hangi araba ne yapmıs gormek isteyenlerde bu linkden kontrol edebilirler.
http://www.fastestlaps.com/track2.html
Printable View
hangi araba ne yapmıs gormek isteyenlerde bu linkden kontrol edebilirler.
http://www.fastestlaps.com/track2.html
buda baska bir pist
Hockenheim Short, Germany (2604 m)
200. Honda S2000 1:18.2
303. Honda Civic Type R (EP3 Facelift) 1:20.4
en son eklediğin pistte ki Nordschleife nin 8 de 1i uzunlukta bi pistte 2 sn farkı sence yol tutuşundan dolayımı hızlı olduğundan dolayı mı atıyor?
zor bir karşılaştırma genede tum verileri eşitlesen bu seferde direksiyona hakimiyet devreye giriyo o zamanda ibre fwd den yana oluyor.
tsukubada s2000 2 saniye hızlı
hockenheim-s s2000 2 saniye hızlı
oscherschleben s2000 1 saniye hızlı
motovision handling course ctr salise ile hızlı
ringte s2000 8 saniye hızlı
serres de s2000 2sn hızlı
-------
2sininde tur attığı pistlerde s2000 ortalama bi pistte 2sn kadar daha hızlı.4-5 km lik pistlerin 4 katı kadar büyük ringtede 8 sn daha hızlı:)2side stock olunca birbirlerinden aman aman bi güç farkı yok s2000nin arkadan itişle aktarma kayıplarınıda düşünürsek.
iş modlamaya gelirsede s2000 ile baş edemez ctr
kendı bılgım dogrultusunda s2k
EP3 vs S2K bilmiyorum ancak Fd2 S2k yı affetmiyor pistlerde. Nerden biliyorsun diye sormayın youtubedan:D
tam hatırlamıyorum forumdan bir arkadaşımız düzenlenen bir time trial yarışında fn2 ile birinci olmuştu. yarışlarda s2000 ve ep3 ler vardı diye hatırlıyorum ama tam emin değilim arkadaşlar
S2000,EP3 ve FN2'den de iyi yol tutar.RWD>FWD
EP3, FN2'den daha iyi yol tutuyor diye biliyorum. Top gearda testi vardı.
178. Renault Megane Sport Trophy 8:38:0
180. Honda S2000 8:39
:eek: :eek: :eek:
abi budur o herhalde :D tahmin ettiğin değildir heheh
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews...e-1004571.html
ep3 vs fn2 yi izledim top gear'da fn2 yi yerin dibine soktular :)
S2000 in limitleri daha yüksektir ama şehir içinde gazlamak olarak düşünüyorsan otobanda E5 te makasliyim tam sağ tam sol yapayım dersen S2000 de sürekli kontra topla felan yapman gerekir. Dar yerde hafifde olsa kıçını salması sağa sola dokunmana sebep olabilir. Bu tarz kullanımda her zaman FWD önde olucaktır RWD'ye göre. Kontrolü daha kolay. Ama tabi pist yada bol virajlı yolda gerçek limitleri zorlamak ise olay S2000 daha iyidir. Tabi kullanın maçası yerse.
fn2 gayet iyi yol tutuyo thollga şahittir
dediği laf vsa olmasaydı hala dönüyoduk :D:D
bi hayvan üstümüze kırdı araba nasıl topladı ben bile anlayamadım vsa ne kadar önemli olduğunu anladım
yay bile yok standart