106 iyidir satmak ıstedıgın zamanda dıger ıkısınden daha rahat müşteri bulabılırsın
Printable View
106 iyidir satmak ıstedıgın zamanda dıger ıkısınden daha rahat müşteri bulabılırsın
herkeze selam
crx i ilk başta elerim model yılı itibari ile toplayacaksan karar senin si da crx de bence çok güzel araçlar
arkadaşlar saxo nun torpido yok demiş sağın solun önün hertarafın göz ihtiyaç duymuyorsun kişisel olarak ben zaten fuzulü şeyler koymam sağa sola torpidoya ses yapar diye rahatsız olurum
ön konsol otur ağla demişler bence gayet güzel yuvarlak hatlara sahip
http://img9.imageshack.us/img9/4045/44675599.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/6185/85728235.jpg
ben stock oğlu stock biniyorum helezonlara kadar gayet keyifli bir kullanımı var şu anakadar beni hiç üzmedi isim hakkaten arıza bazı arızalarda takılıyor tabi saxo burak vsvs diye karar tamamen senin kişisel zevkler
benim tercihim sırasıyla
1-vts mk2
2-106 gti
3-vts mk1 ön kaoser hoşuma gitmiyor
Temiz birşey bulursan.Araçlarlada uğraşıp ufak tefek yüzeysel. Crx al derim.
Ayrı bir heyecan olur. Hem az hem özel.
evet koldayama var ne alaka sonradan heralde :D spor arabayada hiç yakıştırmıyorum yahu :)
Bu arada bence 106 GTi tabiki ama temiz yoksa Saxo alırım onların daha çok temizi var :)
Ve Saxo nun içi daha derli toplu gelio bana
Aslında 2sindende isterim ne yalan sölim 2sinide alırdım :D
106 gti derim...
problem olduğunu söylediğimi hatırlamıyorum ... orjinalinde olmadığı için sorulan bi soru
Crx in temizini bulmak zor bulsan da ilerde satmakta zorlanacağın bir fiyat istiyorlar.Bu 3ü arasından saxo da bak 106da bak hangisinin temizini uygun fiyata bulursan onu al.
Sana bir seçenek daha önereyim "del-sol" b16 var araçta ve yol tutuşu iyi.Birazda genç işi :)
Crx yıl olarak eski kalıyo
106yla saxo arasında kalacak olursam kesinlikle saxo 2 olurdu tercihim, 106dan çok daha yakışıklı ama arkadaşlarındada dediği gibi içleri biraz:icon13:
bence asıl vts & civic si arasında kalmalıydın crx felan ne alaka anlamadım :D
yazık olmuş ama neyse yapılacak bişe yok artık
herkes torpidoya isme kitlenmiş :D performans diyor adam :) ikiside aynı kardeşim performans olarak saxoda klima var 106 ların bazılarında yok opsiyonel yani klimasız aracın performansı az daha iyi gibi.
zor seçim çünkü bu fiyat aralığında temiz araç bulmak zor. Bence HGT temizlik açısından iyi bir tercih olabilir hem fazla el değiştirmiyor hemde birçok konuda seni tatmin edecek bir araç.
şimdi uzun bir yazıya başlayacağım gibi geliyor :)
106 ve saxo düşünürsen yaşı itibari ile düşün başkada hiç iyi izlenimlerim yok bu araçlarda içine otur resmen tabuttasın araba biraz güven vermeli bunları geçiyorum crx düşünüyorsan eğer işte şimdi anlatıcam ondan sonra bir daha düşün :)
Honda Crx yılların efsanesi yaşlı ihtiyar delikanlı aşıklarının olduğu club larının kurulduğu gece crx ile yatıp sabah crx ile kalkan insanların olduğu bir araç birde ekleyim crx e binen birisi hayatının hatasını yapmıştır çünkü bundan sonra bineceğin hiç bir araba o sürüş zevkini sana vermez eski olduğundan dolayı sağını solunu toplayacağım diyene kadar canın çıkar yeter artık satıcam dersin bir türlü satamazsın gözünü kırpmazsın satarsın bundan sonrası facia olur inim inim crx ararsın çok uğraşırsın çok offf dersin ama bir türlü onu bırakamazsın.. Önlerde konserve kapağı arkalarda gazoz kapağı kadar disk frenleri vardır 130 hp lik devir çevirmeyi bilen motoru vardır bu yüzden kendini durdurmakta zorlanır içine oturduğunda gereksiz bir güven verir aşırı yol tuttuğunu düşünürsün iyide tutar bi yere kadar ama arkasını çok iyi atar attığındada toplama gibi ihtimalin yok araba kendisi toplarsa toplar toplamazsa dönersin :) camları kolludur klimalıdır(çoğu sökülmüştür) elektrikli sanrufu vardır çoğunu açmaya korkarsın kopacak diye motorlarında kronik bi yatak sarma hastalığı vardır bazıları bunu çözdüklerini söylüyorlar ama ben daha göremedim tüm malzemeleri motorunda oem kullanman gerekir yoksa performans tadı alamazsın sorunlar çıkartır türkiyede bu sorunları yaşamayacağın crx bir elin parmaklarını geçmez onlarda araçlarına aşıktır satıcam deselerde birisi alıyorum dediğinde satamazlar ben kendim alıp toplayacağım diyorsan (benim yaptığım gibi) o zaman başın çok ağrıyacak malzeme bulamayacaksın parçalar pahalı gelecek (örnek arabanın ucuz olduguna bakmayın servisteki krank fiyatı 3200 lira arka cam 2000 lira stoplar 1200 lira ;D ) ama sonunda bıkmadan usanmadan uğraşıp yaparsan motoruda adam akıllı toplarsan ne vti ne gti stock olarak bir rexle baş edemez bu sitede bunu kabül etmeyen birçok insan var ama malesef böyle performansta saxodan da gti danda seni daha çok tatmin eder ama yukardaki dertleri çekebilirsen tabiki :)
süper yazmışın gerçekten ellerine sağlık...haklısın coğu yazdıklarındada
"106 Gti" Derim..
51 mm düz Boru + Güzel Bir Son Susturucu.
Birde Yazılım Attığınızda Çıldırıyor Makine :)
crx hakkinda bilgim yok bisey diyemem.
performans icin demissin; bildigim kadariyla 106 ve saxo ikiz motorlarla donatılı bu durumda dıs gorunus ve ic dekor kalıyo gerıye secmek ıcın.
bence saxo1mk ler cok daha cekıcıydı mk2 ye gore ama ıllakı mk2 nın vardır bı espırısı 1 e gore.
ben saxo nun gogusluktekı bıtek fanı sevmıyorum ucgenımsı tek parca gıbı ya orası normal olsa bence cok gsel olurdu ya orası cok bozuk gelıo bana o kadar 106 nın ıcı zaten saxo nun kınle kıyaslanmaz bıle bence cok basıt.