o arabaların sahibi aynı kişi araçlar max 5000 km de koleksiyondan ayrılıp satışa çıkıyor :)
Printable View
clio v6 derim
Clio V6
Genel Bilgiler
Marka: Renault
Model: Clio V6
Üretim Yılı: 2003
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu C61U06
Model Ailesi
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 2S HBK
Kapı Sayısı: 2
Dingil Mesafesi: 2532 mm (99.7 in)
Ön İz Genişliği: 1518 mm (59.8 in)
Arka İz Genişliği: 1476 mm (58.1 in)
Uzunluk: 3841 mm (151.2 in)
Genişlik: 1830 mm (72 in)
Yükseklik: 1356 mm (53.4 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı: 1.52
Ağırlık: 1400 kg (3083.7 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka): %40.4 / %59.6
Yakıt Kapasitesi: 61 litre (13.4 Imp gal , 16.1 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı: 0.372
Ön Kesit Alanı: 2.02
Cx: 0.75
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi: Renault
Motor Yeri: Orta
Motor Yerleşimi: Enlemesine
Motor Yapısı
Soğutma Türü: Su
Motor Tipi: DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi: V-6
Silindir Başına Subap Sayısı: 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi: 2946 cc (179.78 cu in)
Çap: 87 mm (3.43 in)
Strok: 82.6 mm (3.25 in)
Çap / Strok Oranı: 1.05
Silindir Başına Düşen Hacim: 491 cc/silindir (29.96 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı
Sıkıştırma Oranı: 11.4 : 1
Yakıt Besleme Tipi: Bosch ME7.4.6 fuel inj.
Hava Besleme Türü: Normal
Kompresör Tipi: -
İntercooler Türü: Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü: 251 HP (187.2 kW)
Maksimum Güç Devri: 7150 d/d
Maksimum Tork: 300 N.m (221.4 lb.ft , 30.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri: 4650 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork: 250 N.m (7150 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı: 179.3 HP/ton (133.7 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı: 85.2 HP/litre (63.5 kW/litre)
CO2 Emisyonu: 285 g/km
Yakıt Tüketimi: 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h: 4.1 s
0 - 60 mph: 6 s
0 - 100 km/h
0 - 160 km/h: 15.2 s
80 - 120 km/h: (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma: 14.6 s @ 158 km/h (98 mph)
0 - 1000 m Hızlanma: 26.4 s @ 200 km/h (124 mph)
Son Sürat: 232 km/h (144.2 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü: 6M
Son Vites Dişlisi Oranı: 0.76 : 1
Son Dişli Oranı: 4.19 : 1
Aktarma RWD: (Arkadan Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu 2.8
Dönüş Çapı 14.4 m (47.2 ft)
Süspansiyon (ön) I.MS.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 330 mm
Disk Çapı (arka) 300 mm
Jantlar (ön) 7J x 18
Jantlar (arka) 8.5J x 18
Lastikler (ön) Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
Lastikler (arka) Michelin Sport Pilot 245/40 R 18
GOLF R32
Genel Bilgiler
Marka Volkswagen
Model Golf R32
Üretim Yılı 2005
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi Golf Mk 5
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S HBK
Kapı Sayısı 5
Dingil Mesafesi 2578 mm (101.5 in)
Ön İz Genişliği 1533 mm (60.4 in)
Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Uzunluk 4246 mm (167.2 in)
Genişlik 1759 mm (69.3 in)
Yükseklik 1465 mm (57.7 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.65
Ağırlık 1541 kg (3394.3 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 60 litre (13.2 Imp gal , 15.9 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 0.32
Ön Kesit Alanı 2.22
Cx 0.71
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & aluminium head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 3189 cc (194.61 cu in)
Çap 84 mm (3.31 in)
Strok 95.9 mm (3.78 in)
Çap / Strok Oranı 0.88
Silindir Başına Düşen Hacim 531.5 cc/silindir (32.43 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 7
Sıkıştırma Oranı 10.9 : 1
Yakıt Besleme Tipi MPFi
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 247 HP (184.2 kW)
Maksimum Güç Devri 6300 d/d
Maksimum Tork 320 N.m (236.2 lb.ft , 32.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri 2500 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 279.2 N.m (6300 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 160.3 HP/ton (119.5 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 77.5 HP/litre (57.8 kW/litre)
CO2 Emisyonu 257 g/km
Yakıt Tüketimi 14.9/8.3/10.7 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h 4.3 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 6.5 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 14.6 s
0 - 1000 m Hızlanma 26.8 s
Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 6M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.71 : 1
Son Dişli Oranı 4.26 : 1
Aktarma AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion VPAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı
Süspansiyon (ön) I.MS.LW.ARB.
Süspansiyon (arka) 4Li.ARB.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 345 mm
Disk Çapı (arka) 310 mm
Jantlar (ön) 7.5J x 18
Jantlar (arka) 7.5J x 18
Lastikler (ön) 225/40 R 18 Y
Lastikler (arka) 225/40 R 18 Y
Rakamlar Ortada ama ben olsa cliov6 seçerdim:icon_tup: daha ilgi çekici bir otomobil
gecen bizimm kapıda v6 vardı fume clio gercekten cok guzeldi.
yuksek hızda stabilite sorunu oldugu dogrumu acaba gercekten??
kesinlikle clio v6
V6 kadar güzel body kiti olan araç varmı. 2 tane R32 versinler gene Clio V6 :D
R32'yi seçerim ama acı gerçek Clio V6 pistte R32'yi geçer.
R32 + SC.. dadından yenmez :)
hakkıkaten zor bi kıyaslama oldu
Tunç Kapa Konuyu 320 Devam :)
Sıkıldım birazcık adrenalin istiyorum :)
TR şartlarını düşündüğümüz zaman (araç sayısının azlığı) hangisini temiz bulursam onu alırdım..
Tunç kardeşim Almanyada onun tadını almış biri olarak beni dinle sen Clio V6 ;)
Tam bir adrenalin makinası.
Sende eski bi RS ci olarak bunu kulak ardı etmıyorum:D
clio V6 sanki daha bi değişik geliyor bana .. ben olsam şahsen clio'yu seçerdim ..
V6.... Görüntüsü herşeye yeter
param olsa v6 yı kesinlikle araclarım arasına dahil ederdim. cok cekici bir makina.
v6 :icon_tup:
Valla 2 aracıda beğenirim ama Bence Clio Tam bir hot hatch
Çok fantastik oluşundan kaynaklı Clio V6 3.0 ı tercih ediyorum
Gövde görünümü olsun motor olsun çok sexy duruyo :)
İçini bilmiyorum V6'nın ama görünüş açısından Golf 4 çok eskidi artık bence V6 tercih ederdim.
kralı gelse yinede clio derim üzerine tanımam onun verdiği zevki hiçbir araç veremez ufak arkadan çeker v6 255 hp
kısmetse bi v6 lazım o halde herkesın ortak görusu clıo :)
Clio V6 RS yakından gormeden konuşmak yanlış olur bence..
Günlük kullanabileceğin ikinci bir aracın olacaksa Clio V6 haftasonları için çok keyifli,eğlenceli +oldukça dikkat çekici bir araç olur..Ama günlük kullanıma o kadar da yatkın değil bence..Günlük kullanım için 2.araç düşünmüyorsan konforu,donanımı daha iyi olsun ve ileride rahat durmam supercharger-twinturbo v.s yaparım dersen R32 Golf'u tercih etmen daha mantıklı olur diye düşünüyorum..
İkinci bi aracım yok acıkcası evdekilerin var onada ben yanasmam zaten mecburen olursa da sadece hafta sonu binebilcez
http://cgi.ebay.co.uk/2005-RENAULT-C...item5ad2fe2db7
yazık etmisler ama komple motorun fiyatı baya uygun:)
günlük binilecekse kesinlikle r32 bence ama hafta sonları veya daha az kullanım olacaksa v6 diyorum cunku günlük binilmek için v6 pek de uygun gelmedi acıkcası bana hem kucuk hem içi pek de hosuma gitmedi..
V6 nın yol tutuşunun çok kötü olduğunu duymuştum . R32 derdim ben .. ayrıca renault & volkswagen kalitede de volkswagen derim
valla şu vergisi olmasa her türlü alırdım ben golfle kıyaslanmaz.
garaja çekiceksin önüne bir masa attırcaksın, oturup izleyeceksin :)
clio SYMBOL:D
Eğer Clio V6 nın içine binip sağ koltukta bile bir tur atsanız araç hakkındaki bütün fikirleriniz kökten değişeceğine kesinlikle eminim..
r32 görsem yolda bakmam :)
ama cliov6 görsem takip edeim :)
r32 bambaska cok begeniyorum ben,secimim golften yana olur.
http://www.sahibinden.com/turkiyede_...XQQdisplayitem
Bundan bahsediyorsan eğer tunç kesinlikle bu :) Benim tercihim..
tabiki pugeot306 derim ben:D:D:D:D:D:D:D
olmucak bişeyi demem ben:D