2.1 lt'yi hangi krankı kullanarak yapmayı düşünüyorsunuz?
Printable View
2.0tfsi değil 2.0fsi ın piston-kol-krank ı ile oluyorda o sistemle 2.08 lt oluyor yani 2.1 lt ye yakın :icon_tup:
bu benim yaklaşık 1 senedir hayalim verdiğim bilgiye itimat etmeyen olursa die link te koyayım :)
http://www.jbsautodesigns.co.uk/prod...oker-kit-20ltr
ankaradakı skoda hızlı ,ıstanbulda sıtede bahsedılen sıyah s3 ve kırmızı rnn a3 hızlı.bende hızlıydım bır zamanlar ama en ıyı halı bıle bu 3 araca gore yıne cok yavas kalırdı :)
2.0 fsi krank ,83mm pıston ıceren stroker kıtler mevcut ama 2.08 degıl 2.008lt hacım oluyor. 2.1lt bende bılmıyorum nası oluyor.
mk4 tdi krank 9.5:1 sıkıştırma ile sanırım 2067cc oluyor.
83 piston ve tdi krankı ile 2066 cc yi görürsünüz.
Bunun için 1.9tdi ların blok internallarını kullanıyorlar Orhanım,
misal,
http://www.intengineering.com/18t-20...14929-1-2.html
Hatta birde proje örneği :)
http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-f...onversion.html
evet ınceledım sımdı 2 lınkıde ,2,066lt olabılıyormusuz :D komple tdı ınternal degılde sadece krank yeterlı tdı motordan.omerın dedıgı gıbı yanınada 83mm pıstonla bu ıs olur :D 260.000km ye yaklastım ben stock ınternalle ,az daha gıtsın sonra gırerız boyle bır projeye neden olmasın :)
bu abimizde 2008 cc takılanlardan
http://www.audi-sport.net/vb/project...ker-build.html
Tabi tabi elim sürçmüş sadece krank kaafi
İzinden gelirim bende :D
FSI Crank (Upgraded Oil Pump Gear)
83mm Pistonlar
Kollar
2008cc ye geliyor.
Cok yakinda Turkiyede degil ama Turk biri yapicak :)
en iddali 1.8t sende zafer :)