bana bitti gibi geldi sen inanmamışsın bence :p hadi hayırlı olsun :hehe:
Printable View
CRUZE Nerdesin gel hemen bitirelim işi :)
:) bitirelim kardeşim teslim süresi çok önemli değil kasımda olur önemli olan maliyet :) ben skydom suz :( istiyorum ama lav kırmızı birde test sürüşünü mutlaka yapmam lazım 1.6 mjet 120 hp dualogic vites yokuş kalkış sorununu araştırıyorum ama kimisi stop ettiriyor,kimisi balata yiyor,kimide bende böyle bir sorun yok diyor sanırım yokuşta sıkı bir teste çıkmak lazım, sende bir fiyat ver istersen şu anda lav kırmızı için 43.000 e kadar fiyat buldum( 750 tl paro kart kampanyası dahil).
mutlaka yakıt için chip mi yaptırsak, fabrika verisi 6.1 diyor bravo için aşağı yukarı ben o değeri yakalarım diye düşünmekteyim zira günlük kullanımım ort 70-80 km hız trafiksiz bir yol arada gaza gelmez isem tabi :) chipte fayda/maliyet analizi yapmak lazım chip fiyatı nedir ayrıca 120+kaç hp olur? Garanti olayını da düşünüp araştırmak lazım.Fiat sonra yan çizmesin.
şu 1.6 mjet i opellere de koysalar ya :)
astra h kasa eskide kaldı bence bravo daha iyidir ayrıca 1.3 dizel easytronic vites atarken yığılıyor biraz özellikle 1 den 2 ye geçerken bana öyle geldi kullandığımda...
yazılımdan sonra tüketimin azaldıgı devir sadece max'um verdigi güçün altındaki degerler degilki yazılımdan sonra stock haldekinden dahada çok devir çevirttiriyorum ki bu şekilde 1 lt aşagı düşüyo, uzun yolda dedigim gibi 3.4 u rahat rahat yakalanabiliyor.
evet stock halde ben 7.5 yakıyorum ama 6 lt yle gezen bi çok bravo kullancısı var beni tebrik eden nası 7.5 yapıyorsun diye. ilk aldıgım zaman hava yazdı 8.3 lere kadar çıkmıştım ara sıra klimayla ve genelde kısa yolla gidip gelmekle.
1.3 combo nun kliosuna göre 7.5 yakması gayet normaldir bence. kucucuk motor kocaman araba :D Bravo 1.350 kg 1.6 16v 105 290 nm stock halde ben agresif kullandıgım için 7.5 du 6 yla gezen bi cok insanda var yani.
aynen yazılımdan sonra 1lt garanti düşüyor.
7.5 lardan 6 ya düşmesi hatta trafigin olmayışında 5.5 vss
öyle işte :D
Astra 1.3 90'lik hele otomatikle cok yorucu olurdu :) Bravo yerinde tercih olmus bu karsilastirmada, hayirli olsun ;)
bana kalırsa bravo..
hem oldukça güzel hemde servise gitmeye korkmazsın :D
bravo bencee
Hassasiyeti ve eşeğe biniyor hissi veren o motoru olmasa opele binmek gerek, ama Fiat Bravo'suyla Bravoyu haketti. Astra derdim Alman-japon ezberimden dolayı ama bravo da iştah kabartıcı geliyor. Bravo almak mantıklı sanki.
abi naaptın yaa :D Bravoya istediğiniz kadar laf edin hepsine eyw derim ama yakıt konusunda savunurum. Ben şehir iiçi 5.4 üstü görmedim. Şehir dışıda 4.5 civarları. Burdan istanbula gittim erhanda vardı hatta 4 kişi klimada açtık ara sıra 170 altına düşmedik istanbulda ortalamam 5.2 idi. Bu arada ben stok hiç binmedim arabaya o yüzden stok halinyle ilgili yorum yapamıycam aldığım gün yazılım yaptırdım :D
Bravonun amortisör konusunda sıkıntısı var evet biraz :D Bende jant + yay var biraz zıp zıp gidiyor. Bi koni yada coilover şart diye düşünüyorum. Ama onun dışındada fiyatına göre çok başarılı bir araba. Aynı fiyata alacağın bir astrayla kıyasladığında arada dağlar var. Ve bence astra daha kötü :P Hele cabrio ise iğrenççç:hahaha::heyoo: :p
Tatildeydim abi yaa 1 aydır ankarayı özlemişim roll arkadaşlarımı özlemişim onlarsız yapamıyorum bidaha tatile giderken onlarıda götürcem her akşam çıkarız artık :D
merhaba
şu anda tüm Türkiye'deki bravoları araştırıyorum. pm atıyorum. :)
reklam olarak saymayın admınler sadece bılgı amaclı lınk
http://www.fiatbravotr.com/
keinlikle brawo
Bende fiat bravo kullandım gerçekten çok seri bi araba çok rahat frenleri çok güzel ses sistemi mükkemel ama bi yol tutuş konusunda tereddütüm var yani sert virajlara girmedim nasıl bi yol tutuşa sahip bi araç bilgilendirmisiniz lütfen
bende bilgi veriyim ozmn
www.club-bravo.com
üyelik istemeden her istediginiz konuya bakabilrsiniz..;)
bugüne kadar birçok Bravo verdim ve herbiriyle sürekli telefon irtibatındayım sürekli takip ediyor varsa sorunlarını dinliyorum.
şu ana kadar yol tutuş konusunda sıkıntı yaşayan bir Bravo'm olmadı ki burada Bravo sahibi bir çok arkadaş var onlar daha net cevap vereceklerdir neticede gece gündüz otmobilleriyle beraberler...
Benim tanıdığım bravo kullanıcıları genelde çok duygusal bakıyorlar olaya benim arabam en iyisi diye düşünüyorlar her konudada hiç bir araba ile kıyaslamıyorlar bile.
Yol tutuşu konusunda acaba kaç kişi zorladı ve sıkıntı yaşayıp yaşamadığını tecrbe etti. Ben çok kez zorladım. 2 tane bravo var. Bir tanesi 1.4 turbo sport bravo şu anki ise 105 hp lik dizel bravo. İlki en dolusuydu. Esp mevcuttu ve esp ye güvenerek çok zorladım ve hiç sıkıntı çıkarmadı. Şimdikinde ise esp yok aynı şekilde zorlayamıyorum çünkü direk arkasını bırakıyor. Ancak diğer araçlarlada karşılaştırdığımızda ortalamanın üstündedir biraz. Çok sıkıntı çıkarmaz. Öyle astradan çok kötü falanda sayılmaz. Hemen hemen yakındır. Ama ben şimdi alacak olsam sıfır bravo kesinlikle esp lisini tercih ederdim.
Esp bence kasko kadar olmaz ise olmaz bir teknoloji.
90 hp astranın performansı klima açıkken saç baş yoldurur. motor seçenekleri yüzünden bu karşılaştırmada aradaki fiyat farkına bakılmaksızın bravo seçmelisin. Astranın içi güzel yol tutuşu güzel dışı güzel bravo hakkında herhangi bir fikrim yok ama düşünmeden bravo alırdım. 90 hp o araba olmuyor ne yazıkki.
Kayınpederime sıfır 1.4 turbo 122 hp Active yani en boş paket araç almıştık. Aldığımız gün kendisi gidip bir jant taktırmış üstüne lastikleri değiştirmeden. Görüntüsü kötü olduğu kadar sanırım ofsetide yanlış olduğundan jantlar çok içeride kaldı. Her neyse. Ben aracın yol tutuşunu hiç beğenmiyorum. Henüz hiç arkası yanıma gelmedi. Ama her ana gelicekmiş gibi bir hisse sahip. En son tatile giderken bir köpek birden yolumuza atladı ve ciddi bir manevra yapmam gerekti. Arabanın manevraya verdiği tepkiye olan korkum köpeği yola atlayınca yaşadığım korkudan daha fazla. Konforu beklentisi fazla araçlarda çok dikkatli araba kullanmak lazım. Az ses yapsın tak tuk yapmasın diye yumuşacık süspansiyon ve yumuşacık direksiyon koyuyorlar saçma sapan bir araba oluyor. Hele hızlanınca direksiyon o kadar yumuşak ki birde City düğmesine bassam üfleyerek dönücek sanki.
city düğmesi 50 den sonra hiç bir işe yaramıyor zaten açıkda olsa bişey farketmez. O kadarda kötü olmasının sebebi acaba 15 lastikler vede çok içerde kalan jantlar olabilirmi????
zaten yumuşak amortisörde bide 15 lastikle iyice esneme oluyor acaip güvensiz gidiyor araç. Birde lastikler içerde olunca iyice kaymaya meyilli oluyor.
Üretmeseymi fabrika bunu 15 ile. Zaten kocaman arabaya kocaman çamurluk ağızı yapıp orjinalde 15 koymuyor fabrika çıldırtıyor. En azından 16 jant koy tabanıda geniş yap. Yok illa kaçıcaklar bişiden.
eeeee fiat işteee :D:D:D:D:D
Arkadaşlar hayatınızda hiç bir fabrikada bir otomobilin baştan sona yapım projesinde bulundunuz mu?
bu mühendisler sizden dahamı az şey biliyorlar ve maliyetler konusunda sizden daha mı az bilgililer?
fiat alıcagıma taş alsaydım daha iyidi :D :D git desen gitmez dur desen durmaz dön desen dönmez :D :P
Benim arabam o bahsettiğiniz değerleri görse 4.5lt , 5.4lt ömür boyu satmam walla :)
takoz gibide görseniz kıymetini bilin :)
Geçiceksin o mühendislik olaylarını arkadaşım. Markalar gidip aynı kasa arabaya 1.2 sinden tut 2.5 motoruna kadar geniş motor seçeneği sunuyor. Heleki bazı markalarda 1.4 motorlusu 1.6 motorlusundan çok yakıyo. Bazende 1.6 motorlusu 2.0 motorlusundan fazla yakıyo. Hatta klima açık 4 kişi yokuş yukarı çıkamıyor araba sıfır baskı balata ile. Ama 1.6 olanı çıkıyor. Bunuda düşünmüş dimi mühendis. Sen mühendise yolda kalmasın iyi kötü gitsin ucuz olsun de o sana 900 cc 2 ton arabada yapar.
yol tutuş olarak kötü bir araba değil bravo. Ben çok kez zorladım. Benim arabada esp yok işi abartınca arkayı savurabiliyor. Ama çoğu viraja korkusuz girebiliyorum diyebilirim. Çok zorlamama rağmen 160lik tsi(esp) golfun yol tutuşu benimkine kıyasla daha güven veriyor. ilginctir dün 105tdi golfle kopruden gecerken zıp zıp zıp geçtim. Ne benim arabam nede aynı 160lik golf busekilde zıplatmadı köprüde.
doğru bir karşılaştırma değil bence
bu şartlar altında Bravo diyorum.