tadından yenmez ama off off :p
Printable View
eski konularda arama yaparsan geçmişi hakkında konusu olması lazım. şuan bakımlı güzel duruyor.
bence 3 kapı si kanka sanada honda yakışır :D
kupe diyince bmw geliyor ilk insanın aklına bmw al
Megane coupe 1998-1999 2.0 F7R diyecem ama düzgünün bulmak mesele.. 2000-2001 2.0 F4M - 140hp - IDE motor da olabilir.. 2000-2002 -1.6 - 16v - 110hp - K4M- IDE de terciğ edilebilir... BMW coupe her zaman için ilk sırada olur ama en az 2.3 olmalı bence..
:icon_tup: :icon_rule
http://www.sahibinden.com/m-technic_...XQQdisplayitem
hyundai coupe uda değerlendirmeye aldık..
1.si en yisi bence
http://www.sahibinden.com/ek_civic_c...XQQdisplayitem ilk önce bunu düşünürdüm hem tek olmak hem de ileride projelik yada eksiği gediği varsa toplamak için ek coupe izmirde 2 tane görmüştüm bir bu bide beyaz md plaka idi(2 sene oldu göreli) 2 nci tercihim f7r coupe alırdım ancak 98-99 modellerde mevcut bu motor ve de türkiyede çok fazla olmayan bir araç temizleri kıyıda köşede vardır hala bence ama o yaşına rağmen hala daha süper gider 2000model sonrası megane coupe lerde iyi performans olarak ama şahsen almazdım sırf modelli diye 3 üncü tercihim 406 coupe fakat 3.0v6 olursa hem konfor hem performans araçta herşey var ve mümkünse 2001 model üstü alırdım temiz bir tane bulunabilir
Coupe dediğin Turbo Coupe olur ...
Sanayide dolaşmayı seviyosan bence 220 turbo coupe ..
astra coupe :)
Astra Coupe bence :)
Ciddi Ciddi bende bakıyorum bu ara :) Önümüzdeki yaza nasipse..Ki fiyatları da çok makul bana göre o arac için 16-18 arası düzgününün alınabilitesi var ;)
Megane'i geç bence.
Civic Sport'u yolda görsem çakma TypeR derim. Gerçi demeye gerek kalmıyor çoğu zaman TypeR yazıyorlar.
Bertone gayet şekil ve sade bir araç. Irmscher body ile çok harika oluyor,aşağıdaki link'te tanıdığım bir araç var,düşünüyorsan çok temiz ve bakımlıdır.
Pug 406 hakkında bilgim yok.Tipleri güzel ama.
GSi düşünmem ben olsam,bertone varken.Tipi bildiğin Astra Classic.
BMW tip olarak içlerinde en kötüsü. E36 tercih edilebilir onun yerine.Ama onlar da biraz eski. Bu listede en mantıklısı Bertone gibi duruyor.
http://www.sahibinden.com/irmscher_a...QQdisplayitem?
Fi tarihinde bir yazı yazmıştım ex-arabam ile ilgili:
Renault Megane Coupé 2.0 (150HP)
Genel Bilgi
Arabamı ben 2000 Kasım ayında ikinci el olarak satın
aldım 67000 km de idi. Arabam Temmuz 98 trafiğe
çıkışlı. İlk gelen Megane Coupelerden. 2000 ve sonrası modellerden gözle görülebilen farkları ön farları daha büyük, arka stoplarda reflektör yerine siyah plastik var ve jantlar farklı. O tarihlerde 1,6 lt 8V 90 hp ve 2,0 lt 16V 150 hp motorlu ithal edildi bu araba. 2000 yılında ise makyaj gördü ve 1,6 lt 16V 110 hp ile 2,0 lt 16V 140 hp olarak üretiliyor ve ithal ediliyor. 2.0 motordan yollarda az var ve arabanın etrafında 2,0 lt olduğuna dair hiçbir işaret yok. Sadece arabanın ön çamurluklarında 16V yazdığı için arabayı bilmeyenler 1,6 lt sanıyorlar ))).
Karoser - İç Mekan
Arabanın görünüşü bence çok hoş. Hele yandan ve önden bence çok şık. Alaşım jantlar ve 195 50 16 lastikler ayrı bir hava veriyor. Ön sis farları ve elektrikli sunroof standart. Hele park lambalarını ve sisleri yakıp sunroofun arkasını kaldırınca inanın bakmaya doyamıyorum. Arabaya giriş-çıkış kolay. Büyük kapılar hiçbir zorluk çıkarmıyor. Ama sürücü koltuğu öne kaymadığı için sürücü tarafından arkaya geçiş çok zor. Keza yolcu koltuğuda minder kaydırılınca eski konumuna dönmüyor. Ya minderi tutup sırtlığı kaldıracaksınız ya da arkaya geçen arkadaşınızın dizlerini acıtıp koltuğu
en arkaya itip sırtlığı sonra kaldırıp koltuğu öne alacaksınız. Ne yazık ki bu durum 2001 modellerde bile aynı. Anlayabilmek mümkünü değil. Araba Megane Sedan platformu üzerine geliştirilmiş ama aks mesafesi 11 cm, toplam boy olarak 57 cm daha kısa. Bu da daha dar arka koltuk alanı ve bagaj hacmi (288 lt) olarak yansıyor. Arka koltuklar dar sayılır. Diz mesafesi kurtarsa bile baş mesafesi fazla değil. Zaten araba bence 2+2 formunda bir araba. Arka koltuk minderinin ortasında kapaklı bir göz var. Bu durumda oraya oturmak pek mümkün değil. Arabada kokpitte eşya koymak için göz sayısı yeterli. Kapı cepleri ve torpido gözü kullanışlı. Vitesin önünde de bir boşluk var. Bagaja yükleme yapmak bazen zahmetli olabiliyor çünkü arka cam bagaj kapağı ile beraber açılmıyor. Aslında hiç açılmıyor ))). Koltuklar oldukça sportif. Yan destekleri bence yeterli. Koltuk oturma pozisyonu yüksek sayılabilir ama sürücü koltuğunda yükseklik ayarı olduğu için bu pek sorun olmuyor. Esas farkı yolcu koltuğuna geçince anlıyorsunuz. Kokpit Megane serine benziyor. Bence kumandalara ulaşmak pek kolay değil. Ayrıca bence görünüm, renk olarak biraz daha sportif olmalıydı. Başka bir arabada görmediğim özellik olarak elektrikli arka kelebek camlarını belirtmeden geçmek istemiyorum. Gösterge tablosu beyaz zeminli. Yağ seviyesi, yağ basınç göstergesi, yol bilgisayarı, dış sıcaklık göstergesi, elektrikli far yükseklik ayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit, direksiyondan kumandalı radyo-kasetçalar, elektrikli aynalar, immobilizer, klima, 2 airbag, alaşım jantlar, bagaj üstü spoiler, elektrikli sunroof, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, ön sis farları, ABS ve katlanabilen arka koltuk standart. Müzik sistemi bence yeterli. Sürücü camının tek dokunuşla açılıp-kapanma özelliği yok. Bu da biraz sıkıntı yaratıyor doğrusu. Görüş olarak arka görüş biraz kısıtlı ama zamanla alışıyorsunuz. Çünkü büyük arabalar gibi arabanın nerede bittiği derdi yok. Malzeme ve işçilik bence yeterince iyi düzeyde. Sellektör yapmak zahmetli. Kısa farlar yanarken uzunları açıp-kapatıp sellektör yapılabiliyor. Diğer arabalardaki gibi far kolunu itince uzun far, çekince sellektör olayı maalesef yok.
Motor - Performans
Demin dediğim gibi benim araba 150 hp lik model ve
1090 kg. Teknik veri olarak yazarsam 6000 d/d da 150 hp, 4500 d/d da 185 Nm tork üretiyor. Vites oranları kısa sayılabilir. Her viteste rahatlıkla
hızlanabiliyor. Hele hele mesela 100 km/h ile beşinci
viteste giderken üçüncü vitese alıp gaza dibine kadar basıp 150 km/h hıza çıkmak çok zevkli ))). Vites yolları çok kısa, vites oranları da kısa olduğu için motor gücü kesintisiz olarak tekerleklere
aktarılabiliyor. Hızlanma verisi olarak fabrika verisi
yanılmıyorsam 8,4 sn, maksimum hız 215 km/h. Devir kesici 7000 d/d da devreye giriyor. Tüketim olarak şehirler arası 90 km/h ile 6-6,5 lt/100 km, ortalama 140-150 km/h ile 8-8,5 lt/100 km ve şehiriçince tatlı-sert kullanımla 10 lt/100 km yakıyor. Bence arabanın verdiği zevke oranla az yakıyor. Deposu 60 lt...
Sürüş Özellikleri
Arabam önden çekişli ve 195 50 16 lastik var. Süspansiyon sistemi çok ama çok sert. Yolda ne var ne yok direkt hissediyorsunuz. Şu an üzerinde S Racing yay var ve araba daha da bir sert durumda. Lastikler balon yapmaya çok meyilli. Direksiyon bir uçtan diğer uca 2,5 turda dönüyor ve oldukça hassas. Ama direksiyon simidi sportif değil. Yüksek hızda tabiri caizse ip gibi gidiyor ve hızlı yapılan manevralarda yana yatmıyor. Limtlerini zorlarsanız arabanın arkası kopar gibi oluyor ama arabaya alışınca hemen toplayabiliyorsunuz. Viraj içinde hızlı giderken ayağınızı gazdan çekseniz bile izinden çıkmıyor. Önden kayma problemi yok gibi. Arabada önlerde üçgen salıncaklı McPherson; arkada dört kollu bağlantı sitemi var. ABS standart ve fren mesafesi çok kısa. Frene dokunsanız bile acayip bir hızla yavaşlıyorsunuz, hele hele ABS devreye girerse (ki kolay kolay girmiyor) inanın sizden daha kısa mesafede ve izinden çıkmadan duracak araba sayısı çok azdır. 100 km/h hızda 38-39 metrede duruyor. Fren olarak önlerde 262 mm çapında hava soğutmalı diskler, arkada ise 238 mm çapında dolu diskler var. Motor sesi bence sportif bir ses ve kabinde pek sessiz sayılmaz. Ama ben arabanın bu özelliğinede bayılıyorum. Motor sesini duymadan keyifli sürüş olmaz bence.
406 cup derim ben :D
bu coupe lerin içinde bi coupe var oda 406 coupe. tabi v6 olcak. 2.0 sine dedemiz binsin. tasarım olarak motor olarak 406 coupe derim ben.
hyundai coupe seçerdim farklı duruşuyla herzaman 1 adım önde
yormlarınız için teşekkürler.. astra coupe ile 406 coupe arasında düşüncem yoğunlaştı...
Düşünürsen techturkey üyelerine bir miktar yardımcı olurum ;)
http://www.sahibinden.com/turkiye_de...XQQdisplayitem
406 coupe çok yakıo diye biliyorum ama çok hoş çok agresif bir araba astra coupe daha iyi gibi:D
Astra coupe nin piyasası hepsinden iyi gibi sanki,hoş bi coupe temizine baktırılıp alınabilir.Ama yerinizde olsam EK civic e bakardım.
Astra Coupe çok var. GSI çok yok. O yüzden bence Astra GSI. Ben o kasayı seviyorum. Pininfarini tasarımı 406 Coupe'de iyi bir renkle çok güzel gözükür.
kötünün iyisi honda
bmw ti compakt serilerinede bir göz at istersen yapınca çok iyi duruyor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...emsalsiz/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...arliksiz/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...at-dustu/detay
Sport trendlerde hoş bakalbilirsiniz. Hem donanım olarak hem de iç dizayn olarak gayet iti aletler .
Dış tasarım olarak bu seçenekleri ön plana attıysan.
Bunların içinde 406 ve hyundai üretim bandından coupe tasarımı yapılıp üzerinde çalışılıp satışa sunulmuş araçlardır;)
406 coupe
astra coupe
hyundai coupe
bende sadece bu araçlara dışardan bakan ve dergilerden inceleyen biri olarak, e36 coupe deilde cabriolet tavsiye ederim, evet biraz topicin dışında bir cvp oldu ama, hardtopsız cabrio derim ben
astra coupe bunlar ıcınde en mantıklısı
peki motor olarak hangisinden daha çok verim alabilirim..hangi motor daha iyidir?
bertone 2.2 m.gri var düşünürsen haber ver
rakam sanırım 18 civarı net hatırlamıyorum.
coupe = bmw
e36 coupe hepsını yer bıraz daha imkanın varsa e46 tabıkı..
Bu listedeki araçların hiçbiri değeri olan araçlar değiller ama illa listeden dışarı çıkmayacam dersen bmw tavsiye ederim..
ama..
bu fiyat aralığında tek tavsiye edeceğim peugeot 106 gti dir.. her türk gencinin sahip olması gereken safkan bir spor araçtır..