Hayır hiç denemedik. Ben ***** tek kişiydim siz 2. O nedenle deneyememiştik. Ama hep söylüyorum FN2 nin hakkı o değil. Çook daha iyi yürümesi gerekir. Zaten bu konuda çalışma yapıyorsunuz eğer yanlış anlamadıysam. Ben de merakla bekliyorum.
abi anlatmak istiyorum bende fn2 hakkı o değil diyorsun ama sadece filtreli ep3 ile denesen o zmn ki rs inden bahsediyorum onuda geçerdin o zaman ep3 hakkı o değil denilirmiydi acaba ??
şuanda ep3 headers arasan 500 tl var fn2 headers almak istesen 1900 dolar almak isteyip 1 seneye bakın bekleyen serhat var hala gelemedi
Hayır hiç denemedik. Ben ***** tek kişiydim siz 2. O nedenle deneyememiştik. Ama hep söylüyorum FN2 nin hakkı o değil. Çook daha iyi yürümesi gerekir. Zaten bu konuda çalışma yapıyorsunuz eğer yanlış anlamadıysam. Ben de merakla bekliyorum.
aslında teke tek te olsak o akşam senin arabanda chip,flitre,egzos vs vardı değilmi bende sadece injan vardı by şekilde senin geçmen anaormal olmazdı zaten
ben ama sadece injen cai ile, galiba filtre egzosu olan öbür arkadaşla denediğimde FN2 nin RS e bariz üstün olduğunuda gördük
sence aynı speclerde fn2 ile rs ne olur beyinli headerslı vs.
Sanırım bir noktayı atlıyorsun. Beyinli headerslı FN2 beyinli headerslı RS i geçemez diye kimse iddia etmiyor. Sadece söylemek istediğim, 2009 model EP3 ten daha yeni ve üstün olarak lanse edilen bir aracın malesef kendi kardeşine göre zayıf kalması. Yani RS ten hızlı veya yavaş olması değil. Ki bunu herkes söylüyor. Yani kalkıp da şöyle olursa RS le ne olur böyle olursa RS ile ne olur soruları oldukça gereksiz çünkü tartışılan şey FN2 vs RS değil.
Sanırım bir noktayı atlıyorsun. Beyinli headerslı FN2 beyinli headerslı RS i geçemez diye kimse iddia etmiyor. Sadece söylemek istediğim, 2009 model EP3 ten daha yeni ve üstün olarak lanse edilen bir aracın malesef kendi kardeşine göre zayıf kalması. Yani RS ten hızlı veya yavaş olması değil. Ki bunu herkes söylüyor. Yani kalkıp da şöyle olursa RS le ne olur böyle olursa RS ile ne olur soruları oldukça gereksiz çünkü tartışılan şey FN2 vs RS değil.
gerekli cevabıda vermişsin zaten diğer konudada haklısın ep3 e göre donanımlarından dolayı ağır kalıyor bu sebepten dolayıda yavaş kalıyor ama bu demek olmuyorki hep yavaş kalıcak parçalar geldikten sonra ne olduğu ortaya çıkacak
abi anlatmak istiyorum bende fn2 hakkı o değil diyorsun ama sadece filtreli ep3 ile denesen o zmn ki rs inden bahsediyorum onuda geçerdin o zaman ep3 hakkı o değil denilirmiydi acaba ??
şuanda ep3 headers arasan 500 tl var fn2 headers almak istesen 1900 dolar almak isteyip 1 seneye bakın bekleyen serhat var hala gelemedi
Arkadaşım ben ondan bahsetmiyorum. Bak FN2 ile EP3 arasında yaplan bir karşılaştırma videosu var.
Bak burada adamlar FN2 yi nasıl yerden yere vurmuşlar. İngilizcen varsa çok net anlayabilirsin. Yol tutuş farkı, konfor farkı, performans farkı vs vs vs. Hatta adamların çok net bir benzetmesi var; "FN2 için Police Academy 7" benzetmesini yapıyorlar. Bu adamların son derece objektif yorumlarını hiçe sayıp hala yok çok daha iyi diyemeyiz herhalde öyle değil mi?
Yoksa parçası pahallı, imkanlar yok ayrı bir konu.
Arkadaşım ben ondan bahsetmiyorum. Bak FN2 ile EP3 arasında yaplan bir karşılaştırma videosu var.
Bak burada adamlar FN2 yi nasıl yerden yere vurmuşlar. İngilizcen varsa çok net anlayabilirsin. Yol tutuş farkı, konfor farkı, performans farkı vs vs vs. Hatta adamların çok net bir benzetmesi var; "FN2 için Police Academy 7" benzetmesini yapıyorlar. Bu adamların son derece objektif yorumlarını hiçe sayıp hala yok çok daha iyi diyemeyiz herhalde öyle değil mi?
Yoksa parçası pahallı, imkanlar yok ayrı bir konu.
o adamlar gelsin birde e5 te ep3 fn2 denesinler yol tutuş farkını görelim. sen o adamlara göremi araba alıyosun yoksa şartlarına göremi burası istanbul
Yoo varolma pek denmez buna. Netice itibarı ile arabanın gideri belli. Herşey ortada. Evet modlama açısından eksileri artılarına göre çook daha fazla. Ama şu da bir gerçek ki RS i stock alıyorsun, egzozcuda 50 liraya komple düz boru taktırıyorsun, 300 TL ye yazılımını atıyorsun, 200 liraya da custom CAI ni yapıp birçok hothacthi geride bırakıyorsun. EP3 gibi efsane bir makinayla da Kprolusu dışında belli bir sürate kadar ki hiç azımsanmaz 170 kmh lara kadar yanyana yürüyorsun. RS e de verdiğin para taş çatlasa 15 bin lira.
Yani çok çok az bir sermaye ile standartların çok üstünde iyi bir makinaya sahip oluyorsun. Haa tipi çirkin, konforsuz vs vs ıvır zıvırdan bahsetmiyorum. O tamamen göreceli.
o adamlar gelsin birde e5 te ep3 fn2 denesinler yol tutuş farkını görelim. sen o adamlara göremi araba alıyosun yoksa şartlarına göremi burası istanbul
Evet ben E5 te hangisi ile daha iyi makas atarıma bakıp araba alıyorum. Allah aşkına biraz mantıklı ol.
Yoo varolma pek denmez buna. Netice itibarı ile arabanın gideri belli. Herşey ortada. Evet modlama açısından eksileri artılarına göre çook daha fazla. Ama şu da bir gerçek ki RS i stock alıyorsun, egzozcuda 50 liraya komple düz boru taktırıyorsun, 300 TL ye yazılımını atıyorsun, 200 liraya da custom CAI ni yapıp birçok hothacthi geride bırakıyorsun. EP3 gibi efsane bir makinayla da Kprolusu dışında belli bir sürate kadar ki hiç azımsanmaz 170 kmh lara kadar yanyana yürüyorsun. RS e de verdiğin para taş çatlasa 15 bin lira.
Yani çok çok az bir sermaye ile standartların çok üstünde iyi bir makinaya sahip oluyorsun. Haa tipi çirkin, konforsuz vs vs ıvır zıvırdan bahsetmiyorum. O tamamen göreceli.
4 kişi typer 2 kişi rs 170 e kadar yürüyorum Allah'ını seversen sen buna yürümemi diyorsun ya. bu nasıl bi karşılaştırma şeklidir. bi tane rs hakkıyla bi araba geçsin hep kakam geldi modeli. ben konfora bakmam spor arabalara biniyoruz performans benim için öncelikde, tr de giden rs yok gidenide göremicez her zaman yurt dısı videolarına devam o yüzden
B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı
Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.
4 kişi typer 2 kişi rs 170 e kadar yürüyorum Allah'ını seversen sen buna yürümemi diyorsun ya. bu nasıl bi karşılaştırma şeklidir. bi tane rs hakkıyla bi araba geçsin hep kakam geldi modeli. ben konfora bakmam spor arabalara biniyoruz performans benim için öncelikde, tr de giden rs yok gidenide göremicez her zaman yurt dısı videolarına devam o yüzden
e iyi yürüyomuş aslında rs in tek typer ın 4 kişi olması lazım ozaman 170 e kadar yanayana yürüyebilir.
deneme böyle olmuyormu şartlar eşit olcak senin araban çok hızlı sende 4 kişi olcak ben tek
4 kişi typer 2 kişi rs 170 e kadar yürüyorum Allah'ını seversen sen buna yürümemi diyorsun ya. bu nasıl bi karşılaştırma şeklidir. bi tane rs hakkıyla bi araba geçsin hep kakam geldi modeli. ben konfora bakmam spor arabalara biniyoruz performans benim için öncelikde, tr de giden rs yok gidenide göremicez her zaman yurt dısı videolarına devam o yüzden
Ne 170 i birader. Aç videoyu tekrar izle 170 mi 220 mi anlarsın. Yürümeyen RS ler mi headerslı egzozlu cai li kısalı vteclere 6-7 boy açıyor? Yürümeyen RS mi filtre timing egzoz headers beyin ıvır zıvırlı Saxoya bir tır girecek kadar açıyor? Yürümeyen RS mi 210 lara kadar 220 hp ye yakın MCS ile yanyana yürüyor? yürümeyen RS mi gırtlak yüklü 306 GTI ya 5 boy atıyor? İlla 250 hp EP3 ile mi yürütmek gerekiyor bir arabayı yürüyor diyebilmek için? O zaman TR de yürüyen M3 te yok, 106 da yok, 306 da yok, Vtec de yok.
4 kişi typer 2 kişi rs 170 e kadar yürüyorum Allah'ını seversen sen buna yürümemi diyorsun ya. bu nasıl bi karşılaştırma şeklidir. bi tane rs hakkıyla bi araba geçsin hep kakam geldi modeli. ben konfora bakmam spor arabalara biniyoruz performans benim için öncelikde, tr de giden rs yok gidenide göremicez her zaman yurt dısı videolarına devam o yüzden
benim arabada öyle demiyordun göki, hem bu ne celal, sakin ol