bencede önce TSİ sonra FSİ tamamen mantıga dayalı :D
Printable View
bencede önce TSİ sonra FSİ tamamen mantıga dayalı :D
Her sekilde tsi bence, uzunda da ayni sekilde.
TSI her aşamada avantajda FSI ancak son süratte geçer bence..:beuj:
uzunda her türlü FSI ayırır tsı stock sa tabi
Mert arkadaşımla merak ettiğimiz bu konuda benim düşüncem 0-400 m ve 0-1000 m
mesafeda 1.4 TSI motorun geçeceği sonrasında 2.0 FSI'ın hacmi sayesinde yüksek
hızda kesilmemesi sebebiyle tsi motoru geçeceğiydi.2.0 FSI kullandım 1.4 tsi'a bindim,
karşılaştırma olsun diye bir sürü video izledim ve bu iki motorun aynı arabadaki teknik
verilerini inceledim 1.4 tsi hem 20 kg ağırlık dez avantajına hem de 10 hp lik bir güç
eksiği olmasına rağmen(kağıt üstünde) bu arabaların çıkacağı maksimum hızda 1.4 TSI
motor 2.0 FSI yı geçiyor.
Not:--->> 1.4 TSI ile 230 gördüm 180-190 a su gibi çıkıyor hiç anlamıyorsun bile ama bu
hızdan sonra 2.0 FSI kesilmeden devam edeceğini düşünüodum fakat bu hızdan
sonrada 1.4 TSI en az 2.0 FSI kadar gidiyor.
deneme ne zaman merak ettim deneme olucakmı acaba ?
1.4 tsi 140 hp lik Golf V arabamız var ama lastik ebatları orjinalinden geniş ve büyük şuanda, eğer 2.0 fsi Golf V i olan arkadaşımız varsa böyle bir deneme yapılabilinir neden olmasın...
deneme yapmak lazım bencede cok ucu ucuna bır karsılastırma.
Kara Asfalt Tsi kalkarda.. 3. vites roll de 2.0 sıyırabilir..
bencede her kosulda tsi 140lık olan tabi
Son hızda fsi geri kalan ne varsa tsi diyorum
Tsi diriyse her Turlu alir 200-220 rollde bile
TSI daki SC alt devirleride çok güzel topladığı için her şekilde TSI derim. 170 lik GT olan bir arkadaşım 3.0 TDI audi nin arkasında 2.2 hondanında önünde gittiğinden bahsediyordu :)
giderde a6 180 den sonra nasıl gider :D çekirdeği alıp izlemek lazım golfün içinden :)
kalkışta TSi ayırır 2 de rollde de TSi ama 3 ten sonra FSi gibime geliyor.