User Tag List

Sonuçlar: Peugeot Vs Citroen

Katılımcı sayısı
170. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Peugeot

    84 49.41%
  • Citroen

    86 50.59%
Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
141 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Peugeot Vs Citroën

  1. #77
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  2. #78
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya erel maxi 306 yıda daniel geçti
    http://www.youtube.com/watch?v=JRKBxp0czYY 3buçuk kişi ile bide 2ye 2 deneme olsaydı hardcore olurdu
    Kanka bu sektörün içinde olduğum için biliyorum.
    Bunu zaten sizin gibi sektörün dışındaki insanlarda bilmesi çok tabi hem normal değil
    hemde bir başka açıdan V6 modifiyeli sözde ama en azında 306 Maxi yi Peugeot dan başka bişi daha geçebilmiş değildi dönemnde

  3. #79
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bırak bu işleri 300 kg mış 2 mizin söktüğü kgları tartsak sen benden fazla sökmüşsündür o kesin hem senin speclerin benden fazla yay şapkan var


    ahahahahahahahah çok iyiydi olm ahahahah akoptum

  4. #80
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    C5 i gördün mü?
    pug 407 yenilenince görücez

  5. #81
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söylentiye göre

    408






    birde böyl değişik bişi var ama bu 408 değildir


  6. #82
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Peugeot 908 RC












  7. #83
    BlackEmperor
    Misafir
    2 siden herhangi birine iltifat dahi yapmak istemiyorum ama öncü firma citroendir

  8. #84
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Citroen o içi donemeyen cevresi donen direksiyon simidinden mümkünse vazgecsin


    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saygılar Sevgiler Ari Vatenen

    Climb Dance

    BORKED
    1881 - 193

  9. #85
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    söylentiye göre 309 gti

  10. #86
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biri b.ksa diğeri kaka 106gti için pejo seçtim

  11. #87
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    19. yüzyılın ilk on yılında, ilk Peugeot yarış otomobilleri, yarışlarda rekabet etmek üzere hazırlanan standart üretim otomobillerdi. Kazanılan ilk yarış 1894 Paris-Rouen “atsız araba yarışması” idi. Bir yıl sonra, dünyada ilk kez yapılan Paris-Bordeaux-Paris yarışında sürücü Koechlin ve teknisyen Rubichon’a emanet edilen bir Peugeot ilk sırada yer alırken, ilk dört sıra üç Peugeot’ya aitti.

    Grand Prix Peugeot modelleri L 76 ile doğdular. Pilot Georges Boillot 1912’de Dieppe’de yapılan Automobile Club de France Grand Prix yarışını kazandı. Boillot, Amiens yarış pistinde 1913’de bir 5.6 litre EX3 ile bunu tekrar başardı; ikinci sıradaki Jules Goux ile çifte zafer kutlandı. Bu büyük başarıları Fransa’da, Sicilya’da, İspanya’da ve Belçika’da başka zaferler takip etti.

    Peugeot’lar aynı zamanda rekortmen otomobillerdir. Örneğin aerodinamik gövdesi ve uzun kuyruğu nedeniyle “la Torpille” (torpil) diye adlandırılan L76, Nisan 1913’te İngiltere’de Brooklands yarış pistinde daha önce bir uçağın elinde bulunan 170 km/s dünya hız rekorunu kırmıştır!

    En ünlü başarı 1913 yılının Mayıs ayında Indianapolis 500 mil yarışında elde edildi. Kazanan pilot Jules Goux bir kahraman olmuştu! Teknik olarak ultra modern L76 üstten eksantrik milli ve silindir başına dört valflı bir 7598 cc monoblok ünite ile hareket ettiriliyordu. Bu büyük dört silindirli motor yarı küresel yakma hücresi, beş aşamalı krank mili ve kuru karter ile 148 hp güç üreterek otomobilin 190 km/s hıza ulaşmasını sağlamıştı. 1914 ve 1915’te, Arthur Duray ve Mario Resta’nın Peugeot’ları bu etkinlikte ikinci sırayı alırken, Dario Resta Lyons’da 1914’teki ACF Grand Prix yarışına katılmış olan 4.5 litrelik bir otomobille 1916’da bu yarışı kazandı. Benzer bir otomobili kullanan Howdy Wilcox 1919’da tekrar galip geldi.

    Uluslararası başarılar birbirini takip etti. 1919’da, André Boillot 2.5 litrelik bir L 25’in sürücüsü olarak Targa Florio’yu kazandı. Ve tekrar Sicilya’da 1925’te Florio Kupası’nı kazanan Peugeot oldu.

    Peugeot aynı zamanda valfsız motorlu otomobiller ile de parlak sonuçlar elde etmiştir. Tours’da yapılan 1923 ACF Grand Prix yarışında, 176 S ve 174 S modelleri ilk üç sırayı elde etmişlerdir! Bir sonraki yıl Lyons’da yapılan aynı etkinlikte bir 174 S tekrar kazanmıştır.
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  12. #88
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    söylentiye göre 309 gti
    demek istediğini anlamadım ciddimisin yoksa bilmiyormuydun
    Bu araç gerçek

  13. #89
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşleri birbirine düşman ettiniz yahu resmen

  14. #90
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Daha çooook var bunlardan :)

    Dünya Ralli Şampiyonu 205

    Peugeot, Talbot Sport’un 1981’de kurulması ve Jean Todt’un yarış direktörü olarak atanması ile kendisini tamamen Dünya Ralli Şampiyonası’na verdi. Açıkça ifade edilen hedef şampiyonluğu kazanmaktı. Büyük verimlilikle görev hızla ve muhteşem şekilde yerine getirildi.

    Rekor sürede tasarlanan 205 Turbo 16 B grubunda GTI ile aynı zamanda, Şubat 1984’te sunuldu. Arkada orta konumda enlemesine monte edilmiş, 1.8 litre, dört silindirli, 16 valflı türbolu motor 200 hp üretiyordu. 20 tanesi yapılmış olan yarış modelinde, önce 320 hp sonra 450 hp sunuldu. Böyle bir gücü yola iletmek için bütün tekerleklerden çekiş zorunlu idi.

    Otomobil beş yarışla sınırlı bir programın parçası olarak 1984 Dünya Şampiyonası’na katıldı. Bir çeşit deneme koşusu. Korsika Turu ilk yarış etkinliği idi. Çok yeni olmasına rağmen, 205 T16 ilk yarış yılına damgasını vurdu. İlk zafer Ari Vatanen’in birinci olduğu Finlandiya 1000 Göller Rallisi’nde geldi. Bu başarıyı San Remo Rallisi ve İngiliz etkinliği RAC takip etti. Yeni başlanan bir programda beş yarışta üç zafer, ilerisi için çok ümit vericiydi.

    1985 sezonunun 205 T16 için şampiyonluğu kazanma tutkusu ile büyük yıl olması bekleniyordu. Üç pilot, Ari Vatanen, Timo Salonen ve Bruno Saby o ana kadar Walter Röhrl ve Stig Blomqvist’in Audi Quattro’suna karşı koyacaklardı. Peugeot on bir rallide en az yedi zafer kazanarak rekabeti kırmak istiyordu. Peugeot, Timo Salonen’in Dünya Şampiyonu Pilot unvanı ile ilk Dünya Ralli Şampiyonu unvanını kazanmıştı.

    Lancia Delta S4 gibi yeni süper otomobillerin gelmesine rağmen, 205 Evolution 2 altı başarı ile 1986 yılının hakimi olacaktı. Usta 2. dünya unvanını kazanırken Juha Kankkunen pilot şampiyonluğunu kazandı.

    Ancak 1986 bu muhteşem başarının son sezonu olacaktı, zira Fédération Internationale du Sport Automobile (Uluslararası Otomobil Sporları Federasyonu) Grup B’yi tasfiye etme kararı aldı. Bu nedenle Peugeot başka ufuklara, Paris-Dakar ve Afrika Rally-Raids’e döndü.
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  15. #91
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ver bilgiyi ve bilgiyi izmir güzeli bi arada şu CMS nin o E5 mi nedir orası oradaki reklamınıda koysana Şehir güzel kızlar güzel jantlar neden güzel olmasın ahahah

  16. #92
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demek istediğini anlamadım ciddimisin yoksa bilmiyormuydun
    Bu araç gerçek
    bilmemek ne kelime eskiden dayım sahibiydi... 308 den sonra ne çıkarıcaklar merak ediyorum sadece...

  17. #93
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ver bilgiyi ve bilgiyi izmir güzeli bi arada şu CMS nin o E5 mi nedir orası oradaki reklamınıda koysana Şehir güzel kızlar güzel jantlar neden güzel olmasın ahahah
    Daha devam edeyim mi? Yoksa durayım mı?
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  18. #94
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmemek ne kelime eskiden dayım sahibiydi... 308 den sonra ne çıkarıcaklar merak ediyorum sadece...
    hee ne bilim bi an öle zannettim Onu bende çok merak ediyorum ama heralde 3000 lere geçicekler heralde

  19. #95
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee ne bilim bi an öle zannettim Onu bende çok merak ediyorum ama heralde 3000 lere geçicekler heralde
    ya sıkıntı 3008 ide çıkarttılar, bütün suv 4x4 konsepti araçları zaten 3000 lere 4000 lere taşıdılar merakla izliyoruz rakamlar bitti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •