Sırf bu yönüyle birçok kişiyi cezbedebilir ama ben birkaç sayfa önce yazdım kendi fikrimi, s14 diorum, benzin içişini gördükten sonra :)
Yol tutuşu kötü olan hiç bir otomobil drift için favori otomobil olamaz.İlla pist yarışı yada rally dersen japonyada birçok pist yarışında silvia kaynıyor.
ya tolganın verdıgı vıdeoyu ızleyın ıste s15 nasıl gıdıor gorun
Gayet guzel anlatmissin, eline saglik. Hala o basar, bu ezer muhabbetinin yapiliyor olmasini ben anlamiyorum. Bu is kisisel tercih meselesi, aliskanlik meselesi.. Yillardir fwd kullanip, aracini iyi taniyan ve gerekli birkac modu yapmis bir adamin girdigi viraja, o hizda yeni aldigin WRX ile girmeye cekinebilirsin. Ya da 998 cc motorlu 4 ceker bir aracin (Justy olur kendisi) dar yerde girdigi viraja Mercedes Kompresor ile giremeyebilirsin. Ornegi cok...
Amerika'da Colorado'da damardan RWD ve big block hastasi olup, kis geldiginde Camaro SS'ini garaja kaldirip 1995 Legacy Wagon'la dolasan bir arkadasim var. Camaro'yu asla karda cikarmaz, ama karlar eriyip asfalt kuruyunca da Legacy'sini annesinin supermarket alisverislerine terkeder...
eğer pist üzerinde hızlı gitmek istiyosanız awdden daha iyi seçenekler olduu kesin
gtnin her şekilde üstün olması gibi durum çok saçma farklı karakterdeki otomobiller neye göre nereye göre üstün ?
düzgün yüklenmiş sr ile düzgün setupda kalkışta bile gtye toz yutturabilir sx
ayrıca drift yapma zevk meselesi değildir görüntü olsun diye yapılmaz daha hızlı gitmek yüzünden ortaya çıkmış bişeydir
dikkat edersen pistte kullanılacağı hakkında yorum getirmedim zaten, farklı karakterde olmaları yorumunada katılmıyorum nedeni ikiside turbo beslemeli ve gerek cadde gerekse yarış için setuplara açık...
haaa sx, gt ye göre daha nazik i araba o ayrı (rally)
drift yapmak bir zevk meselesidir, kimse sx i düzgüncene bineyim kaydırmayayım diye almaz...