seat düşünmüyorum daha öncede yazmıştım astra hb ti zaten sığmıyor eşyalar falan o yüzden sedan almak niyetindeyim.
Printable View
seat düşünmüyorum daha öncede yazmıştım astra hb ti zaten sığmıyor eşyalar falan o yüzden sedan almak niyetindeyim.
benim tercihimde dizelden yana 407 iyi seçenek.hatta bütçeyi fazla sarsmadan çıtayı az daha yukseltebilirseniz yeni kasa cirtöen c5 derim ben
yok zamanında bende hb megane 2 ye biniyordum sonra bagajı sorun oldu megane 1 Wagona gectim 2 sene bindim cekyat buz dolabı bile tasıdıgımı biliyorum:D
arada kalmaya gerek yok
bmw + lpg derim bende
dizelin turbo su olmasa kimse yonelmez bence.
pejo yu bence bosver cunku duydugun gıbı cogu kısı sorunlu oldugunu soyluyor.
arkadasın 2005 307 1.6 110 hp hdi vardı 100k gormeden tuboyu yedı ole aracın canını fılanda almaya calısmıyodu kımse gayet usluplu kullanımda gıttı servıs gecen yıl 2.400 gıbı bı rakam ıstedı sıfır turboya tabı cıkma tercıh edıldı... neyse sonuc olarak pejo yaslanınca bıraz cırt oluyo.
honda ıcın bısey dıyemıcem kıyak araba.
bmw ıcınde sunu dıyebılırım 1.6 da zaten normalde dıger motorlara gore fazla yakan bı arac. 1.8 yada 2.0 tercıh edersen her turlu rahat edersın dıye dusunuyorum.
honda hakkında bı fıkrım yok.
Elektronik arızalar falan deseniz ok de, turbo'yu Peugeot mu üretiyor bu motorlarda?
PSA grubunun ürettiği motorlar son derece sağlamdır ve kendini kanıtlamıştır, yeter ki arkadaşın dizele bakmasını bilsin hiç bir sıkıntı çıkmaz.
Çok duyuyorum öyle, "şu motorlar dayanıksız hemen turbo su koyuveriyor" tarzında laflar. Adam motoru çalıştırıyor, ayı gibi gazlayıp çat diye marş kapıyor. Sonrada araç kötü oluyor.
uslubunu duzeltsen ıyı olur.
ılk defa arabaya bınmıyoruz.
kaldıkı turboyu kımın urettıgı benı baglamaz su yada bu marka kı ona bakarsan 307 nın orjınal ustunden cıkan turbosu greddy sımdı greddy mı dandık oluyo ?
bız burda pejo dıyoruz butun olarak ele alıyoruz.
turboyu ısleme sokan cıkartan zamanlayanda elektronık aksamlar olduguna gore !
Üslubumda ne var ben anlamadım, bence siz biraz "hassas" sınız.. Sizle ilgili bir şey söylemedim önceki mesajımda, x bir kişiden bahsettim, bu kadar alınganlığa gerek yok..
Nasıl elektronik aksamlarmış onlar bir açabilir misiniz merak ettim? Turbo değişmeli çünkü turbo arızalanmış diyorsunuz = direk mekanik sorun, bunun Peugeot olmasıyla, elektroniğiyle uzaktan yakından alakası yok kucaklandıktan sonra.
Turbo'yu da Peugeot kendi üretmediğine göre_? Verdiğiniz örnek Peugeot'u sorunlu yapmıyor, demeye çalıştığım.
Ha sakın, bütün olarak Peugeot'un sorunsuzluğunu tartışma-savunma gibi bir hatada bulunduğumu falan düşünmeyin. Ama örnek verdiğiniz "turbo" arızasının çıkabilme olasılığı direk olarak kullanıcıyla da alakalı.
Yoksa ne Peugeot'a ayılıp bayılan, ne de Peugeot kullanıcısı olan birisiyim.
Markayı bir kenara bırakırsak, ortada açık bir gerçek var bahsetmiş olduğunuz motor ile ilgili, senelerdir bir sürü markada kullanılan motorlardır. Düzgün bakıldığı (yukarıdaki mesajımda belirttiğim şartlardaki kullanıcılara rastgelmezse) taktirde de kullanıcısını üzdüğü pek nadirdir.
peki bakımdan kastettiginiz nedir acaba ? arac aile arabasi yagı suyu servisi kendi servisinde zamaninda orjinal parcalarla yapiliyo kullanımda sorun yok peki ne o zaman ?
turbo mekanık bır parca tamam ona ıtırazımız yok ama kendı basınada calısmıyo degılmı turboyuda yoneten bı beyın var sonucta turbonun neden arıza yaptıgıda bellı degıl sadece duzgun kondusyonda calısmıyo bu belırlendı yenısını takcaz bıtcek dedıler. sonra servıse yuklenınce sız nasıl servıssınız bılmıyosunuz bulamıyosunuz dıye yok pal lerden yok girislerinden yok yuvasından alakasız 1342345 tane sey saydılar.
fln fln. sonucta dıger dızel araclarda (etrafımda gordugum duydugum kullandıgım) bu tur sorunlar yok. buda pug u sıvrıltıyo tabı.
bu saatten sonra sıze nasıl bı uslup secıcegınızı oretecek degılım ama bunun alınganlıkla da alakası yok benım msj ıma alıntı yaparak cevap verıyosunuz ve benım soledıgım seylerle ılgılı yorumlar yapıyosunuz o zaman tabıkı soledıklerınızı sahıplenırım. kullandıgınız kelımelerı karsınızdakının tum hal durumunu goz onunde bulundurarak secmelısınız dıye dusunuyorum.
Kendi servisinde ok ama ne zaman yapılıyor? Kilometresi fark etmeksizin 6 ayda bir mi? Kilometresi gelince mi? (2 sene de olsa koyver modunda mı yani?)
Soğuk havada ilk çalıştırdıktan sonra bir-iki dakika bekleme gibi? Bekleniliyor mu yoksa marş basar basmaz araç devirli yürütülüyor mu?
Ya da kapatırken bir-iki dakika bekleme, hatta gazlanmışsa ve uzun yolda kullanılmışsa daha da fazla beklemek gibi?
Kullanılan yakıtın kalitesi ne durumda?
Bunları standart kullanıcılar pek uygulamaz, bilmez çünkü. Siz "evet bunları yaptılar" desenizde inanmam, aile aracı için. Bilse de uğraşacak sabrı yoktur ama çok önemli noktalardır. n-a benzinli araç gibi kullanmaya kalktığınız vakit başınız ağrır :)
Kısaca bakımı yaptım bitti ile bitmiyor ne yazık ki, uzun vadede bir yerden patlak verir bu tip kullanımda.
Ben yine de belirteyim, daha da uzatmanın lüzumu yok bilen arkadaşlar daha net açıklar. Bahsettiğiniz turboyu kucaklama sendromunun Pug olmasıyla hiç bir alakası yok, tamamiyle kullanım koşullarıyla alakalı bir durum diye düşünüyorum. ECU ile falan alakası yok yani ;)
Herşeyiyle aynı olarak bir sürü marka modelde zaten bu motor kullanılıyor (Ford, Mazda, Volvo, Mini, Peugeot ve Citroën), kronik bir sorun olsa bütün araçlarda çıkardı ki öyle bir sorun zaten yok.
Peugeot 407 HDi ile klima açık 1200km yapılıyor, çok cimri yakıt konusunda.
dizel araç kullanmadım uzun süreli ama, aile aracımız olan 2004 corolla'da brc sıralı sistem lpg mevcut. uzun süredirde kullanıyoruz. araba 180k da, lpg takılalıda 40k km falan oldu herhangi bir sikıntı yaşamadık, çok çokta memnunuz. dizelin genel masraflarının benzinli araca göre daha yüksek olduğu bilinir. bende bu yüzden lpg diyorum.. en azından yarın birtane daha araba alıcak olsam benzinli alır lpg takarım,arkama bakmam...
kesinlikle dolu bi 407 dier rakiplerinden çok daha rahat olucaktır motor olarakta üzerindeki motor gayet kaliteli aynı makinayla arkadaşım sıka sıka 200 000 k yaptı turboda deişmedik bakımlarıda zmnssız yapıldı
bahsi gecen 307 bnm araç aşaa yukarı 50k kmde falan turbo bozdu cok fazla dikkat etmiyorduk ki asla yüksek devir kullanılan roll yapılan bi araç değil uzun yolda bile 120yi asla gecmez araç ama yinede o km de bunu yapması pek mantıklı değil.
PS: 2005 öncesi 307ler tamamen sorunlu kesinlikle uzak durulması gereken araçlar.
valla yorumları hiç okumadım ama şartlar elverişli ise tabiki dizel araba alırım.Yok benzinli araç aldıysamda takarım LPG yi artık.Benzine verdiğim parayla neler yapardım neler :(
pejo en akıllıcası gibi görünüyo...
Konuyu okumadim dandadanak giriyorum,selamlar..
Secimim dizel olur(cok geziyorum diye),ancak yanina mumkun mertebe 2.bi benzinli araba alirim.(luxus hayat spec..)
Dizel olur secimim.
2.5 yıl kullandığım yeni kasa düz vites honda civic aracımı benzinine para yetiştiremeyince lpg taktırıdım hem de en iyilerden mtm marka (brc nin gerçek sahipleri kahein enjektör vardı) aracımdan 5 ayda soğudum ve 6. ayda sattım gaz pedalına köküne kadar basıp arabanın hızlanmadığını görrmek hiç güzel değildi şimdi araba arıyorum dizel alacağım diye yola çıktım ama sıkıntıları sorunları duyunca yine benzinliye döndüm ama bu sefer 1.6 değil 2.0 bakıyorum madem o parayı veriyorum hiç olmassa araba kullanmaktan zevk alayım saygılar
turbo dizel iyidir. :) Genelde rastladığım LPG-Benzin araçlarda lpg kullanırken gerçektende gazı köklipde aracın hızlanadığını görmemek üzücü.
bahsi geçen yaşlarda tabiki dizel seçeneği üstünde yoğunlaşırdım;3-5 yıl kullanıp satmak kaydıyla;gerçi dizel motor sesi traktör gibi müthiş rahatsız ediyor beni ama yakıt fiyatları şu haldeyken pekte motor sesi duyulmaz sanırım
araç yorunluğunu hissettirmeye başladığında satardım;
dizelin açacağı masraflarıda dikkate almak gerek bahsettiğin yaş aralığında seceresi temiz bir dizel bana göre alınır.
lpg ye gelince geçen ay yaptığım hesaba göre lpg 2200 civarını bulduğunda benzinle kafa kafaya bi rakama ulaşmış olucak,
***** 1 lt lpg ile 9,2 - 11 km gibi kullanıma göre bir yol yapıosun keza 1 lt benzinle yaptıgın yolla kıyaslandıgında ;
lpg den dolayı performans dusuklugu kapalı otoparklarda 2. sınıf muamele görmenin bi anlamı çekilirliği kalmıyor.
yurt dışında lpg ye destek veriliyor havayı kirletmiyosun sana teşekkür ediyorum diyo devlet burda son bildiğim hali 1 lt lpg de alınan vergi % 72 ydi..
seni senii ucuz gezersin haaa hesabı...:D
ben 5 yıl aynı aracı kullanıcak bir insan değilim yanlış anlaşılmasın en son sattığım araç en uzun kullandığım araçtı onunda ömrü 1.5 yıl falan sürdü modeli fazla geçmeden hemen verip değiştiriyorum.
bmw(Y)....
dizel gezmesi güzel:) 1.6 benzinli megane'dan sonra rahat rahat geziyorum dizel clio ile:)