User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: HAYABUSA vs. DESMOSEDICI RR

  1. #1
    nosmemos
    Misafir

    HAYABUSA vs. DESMOSEDICI RR



    http://www.ducati.com/docs_eng/model..._straight.html sesi
    Engine

    * Type: L-4 cylinder, liquid-cooled, DOHC, Desmodromic, 4 titanium valves per cylinder, gear driven camshafts
    * Displacement: 989 cc
    * Power: More than 205 HP @ 13,500 rpm*
    * Torque: n/a
    * Fuel injection: Four 50 mm Magneti Marelli throttle bodies, 12-hole "microjet" with injectors over throttle, manual idle control
    * Exhaust: '4-into-2-into-1' vertical exit exhaust/silencer
    * Emissions: Euro 3


    Transmission

    * Gearbox: 6-speed; Cassette type
    * Clutch: Dry multi-plate slipper clutch, hydraulically actuated


    Vehicle

    * Body: Full carbon fiber bodywork
    * Frame: Tubular steel trellis hybrid, carbon fiber seat support, aluminum swingarm
    * Front Suspension: Ohlins 'FG353' PFF forks USD 43 mm pressurized, with preload, rebound and compression adjustment, TiN coated sliders
    * Front Wheel: Marchesini forged and machined magnesium alloy wheels, with 7 spoke design as GP6
    * Rear Suspension: Ohlins rear shock, with rebound, low/high speed compression adjustment, and hydraulic preload adjustment
    * Rear Wheel: Marchesini forged and machined magnesium alloy wheels, with 7 spoke design as GP6
    * Tires: Bridgestone
    * Front Brake: Two Brembo radial "monoblock" calipers with four 34 mm pistons; two semi-floating 320 mm x 6 mm discs, with machined flange: the same as GP6 wet race set-up
    * Rear Brake: 240 mm fixed disc, fixed caliper with two 34 mm pistons
    * Fuel tank: aluminum alloy
    * Dry Weight: n/a
    * Instruments: New lightweight Corse electronic multifunction dashboard with LCD 'bar' graph tachometer, trip/odometer, anti-theft immobilizer, lap time measurement, oil pressure, fuel reserve, EOBD, clock, air temperature, rev counter

    65000 $ usd satis fiyati(satisa sunulduktan 5 saat sonra hepsi satilmis)





    Specs
    Engine: 1299cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC,172.6 hp @ 9800 rpm
    Bore Stroke: 81.0 x 63.0mm
    Compression Ratio: 11.0:1
    Fuel System: Keihin/Denso Fuel Injection
    Lubrication: Wet sump
    Ignition: Digital/Transistorized
    Transmission: 6-speed, constant mesh
    Final Drive: #530 chain
    Overall Length: 2140mm (84.3 in.)
    Overall Width: 740mm (29.1 in.)
    Overall Height: 1155mm (45.5 in.)
    Seat Height: 805mm (31.7 in.)
    Ground Clearance: 120mm (4.7 in.)
    Wheelbase: 1485mm (58.5 in.)
    Dry Weight: 217kg (478 lbs.) 218kg (480 lbs.) CA. model
    Suspension Front: Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, 14-way adjustable rebound damping and 13-way adjustable compression damping
    Suspension Rear: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, 22-way adjustable compression & rebound damping
    Brakes Front: Dual hydraulic disc
    Brakes Rear: Single hydraulic disc
    Tires Front: 120/70-ZR-17
    Tires Rear: 190/50-ZR-17
    Fuel Tank Capacity: 21 liter (5.5 gal.) 19.0 liter (5.0 gal.) CA. model

    11000 $ usd satis fiyati

  2. #2
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DESMOSEDICI RR 65 000 $ mı !? abi o paraya USA da ne arabalar war ne motoru ya ...
    teknik verileri hayabusa dan daha iyi olabilir ama benm içn Hayabusa nası desem bi ekol olmuş motor diyince aklıma ilk o gelio tamamen duygusal olarak onu seçiyorum
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #3
    T-MIVEC
    Misafir
    Tabiki Desmosedici. Ayrıca $ 65K o makina için abartı değil. O fiyata kimse RC 211V veya YZR M-1 satmıyor.

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosmemos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bu ses nedir böyle ..

  5. #5
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He türlü haya sebebine gelince ducati hem daha agar hem parcası cok pahalı hem kendisi cok pahalı

    ayrıca Haya yı sevioruz
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #6
    absolute
    Misafir
    Hayabusa.........

  7. #7
    T-MIVEC
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    He türlü haya sebebine gelince ducati hem daha agar hem parcası cok pahalı hem kendisi cok pahalı

    ayrıca Haya yı sevioruz

    Desmosedici daha hafif

  8. #8
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    desmosedicvi tam bir pist makinasi, herşeyi olabilecek en kompetisyon malzeme ile üretilmişl, hayabusa ise normal bi standart üretim hızlı motorsiklet, ki bence gsx-R1000 daha mantıklı bi seçim olurdu, haya tam bi racing bile değil

  9. #9
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Desmosedici Rr

  10. #10
    emir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayabusa güzel alet seviyorum

  11. #11
    FEYM
    Misafir
    biri racing biri çok çok güçlü sport touring,yani apayrı araçlar...

    Desmosedici diyorum...

  12. #12
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Desmosedici her$eyiyle fantastik bir motor olmu$ .. sesi zaten yıkıyor .. Hayabusa eskiyen bir yüz ve gerçekten tam bir racing gibi olmayan havasıyla beni kendinden soğutuyor . gsx 1000r daha mantıklı gerçekten ..

  13. #13
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    desmo için çok önemli bir detay...her parçası en hafif ve dayanıklı alaşımdan üretilmiş..kilo/hp oranı müthiş olsa gerek...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  14. #14
    GS400
    Misafir
    desmoyu nerden bulucaz bunların ikisi arasında Busa tabiki... Ha Desmo geçebilir tabii

  15. #15
    AHM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DESMOSEDICI ! hbusa yalan olur ducatinin bu motogp den kaçmıs makinasi yanında

  16. #16
    AyB_Tv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya ben herşeyi geçtimde o ses nedir yafuu
    AyB

  17. #17
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Desmo full race spec çoközel bir motor , Busa günlük kullanım için üretilmiş.Kulvarlar çok farklı .

  18. #18
    s13ozgur
    Misafir
    L-4 cylinder, liquid-cooled, DOHC, Desmodromic, 4 titanium valves per cylinder, gear driven camshafts
    ya bu yazilanlar ve cikardii sesler baya kufur etmekle ayni shey...
    desmodromic subap acip kapama i$leri 1930larda mi ne oyle bi zamanda bulunmus bisey onu nasi kullandiysa ya bunun kapagini bi$eye uydurmak lazim kapagina gore blok yapmaya deger baya...
    ezdi bitirdi a.k. italyan dallamalar eheh
    bunun altina 12 kompresyon bi 1.6litre toplamak lazim ama individual throttle body i$i bozar emme manifoldu yapilir ya bi$ey olmaz tamam aliyoruz kismetse lotus elise'in icine koyyoruz oh be yan duz yok f3'ler'e mi kafa tutuyo ahah hay allah ya cok canim cekio boyle subap acip kapatabilen bi$i a.k. karnim kasildi yine

  19. #19
    basar13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorların ferrarisi işte...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •