1.6 16v hL 1.6 ies gozumun onunde aldı tabıkı honda nın surucusu pek de basarılı degıldı ama palio aldı
Printable View
1.6 16v hL 1.6 ies gozumun onunde aldı tabıkı honda nın surucusu pek de basarılı degıldı ama palio aldı
dyno yok malesef ama d14 ustası Dodo Bizar ın sitesinden bir alıntı yapayım:
-Honda Civic 1.4 EJ9 sedan D14A4
-118bhp@6500rpm
-137Nm@5400rpm
-Simota air Induction Kit
-60 mm intake tube
-Denso iridium power sparks
-5star 9.5 mm ignition cables
-"sport-spec" valve timing adjustment
-Mobil 0W40 engine oil
-Custom cat-back exhaust 50 mm Danelatos
-Dc Sports 4-1 ceramic coated exhaust manifold
-Sebring high flow cat
-3-wire O2 sensor
-JG Edelbrock IM
-APEXi VAFC2
benim listeden çok büyük farkı yok...118 vermez bizimki ama 103 dende fazladır diye düşünüyorum...
bu konu stock olarak ıkı aracta öyle acılmış sende aracım stock degıl ama stock ile aynı yürüyor ayarsız demıssın ama aracın maaşallah stock aracın 2 katı gıdıyor.
2 tane ful stock 1.4is 1.6 palio benzınlı temiz denesın yınede söyluyorum palio ezer gecer döner bir daha geçer ring yapar deler cigner
yok eder:D
bu beyaz palio da sıkıntı oldugunu zaten arkads kendısıne söyluyor saglıklı palio ile stock arac denemelerı beklıyorz lütfen:D
kac kere denedın temiz bakımlı benzınlı palio ile stock 1.4is?
bu vıdeo boş
Stock oğlu stock 1.4 is'in hızlanma değerlerini bilen varmı acaba?yanı fabrika değerlerini?Bi kaç araştırma yaptımda bi türlü sağlıklı değerler bulamadım. Yada sahibi olupta filitre bile takılmamış olan varsa ne bileyim 60-100'ü yada 100-140'ı ne kadar?Bunu bilen varsa gerçekten aydınlatacaktır tartışmayı.1.6 ies'den daha iyi değildir herhalde:beuj: "STOCK" ies'in bile değerleri çok yakında olsa 1.6HL den iyi değil:cool:.Bundan 2yıl kadar önce bi arkadaşımda 65k'de full orj. 1.6HL vardı gerçekten keyifli gidiyordu:icon_tup:Bana da 1.4is'e karşı 1.6HL çok rahat yürür gibi geliyor.