User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
129 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Yol Tutuş Açısından EP3 ve S2000

  1. #77

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Selim Kaynar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim ringlerde videolarını izlediğim s2k ları süren insanlar profesyonel bile olsa viraj çıkışlarında oversteer a düşüyor.Tabiki durumu hemen kontrol altına alıyor ancak bu durumu kontrol altına almaya çalışmak bile zaman kaybettiriyor.Sonuçta her virajdan düzlüğe çıkışta hızlanmaya erken başlamak gerekir ki ortama hızı yükseltmek için.Bunun için sınırları bazen aşıyorlar.Ancak bir ep3 te yada fd2 de viraj çıkışında görmedim hiç oversteer,belki de denk gelmedi.Sonuç olarak kullanmadım sadece video üzerine yorum yapıyorum.
    allah allah onden ceker oldukları ıcın olabılır mı sence?

  2. #78
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    66
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah allah onden ceker oldukları ıcın olabılır mı sence?
    Kesinlikle fwd olması tabiki. Ama istersen viraj çıkışında fwd aracın da arkasını da kaydırabilirim her ne kadar konuyla alakalı olmasa da.
    Her oversteer i gazla mı yapacağını zannediyorsun?

  3. #79

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bence testlerin yapıldıgı yerle ilgili degişir veriler DSF motovision test track ile nurburgring track farklıdır...
    http://www.youtube.com/watch?v=-s2K-YMyrDA bi bakın sonlarında zamanı vericek...
    http://www.youtube.com/watch?v=kyw9hdO5jy0 buda s2000 testi....

    ikiside yagmurlu o ring testinde 52 yapıyorlar...
    s2000 testinin sonundaki zamana bakarsak type r da yavaş kalıyor...

    zaten dsf nin pisti yavaş geçilen bol virajlı bir pist belkide 4 vitese hiç atılmıyor bile...

    buradan şunu çıkartabiliriz yüksek hızlı pistte type r yavaş kalıyor olabilir ve bu kesinlikle s2000 nin yüksek hızdaki ivmelenmesi ile alakalı fifth gear ın yaptıgı tesi izlersek anlarız zaten s200 virajda tutunamadıgını...
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  4. #80

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatta ve hatta evo7 1 sırada görünüyor pistte ki evo7 düz gidişahı olarak s2000 den iyi olacagını sanmıyorum...
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  5. #81
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önden çeker arabayla viraj çıkışında oversteer,s2000 in iyi yol tutamaması ve evo7 nin s2000den düzde zayıf olması...iyi valla
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  6. #82

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önden çeker arabayla viraj çıkışında oversteer,s2000 in iyi yol tutamaması ve evo7 nin s2000den düzde zayıf olması...iyi valla
    evo7 s2000 den uzunda üstünmüdür diyorsun?

    anlayamadım yazını o seepten soruyorum...
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  7. #83

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.youtube.com/watch?v=BSHm97xrVCA viraj girişi yada çıkışı nasıl göreceginize baglı ama herşey ortada orta hızlı bir pistte....

    nurburgring hızlı bir pist oldugundan(yüksek hız yapılan düzlükler) s2000 önde olması normal...
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  8. #84
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gcapraz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evo7 s2000 den uzunda üstünmüdür diyorsun?

    anlayamadım yazını o seepten soruyorum...
    evet öyle diyorum.s2000 düzde evo 7 den üstünmü?
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  9. #85

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsf motovision test ettigi evo7 stock evo7 ve 150 250 km aralıgındaki hardrolling bakarsak s2000 ileride olacagını düşünüyorum....
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  10. #86
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla öyle bişey bayaaa bayaa zor

    evo 0-160: 12,7

    s2000 0-160: 14,4

    evo 0-200: 21,9

    s2000 0-200: 24,5

    0dan kalkışlarda zaten evo üstün ama ara hızlanmalardada özellikle yüksek süratte evo hertürlü önde olur
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  11. #87

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla öyle bişey bayaaa bayaa zor

    evo 0-160: 12,7

    s2000 0-160: 14,4

    evo 0-200: 21,9

    s2000 0-200: 24,5

    0dan kalkışlarda zaten evo üstün ama ara hızlanmalardada özellikle yüksek süratte evo hertürlü önde olur
    1. neden sıfırdan kalkışlara bakıyorsun? pistte sadece time trail yapılırken sıfırdan kalkış yapılmaz biliyorsundur...
    2. evo 4 çeker s2000 arkadan çeker 4 çekerin yüksek hızdaki dezavantajını anlatmaya gerek yok sanırım
    3. yüksek hızdan kastım 200 üzeri hızlar.. nurburgring te araçlar 2 sektör neredeyse 200km altına düşmüyorlar...
    4. birisi 240 bg rwd, digeri 276 bg awd 36 bg fark ve biri turbo digeri atmosferik. turbonun her viteste turbo lag zamanı var...
    5. agırlık ve rüzgar dirençlerinden hiç bahsetmeye gerek yok sanırım...
    Gökhan ÇAPRAZ

    34 BYC 099 civic sport plus

  12. #88
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2000 dünyadaki tüm araçlardan üstündür ben bindiğim sürece de öyle olmaya devam edecektir
    dün akşam saat 8 sularında siteye üye olduğunu düşündüğüm bir arkadaş siyah opel astrasıyla beni taciz ederken s2000 in nasıl yol tuttuğunu az kalsın tatsız bir şekilde öğrenecekti. özellikle yüksek hızda aynı hızla arkasından viraja girmemek lazım
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  13. #89
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock ep3 kasa type R'ın amortisör ve yayları yol tutuşunda arkayı bırakıyor ama bu tecrübeli bir şöförün kaileye almıyacağı bir derecede oluyor..yüksek süratlerde girilen virajlarda ep3 arkadan kayma eyilimi gösterirken s2000'de bu oran daha az oluyor..ağırlık merkezi dağılımından olsa gerek s2000 daha başarılı..

  14. #90

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BORKED

  15. #91
    BlackEmperor
    Misafir
    çok iyi gitmiş ama viraj çıkışları sakat arka atıyor

  16. #92

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e normal, o pistte bir suru bump lar var adam zaten sinirda gidiyor. S2000 i ciddi kullanabilmek marifet ister, type-r daha affedici bu konularda

  17. #93
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e normal, o pistte bir suru bump lar var adam zaten sinirda gidiyor. S2000 i ciddi kullanabilmek marifet ister, type-r daha affedici bu konularda
    aynen ilk mesajımda bunu demek istemiştim rwd her zaman sakattır kullanabilen hızlı gider kullanamayan patlar

  18. #94
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e normal, o pistte bir suru bump lar var adam zaten sinirda gidiyor. S2000 i ciddi kullanabilmek marifet ister, type-r daha affedici bu konularda
    bumplardan birinden sonraki kaza örneği 2si de aynı virajda kaza yapmış dikkatimi o çekti.

    http://www.youtube.com/watch?v=t954q...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=_Iqme...eature=related

  19. #95

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orasi cok pis bi yer arkasi gorulmuyor ve yuksek suratle giriliyor. tam tepeyi ciktiginizda egim asagi oldugu icin tekerlerin yere olan basinci baya azaliyor. dikkatsiz suruculer icin bubi tuzagi orasi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •